úterý 10. ledna 2017

Týnecké zimní divnokrásy

Ahoj :)
V předchozím článku jsem vám slíbila nějaké další fotografie. Ty, které se vám dneska chystám ukázat, jsem pořídila ještě v minulém roce, v jednom z posledních prosincových dní, když ke mně na foto návštěvu přijela Týnka a dělala mi společnost. :)


Bohužel si ale nakonec nemohla vzít s sebou foťák, a tak jsem fotila hlavně já, ačkoli mě Týnka několikrát u fotoaparátu vystřídala. I tak to ovšem byl moc pěkný den, svítilo krásně sluníčko a vlastně ještě nebyla taková zima. Teď už bych se totiž asi v lese na zem lehnout neodvážila. :)
V noci před tím mrzlo, a tak byla příroda taková krásně omrzlá, ale pod silou paprsků, které opravdu hřály, pomalu roztávala. Všude byly kontrasty a vypadalo to překrásně.

































Na to, aby světýlka vynikla bylo trochu moc světla, takže to působí trochu mdle. Ale mně se to líbí. :)







Na těchto fotkách vypadám lehce mrtvolně, jelikož jsem neustále bílá, ale doopravdy mi nic není.
A moc děkuji Týnce za pomoc a realizaci. :)

















Teď už to u našeho rekultivovaného slepého ramene Labe vypadá docela jinak. Všude plno sněhu a krajina komplet zamrzlá. A je to moc krásné. Nevím jak vy, ale hrozně mě těší procházet se zasněženými ulicemi a poslouchat, jak mi sníh křupe a praská pod podrážkami. Něco na té zimě bude, snad to takhle ještě vydrží. :)

Doufám, že jsem vám tímhle článkem třeba trošku proslunila den a že jste obecně vykročili do nového roku s pocitem lehkosti a nadějného očekávání. :)
Mějte se co nejkrásněji!
Šárka Matty

P.S. Jak se vám zima líbí? Také jste ze sněhu tak nadšení? Nasněžilo u vás vlastně? Znáte Pátračku Gildu? (Já ji mám fakt ráda.) A jaký byl váš první týden v novém roce? :)

6 komentářů:

  1. Krásné fotky! Asi nejvíce se mi líbí ty s tím západem slunce, ty jsou krásné:))
    Zima ráda nemám. Krajina je kouzelná, o to nic, ale ta teplota... Kdyby všechno zůstalo zmrzlé, ale bylo by třeba 15 stupňů, vůbec bych se nezlobila. :))
    První týden byl takový chaotický, ale snad to bude už jenom lepší a lepší. :)
    THE WORLD BY MARIA

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji! :)
      Nojo, s těmi telpotami je to horší no. taky bych někdy nadávala, když jsem zabalené, co to jde a stejně mi mrzne nos, ale to k tomu asi patří. Zase si pak o to víc vážím, když vlezu do tepla. :D
      Přeji ti, aby to opravdu už bylo jenom lepší. :)

      Vymazat
  2. Krásné divnokrásy. :) A jestli ty jsi mrtvolně bílá, já jsem nejspíš mrtvá a zakopaná v rakvi. A taky mi v podstatě nic není. :D Na každé fotce, kde tě vidím, máš něco hrozně hezkýho na sobě. Třeba teď se mi moc líbí tvůj kabát. Myslím, že ve stylu oblečení bychom se docela shodly.
    K otázkám... Ne, zima se mi nelíbí ani trochu. U nás ve městě to není ani moc hezká zima. Prostě takový sajrajt, lidově řečeno. A do jiné zimy se nedostanu. Nasněžilo, ale snad už to brzy sleze. :D A Pátračku Gildu znám jenom podle názvu. Nikdy jsem tu knížku nečetla.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky. :) Jo? No, vidíš, jsme takové sněhurky. :D
      Jé, to je milý. :) Taky myslím, že bychom se shodly, taky se mi líbí, co nosíš, co tak občas někde vidím. Nojo, vidíš. A já zrovna sháním nějaký nový. Na fotkách to sice asi není vidět, ale tenhle už je hrozně zežmolkovaný a zatrhaný. Je ze sekáče, tak se asi kratší životnost dala čekat, ale stejně se s ním budu těžko loučit. Hrozně mi vyhovuje jeho střih a to, že má obří kapsy. Takovýhle kabát už asi neseženu. :)
      Já vím no. :D U nás ve městě to taky není asi kdovíjak úžasné, ale já jsem asi vděčná za jakýkoliv sníh. :)
      To taky chápu, mému tátovi tohle období (pokud nejsme na lyžích) taky hrozně leze na nervy. :D
      Já ji četla, když jsem byla menší, tak před...deseti lety? Asi. A hrozně se mi to líbilo, konkrétně tenhle díl bych mohla číst pořád. :D

      Vymazat
  3. To je nádherný fotočlánek. Vůbec ne divný. Jen krásný. Harry Potter je fotogenický, stejně tak čaj a stejně tak ty! A navíc v zimní krajině. :) Tedy, v takové lehce ojíněné krajině, oproti tomu, co převládá venku dnes. :D
    Zima, inu, je pěkná, ale zpoza okna. Jsem strašně zimomřivá poslední dobou. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji! :) Harry Potter je fotogenický to ano, vždycky mě to skoro až překvapí. :D
      Ano, chvíli jsem zvažovala, jestli to mám vůbec pojmenovat "zimní" krásy, protože s tím, co je teď, se to nedá srovnávat. :D
      Nedivím se ti, v těch mrazech, co teď panují. :)

      Vymazat

Veškeré komentáře mi dělají obrovskou radost a snažím se na všechny odpovídat. :)