sobota 6. srpna 2016

Vydejte se na Kuňku!

Ahoj!
Po menší odmlce se k vám opět vracím, již z domova. Mám za sebou dva týdny naší rodinné cyklodovolené a musím říct, že to letos stálo za to. Obě destinace, které jsme pro letošní dva týdny vybrali se osvědčily - byla tam zima a spousta borůvek. :D
A když říkám zima, tak nemyslím 22 stupňů, protože to je tak obecně v létě považováno za zimu, ale spíš něco okolo 17. Dobře, možná trošku přeháním, ale opravdu jenom trošku. Protože na jednom z výletů jsem si na sebe natáhla dokonce čtyři vrstvy oblečení a stejně jsem se klepala.
Ale abych to uvedla na pravou míru, kromě toho, že se v tomhle počasí nedá koupat (a když prší, tak vlastně ani jezdit na kole), mi to docela vyhovuje. Většina lidí,co mě zná, ví, že jsem trochu divná, a že nemám moc ráda léto. Dokonce jsem o tom jednou napsala článek (o tom, že nemám ráda léto, ne o tom, že jsem divná, ale když se to vezme kolem a kolem, o tom druhém jsou vlastně všechny moje články). :)
Teď, když jsem se trochu vymotala ze spleti ne-příliš-souvislých a už vůbec ne s článkem souvisejících myšlenek, bych vás ráda pozvala na jedno pěkné výletní místo. Na státní hrad Kunětickou Horu.


Léto je na podobné výlety přímo přímo dělané a zrovna na Kuňku (jak Kunětické Hoře říkají místní a teď už i já, protože to je sakra super název) se dá vyrazit autem, pěšky, nebo i na kole. Navíc se tam často pořádají různé akce. My jsme ji s rodiči navštívili, když se konaly řemeslné trhy. Byla jsem malinko zklamaná, protože jsem čekala spíš živé ukázky tradičních řemesel a dostalo se mi spíš jakéhosi "přírodního" dyzajnmarketu. Jenže co si budeme povídat, na dyzajnmarket já jezdím moc ráda (mimochodem, právě jeden probíhá) a pokud jsem na trhu zaznamenala nějaké nedostatky, tak samotný hrad je všechny vyvážil. :)
Kromě toho ještě určitě vím, že se zde každý rok pořádají koncerty v rámci festivalu České Hrady, bohužel, letos se tato akce konala už 22. - 23. července, a tudíž vás na ni nemůžu pozvat.
A abyste věděli, do čeho případně jdete, mám tu samozřejmě pár fotek z našeho výletu, takže tohle jsou zároveň taky takové Krásy Pardubicka. :)





















Tak trochu levituji. :)



Tyhle talíře se mi moc líbily. Obzvlášť takhle vyskládané působily kouzelně. :)

Jsem moc ráda, že se mi podařilo do článku nahrát všechny fotky, protože jsem s tím v poslední době měla trochu problém (to je také důvod, proč jsem pozvání na Kuňku nepublikovala již dříve, přesto, že v obou penzionech nakonec připojení k internetu bylo). Nicméně toto rozhodně není poslední fotočlánek. Na dovolené jsem opět nasbírala hromadu fotek, až jsem z toho zoufalá, protože poslední dobou nezveřejňuji skoro nic jiného. 
Ve čtvrtek potom odlétám do Londýna (juch), a přesto, že jsem přemýšlela o tom, že bych fotoaparát (v rámci zachování zdravého rozumu mého i vašeho) nechala doma, určitě neodolám. Navíc, táta by přišel o zážitky, byť mnou a mamkou zprostředkované. :) 

Jinak doufám, že se všichni máte pěkně a přeji vám krásnou druhou polovinu prázdnin, hlavně ať je bez starostí! :)
Zatím ahoj,
Šárka Matty

P.S. Byli jste někdy na Kunětické Hoře? Navštěvujete rádi podobné památky? Kde jste letos byli? A konečně - máte radši hrady, nebo zámky? :)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Veškeré komentáře mi dělají obrovskou radost a snažím se na všechny odpovídat. :)