sobota 31. prosince 2016

Když se ohlédneme

Ahojky,
je poslední den tohoto roku a ten si myslím trochu toho bilancování zaslouží. Letos v lednu jsem se zapsala k plnění (S)nové výzvy. Jak to s ní u mě dopadlo asi většina z vás podle článků ví - žádná sláva to nebyla. Nicméně již na začátku jsem zmiňovala, že hlavně dva konkrétní úkoly bych splnit opravdu chtěla. Jedním z nich byla fotografie.

Měla jsem vícero nápadů, jak zadání splnit. Nejprve jsem chtěla na motivy tématu Pohled vzhůru fotit v průběhu roku zespoda koruny stromů, nicméně to jsem nedovedla zrealizovat. Poté jsem ve stejném duchu chtěla využít tématu Když se ohlédneme. Přišlo mi, že občas fotit, co je zrovna za námi by nebylo špatné. Postupem času jsem ale došla k tomu, že by to mohlo někoho vyděsit a také, že na to nejspíš nemám dost kuráže.

Nakonec ale přišel prosinec a konečně dnešní den a já si uvědomila, že tímto článkem se můžu ohlédnout za letošním rokem a s úctou se s ním rozloučit. Protože ať si kdo říká, co chce, mně tento rok nepřišel nějak výrazně horší, než ty uplynulé. Naopak, co se mého osobního života týče, rok 2016 byl moc pěkný. Povedlo se mi navštívit hned čtyři země, do kterých jsem se chtěla podívat, hodně jsem malovala, hodně zpívala ve sboru, v létě byla s Týnkou na brigádě. Cyklistická dovolená byla překrásná a ani nebylo takové horko, zúčastnila jsem se celkem asi čtyř kreativních výzev, z čehož dvě jsem úplně dokončila a pouze jednu včas, povedlo se mi přečíst více než padesát knih a fotek mám za celý rok snad více, než za celý zbytek mého života.

 No a ty vybrané, možná ne nejlepší, ale ty, které mi letošní rok připomínají nejvíc, uvidíte ještě jednou, v tomto článku. :)

Leden 


Únor


Březen


Duben


Květen


Červen


Červenec


Srpen


Září


Říjen


Listopad


Prosinec


K Prosinci jsem si připravila jedem menší vlastnoručně před malou chvilkou vyrobený pokus o gif. Šla jsem se kvůli němu dnes projít do lesa, tak doufám, že se vám líbí. :) A taky díky tomu mám pár dalších zmrzlých ponurých fotek, které se nejspíš objeví v nějakém z lednových článků. :)

Na závěr si ještě dovolím takovou menší směs "lidských" fotek, které jsem za uplynulý rok nasbírala a chtěla bych si je zapamatovat, protože jsou na nich úžasní lidé a úžasné chvíle. :)










Teď už mi nezbývá, než popřát vám co nejkrásnější příští rok. Mějte se pohádkově, hodně se smějte, hodně zpívejte, malujte, běhejte a dělejte všechno, co vás baví. Ať se všichni zase napřesrok pohodově metaforicky sejdeme znovu! :)

Šárka Matty 
Dnes bez P.S. :)

4 komentáře:

  1. Nádherné zpracování výzvy. Skvělé. Ty fotky. Ach, ta únorová! Krása, krása, tvoje fotky žeru. Už se těším, až se vrhnu na ten report z Vídně. :)

    Měj se nádherně v novém roce, hodně zdraví, štěstí, radosti, knížek a fotek. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc, jsem ráda, že se ti líbí. :) Inspiruje mě to. :)
      Tobě také! :)

      Vymazat
  2. Fotky jsou super jako vždy. Úplně nejvíc se mi líbí nejspíš ta ze září. A pak to přátelské objetí - sama sice nesnáším, když na mě kdokoliv sahá, ale je to takové pěkné, zrovna tahle fotka, je taková silná.
    Gif se povedl a jsem ráda, že aspoň pro tebe se povedl i tenhle rok. :) Měj se hezky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji. :) Že ano? Ta fotka je nějakým zvláštním způsobem, i přesto, že je rozmazaná, jak říkáš silná. Já objímám ráda i jsem ráda objímána, když je to upřímné objetí. Nicméně znám dost lidí, kterým objímání vadí, a tak je nechci trápit. A pak taky asi trochu vypadám neobejmutíhodně, jelikož většinou nikdo neobjímá ani mě. Ale tak co no. :)
      Děkuji. :) Také se měj co nejpěkněji. :)

      Vymazat

Veškeré komentáře mi dělají obrovskou radost a snažím se na všechny odpovídat. :)