čtvrtek 1. prosince 2016

Střípky všedních dní VIII.

Ahoj,
těšíte se na Vánoce? Mě ta správná vánoční nálada letos nějak nedostihla, asi proto, že jsme se sborem nezpívali na rozsvěcení vánočního stromku. A věnec nakonec dělala mamka. A dárky nemám. Jen tu výzdobu ve třídě ještě docela zvládám. I když se moc vánočně necítím.
Ale dost ponurých myšlenek. V počítači mám ještě spoustu nezveřejněných zážitkových fotografií z letošního podzimu, o které bych se ráda podělila. Takže je dnes čas na další Střípky. :)


Ještě o podzimních prázdninách jsem byla s kamarádkou na krásné procházce, kde jsem sbírala všechno možné, abych z toho pak mohla vyrobit podzimní věneček. Letos jsem dělala pouze jeden, dědečkovi na hrob a myslím, že se docela povedl. :)



Prý se takhle tvářím normálně, tak jo. :D










Mimo to se u mě tou dobou taky zastavila Týnka s Andulkou a udělal jsme si Filmovou noc numero #2. Bylo to stejně jako loni hrozně moc fajn a doufám, že si to příští rok zase zopakujeme. Z filmů jsme viděly Minority report (docela hustý!), Teorii všeho (Eddie je nej!) a Sirotčinec slečny Peregrinové. Mám pocit, že ten se holkám celkem líbil, jenom jsem je možná trochu otrávila. Byla jsem totiž lehce rozčarovaná z toho, že v knize je to úplně jinak, a tak jsem neustále vytahovala knihy a snažila se holkám vysvětlit, že takhle to teda nebylo. :)
P.S. Zatím mě nezakously.


Jednou se u nás taky zastavil brácha s rodinou. Bylo to hrozně pěkný den. Pouštěli jsme draky, hráli jsme hry, koukali na pohádky, co víc chtít. V neděli jedeme pro změnu my k bráchovi slavit svátek neteře a už se na to těším. :)





Tak před sedmi lety jsem milovala žirafy, to jen tak na vysvětlenou. :)


V listopadu se pak o státním svátku konalo sborové soustředění jako příprava na vánoční koncert, takže jsme celý den strávili zpěvem (a pletením).







Moc se omlouvám Ani, ale ta fotka je prostě moc dobrá na to, abych ji sem nepřidala. :)


Mezitím jsem nasbírala samozřejmě taky spoustu fotek, které nijak více zařadit nejdou, ale ráda bych se o ně podělila, protože mi připomínají letošní podzim a evokují tu správnou atmosféru. :)















A teď už jsem se na časové ose posunula až do přítomnosti. Poslední akcí, o které bych se ráda zmínila, je Andulky oslava osmnáctých narozenin, která se pořádala v sobotu a podtitul měla Jungle. Nebo tak něco. Byla to skvělá oslava, Andulce se moc povedla organizace, výzdoba i program. většina mých fotek z oslavy je, jak se asi dalo očekávat, příšerně rozmazaná, ale dají se tam najít i celkem pěkné (a vtipné) kousky. :)






Tohle opravdu netuším, jak se mi povedlo. Nicméně oslavu to celkem vystihuje. :)












Naštěstí jsme nepodpálili les ani vesnici a pouštění lampionků se moc povedlo. Byl to rozhodně jeden z nejlepších zážitků tohohle roku. :)

Dnešní střípky byly opět plné více fotek, nežli slov, ale tentokrát fotografie vypovídají víc, než bych dokázala a chtěla napsat, proto už nebudu zbytečně řečnit. Doufám, že se také máte pěkně. :)
Šárka Matty

P.S. Pouštěli jste někdy lampionky? Měli jste oslavu osmnáctých narozenin? Koukali jste na superměsíc? Jezdíte rádi vlakem? Nevíte, jak správně připravit šípkový čaj (trochu tápu)? jaké téma byste si pro oslavu vybrali vy? Pletete? :)

7 komentářů:

  1. Opět úplně skvělý fotky! Nejvíc se mi líbí rozmazaná Anička na oslavě. :D A taky ty, na té fotce, která má reprezentovat tvůj běžný výraz. Máš moc pěknou bundu.
    Lampionky jsem pouštěla jednou, na takové hromadné městské akci. Málem jsem si zapálila vlasy. Oslavu osmnáctých narozenin jsem neměla, neb mi ještě nebylo 18. Čeká mě to až v létě. Oslavu však pořádat nebudu, stejně by na ni nikdo nepřišel. Superměsíc jsem neviděla... jsem ignorant. :D Vlaky jsou v pohodě, ale nemám moc příležitostí jimi jezdit. Jenom občas o prázdninách. Se šípkovým čajem ti bohužel neporadím. Téma pro oslavu mě momentálně nenapadá. Nerada bych z toho dělala šaškárnu. Neoblíkala bych lidi do kostýmů, a tak. Ale líbily by se mi třeba námořnické motivy, nic přeplácaného. Nepletu - možná tak páté přes deváté. Dříve jsem háčkovala, ale teď už mi vykonávání činností, které vyžadují jemnou motoriku, nejde. :)
    Přeji hezký začátek zimy. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Náhodou, já jsem si taky myslela, že nikdo nepřijde. A nakonec se nás sešlo docela hodně ;)

      Vymazat
    2. K Iris:
      Díky moc! :) Taky se mi líbí. :D Díky. :) Já si tou svou fotkou pořád nejsem jistá, ale na druhou stranu docela vyjadřuje můj normální stav no. Děkuju! Hrozně mě potěšilo, že se ti líbí. Je to totiž asi dvacet let stará bunda po mamce, kterou jsem adoptovala, protože se mi moc zalíbila a bylo mi líto nechat ji viset ve skříni. :)
      Jo, je to docela těžký udržet, když už ten lampionek hoří trochu víc, říkaly kamarádky, když jsem je chtěla fotit. :D
      Taky asi oslavu mít nebudu. :)
      Námořnické motivy jsou moc pěkný nápad!
      Já si zase s háčkováním absolutně nerozumím. :)
      Tobě také!

      Vymazat
  2. Nádherné podzimní fotky, už jsem skoro zapomněla, jak podzim vypadal, v posledních dnech byla spíš zima a tma, mi tak připadá. :)
    Čím to je, že mám možná o něco víc vánoční náladu než ty? Inu, u rozsvícení stromečku jsem zpívala, zdobila jsem perníčky a koupila jsem už dárek pro Modrého. (Pšt. :D)
    Lampiónky jsme jednou pouštěli na dědově oslavě šedesátin a pak taky na skautském táboře. Někdy bych ale tuhle činnost ráda zopakovala. Znáš tu scénu z Na vlásku, jak tam pouští Locika a Evžen lampiony a u toho zpívají I see the light? :3 ♥

    Měj se krásně a snad bude líp. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, zima a tma. No aspoň že máme východy a západy slunce. A světýlka. :)
      Jů, tak to jsi měla moc pěkný začátek zimy! :)
      Joo, znám, taky jsem si na ni vzpomněla, je to hrozně pěkný, i když tam kolem nich ty lampionky tak jako pomalinku promlouvají, to by se asi v reálu moc zařídit nedalo. :D
      Také se měj pěkně! :)

      Vymazat
  3. Miluju fotky Měsíce, ta tvoje je uchvatna :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, i když mně přijde, že zrovna není nic extra. :D

      Vymazat

Veškeré komentáře mi dělají obrovskou radost a snažím se na všechny odpovídat. :)