středa 31. srpna 2016

Krušnohorské krásy

Ahoj!
Jak se máte? Doufám, že jste si všichni krásně užili prázdniny do posledního dne. :)
Jak titul článku napovídá, dnes se konečně vracím s fotočlánkem (aneb není fotočlánek jako fotočlánek) z prvního týdne rodinné dovolené na kolech. :)
Poslední červencové dny jsme s rodiči strávili v Krušných Horách, konkrétně v penzionu ve vesnici jménem Stříbrná, nedaleko Kraslic. Penzionek to byl krásně malebný s neskutečnou zahrádkou a altánkem ověšeným žárovičkovými řetězy. Taky s malým grilem a úžasně drzým kocourkem, který nám lezl až do koupelny. Okolí bylo stejně krásné jako mé zamilované Jizerské Hory nebo Krkonoše. Čisté, svěží, vzdušné lesy se spoustami borůvek.

Zaznamenala jsem pouze jednu zvláštnost, která občas způsobovala problémy. V Krušných Horách totiž snad nejsou žádní turisté. Je to blaho, pokud chcete potichu bloumat lesy a rozjímat. Nicméně to občas způsobuje úsměvné potíže, když nemůžete nikde najít otevřenou restauraci, vyjedete kopec k rozhledně, která je zavřená (a na ceduli pod kopcem je napsáno "otevřeno denně") nebo potřebujete poslat pohled a vzápětí zjistíte, že na dveřích pošty ve vesnici povlávají pavučiny. :)

Jak ale jistě poznáte z fotek, týden to byl nádherný.










Občas jsem si trochu hrála s křížovým procesem, tenhle je "přes žlutou".
(Ne, že bych tomu rozuměla.)




Další. Tentokrát červený.























Pivu neholduji, ale ten sobík ve znaku se mi zamlouvá. 
P.S. Ta cedule má paroží a kopýtka.











Asi to není moc poznat, ale jsou to kroupy. 
Strávili jsme dvě hodiny zmrzlí v altánku na rozcestí, když jsme čekali, až přestane pršet.





"Flock of birds. Hovering above."



















Takhle to vypadá, že jsem byla na výletě jenom s tátou. Ale mamka s námi byla, jenom umí výborně utíkat ze záběru. :)


Končím vzpomínkou na jednu ovesnou. Zamilovanou lesní, borůvkovou. :)
Ještě mě ( a vás) čeká foto příspěvek ze druhého týdne, který jsme trávili na Karlovarsku a v okolí Slavkovského Lesa. A ten byl stejně krásný. A možná udělám samostatný článek z Varů a Mariánek, jelikož mám těch fotek, jako obvykle, až přespříliš. :)
Tak jo. Moc si užijte těch pár posledních hodin před začátkem školního roku. A pak si užijte i ten. Ať je to co nejvíc fajn! 
Šárka Matty

P.S. Jezdíte rádi na hory? Máte nějaké oblíbené? Máte nějakou speciální knížku, kterou vždy vozíte na dovolenou? A máte rádi ovesnou kaši?

2 komentáře:

  1. Tak tohle je ovšem úplně luxusní fotočlánek! Tvoje fotky jsou naprosto božské, jako vždycky, ale ještě lepší na nich je to, žes všechny tyhle dokonalé střípky stihla zachytit a ještě při tom jezdit na kole. :D (Dobře, je mi jasný, žes tyhle dvě činnosti nedělala dohromady, ale víš, jak to myslím. :D) Strašně se mi líbí všechny ty borůvkové, krajinové, pavučinové a zelenavé fotky! A všechny ostatní jakbysmet. :)
    Těším se na druhý fotočlánek a doufám, že sis první dva školní dny užila a že jsi málem nedostala infarkt z rozvrhu jako já. Ty už máš semináře, ne? Přeji hezké zářijové dny! :)
    PS: Došel ti pohled z Českého Krumlova? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, díky moc. Jsem hrozně ráda, že se ti moje fotky líbí. :)
      Chápu. :D
      Ani ne, my věděli rozvrh už od června, díky našemu třídnímu. A je dost fajn, nejdéle mám v pondělí a středu do 15:10, což mi přijde celkem jako výhra. :D
      Jojo, mám no. Seminář a cvičení z biologie a Seminář literatury a filmu. Je asi poznat, že jsem poněkud rozpolcená v tom, zda se vydat humanitním, či přírodovědeckým směrem. :D
      Moc děkuji, krásné září i tobě!
      Došel, došel! Moc se omlouvám, že jsem to nenapsala dřív, nějak jsem to upozadila. Ale došel a moc ti za něj děkuji. :)

      Vymazat

Veškeré komentáře mi dělají obrovskou radost a snažím se na všechny odpovídat. :)