neděle 9. dubna 2017

52doodles #3

Ahoj!
Už třetí měsíc kreativní výzvy od Iris! A já to zatím zvládla. Akorát se obávám, že jsem si na své týdenní malbičky zvolila špatný blok, nejspíš bude za chvíli pukat. Ale aspoň má tu gumičku, žejo. :)
O březnu obecně jsem něco málo psala v minulém článku, a tak to už asi nebudu shrnovat, spíš naopak rozeberu jednotlivé týdny, jak už se stalo zvykem. Jsem na sebe pyšná, jelikož jsem zatím zvládla každý týden něco nakreslit, ne jako naposledy, kdy mi vypadl týden. A ty chvíle, kdy si v neděli sednu k anilinkám nebo pastelkám jsou moje oblíbené. Takže má měsíční nálož radostí je tu. :)

 
 IX. týden
Po návratu z hor. Svítilo sluníčko, bylo tu skoro jaro. Namalovala jsem plakát pro volbu krále majálesu, který se nakonec nikde neobjevil. Zpracovala jsem úkol z Tohle není kniha, stále četla Fénixův řád. (Ještě pořád ho mám rozečtený.) Přečetla jsem Knížete z mlhy a poslouchala k němu Coldplay. Pila jsem hektolitry čaje a chodila na teoretické hodiny autoškoly. Tak. :)



X. týden
Desátý týden byl náročný. V pondělí jsem si udělala radost novými lacláčemi (oficiálně nejpohodlnější kousek z mého šatníku) a džískou z Lidlu. No a pak jsem se ve středu sesypala z první jízdy v autoškole, bylo mi řečeno, že jsem moc velký intelektuál. Táta nám k MDŽ s mamkou koupil dortíky, to trochu pomohlo. Čtvrtek nebyl o moc lepší, ale přežila jsem. V pátek jsem napsala směšně nepochopitelný test z fyziky a šla si uklidnit nervy do kavárny s Andulkou. Měla jsem cider a připadala si jako rebel. Sobotu jsem strávila u babičky, snědla jsem jí bonboniéru, ale taky vyluxovala celý byt, tak se to snad vynulovalo. V neděli jsem pak s tátou tak na 80% pokořila rozjíždění, takže dobrý. :)

Omlouvám se, že je to tak rozmazané, nějak mi to nešlo pořádně vyfotit. A ty berle tam nejsou proto, že by se mi něco stalo, jenom děda je po operaci kotníku. :)

XI. týden
Třetí březnový týden nebyl nejhorší, ačkoli jsem byla stále soustředěná hlavně na autoškolu. Kromě toho jsem byla přát babičce Růžence k svátku, odprezentovala dlouhatánský referát na českou barokní domácí literaturu. Taky jsem si ten den roztrhla sukni, což mě moc mrzí, protože je krajková a já teď úplně nevím, jak ji zašít. Nicméně v sobotu jsem se byla s Andulkou podívat v Praze na Dyzajnmarketu. Ten nebyl úplně nejúžasnější, byla zima, ovšem ukořistila jsem tam knížky v antikvariátu Fryč a moc pěkný hrnek s netopýry. Poblíž jsme úplnou náhodou potkaly Vlastu a Iris a bylo z toho moc pěkné a vtipné setkání. :) Nakonec jsme se ještě stavily v Bontonlandu, tam jsem si koupila placky s Beatles a ještě jsme vyzvedly Andulčino nemléko. Jo a měla jsem svůj první salát z Uga a byl moc fajn (berou stravenky). 


XII. týden
Autoškola, filozofování o životě, pomalu si zvykám na změny, konečně dva články na blog, kuželosečky v Geogebře. Po dlouhé době Duolingo, chvíli celkem poctivá španělština = spokojená zelená sova. Rainbow Rowell, focení, občasné smutky, pár nepříjemností a přátelské obejmutí od kamarádky. Heterocykly s roztomilými názvy. 


XIII. týden
Moc pěkný týden, záložkový formát (zpracovávám odřezky). Ve vzpomínkách šťastno. Už jsem se tolik nebála vlézt do auta, i když mi to pořád nejde. V Zuš jsme bušili kladivy do plechu - užitá grafika, je to sranda, fakt jo. Jen z toho mám zase černé ruce od tiskařské barvy a vypadám trochu jako pobuda. :D Všechno kvetlo, venku je pseudoléto. Četla jsem Landline, je to skvělé. Jeli jsme se třídou na exkurzi do České národní banky. Byl to bezva den, podívali jsme se pak ještě do podzemí pod Staroměstskou radnici. S Andulkou jsme v Lushi (skloňuje se to vůbec?!) sháněly bomby do koupele pro její ségru k narozeninám, voněly jsme pak na sto metrů. Na nádraží jsem si v Tigeru koupila jehlice. Upekla jsem své první domácí müsli a ještě ten den musela upéct další várku, jak to bylo dobré. Pomalu jsem najela na krabičkový systém svačin. A o víkendu jsme s bráchovou rodinou oslavili osmé narozeniny mé neteře. Všechno bylo fajn. :)


To je prozatím vše. Asi zveřejňuji za březen trochu později, ale snad to nevadí. Doufám, že se máte moc hezky, počasí je teď takové docela dobře srovnané, ani moc horko, ani zima. A všechno kvete! Taky jste z toho tak nadšení? :) (Omlouvám se alergikům.)
Na příště chystám nějaký hudební článek, protože mám chuť se podělit o své nedávné objevy a třeba vám i zpříjemnit jaro a tak. :)

 

Mějte se moc krásně! 
Šárka Matty 

P.S.  Co vaše výzva? Kreslíte? Malujete? Máte momentálně nějakou oblíbenou písničku? Jaký je váš oblíbený zákusek? Co vám zaručeně zvedne náladu? Zavítali jste někdy do Lushe? :)

6 komentářů:

  1. Skvělý článek, skvěle jsem se pobavila a hlavně maluješ moc hezky :) V poslední době také začínám být více kreativní a dokonce jsem si koupila relaxační omalovánky :D Těším se na tvé další výtvory :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji, jsem ráda, že se ti můj článek líbil. :)
      Tak to je bezva! Určitě bude to vybarvování super. :)

      Vymazat
  2. Výzvu jsem vzdala, ale minulý týden jsem na výtvarce nakreslila Elsu (z Frozen) a vypadá docela věrohodně. :D Tvoje obrázky jsou krásné, barevné a takové.. inu, budeš si vždycky pamatovat, co se v tvém životě dělo, to je fajn. :)

    S autoškolou držím palce! Intelektuálové jsou potřeba, nemůže být každý praktický. :D

    Moje oblíbená písnička teď? Hm, Stand by you a Kiss it all better. Jo, to budou ony. :)

    A co mi zvedá v poslední době náladu.. inu, o tom jsou moje nové nemalé radosti. :D (néé, vůbec to není reklama. :D )

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Týjo, to jsi dobrá! Já jsem s lidmi marná. :D
      Děkuji, to štěstí se asi bude hodit. :)
      Kiss it all better neznám, díky za inspiraci. :)
      To vůbec nevadí, aspoň jsem si to mohla hned jít přečíst. :)

      Vymazat
  3. Hrozně moc mě těší, žes 52 doodles ještě nevzdala.
    Na to vtipné setkání už bych málem zapomněla.
    Jé, na Duolingo bych tě měla začít sledovat.
    Tvoje obrázky jsou dokonalý. Anilinky si budu přát k narozeninám, abych si taky mohla užít ty skvělý sytý barvy.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Doufám, že to ještě dlouho vydržím, fakt mě to baví. :)
      Já jsem ráda, že jsem si ho tam zapsala, protože se vždycky zasměju, když si to prohlížím a jinak by pravděpodobně zcela upadlo v zapomnění. :D
      No, to můžeš, bylo by to moc milé, ale v příštím článku doodle challenge bude už zelená sova pouze plačící, tak nevím. Ale třeba by mi to aspoň dodalo inspiraci. :D
      Děkuju, to je přesně to, co na tom nejvíc miluju, prostě se dotkeš špičkou štětečku a máš barvy na vymalování půl á trojky. :D

      Vymazat

Veškeré komentáře mi dělají obrovskou radost a snažím se na všechny odpovídat. :)