neděle 17. července 2016

Střípky všedních dní VI.

Ahoj,
když jsme před týdnem s rodiči vyrazili na výlet na Kunětickou Horu, zhruba po půl hodině jsem zjistila, že už mi v paměti foťáku nezbývá žádné místo. S těžkým srdcem jsem tedy cestou do věže smazala pár (snad) zbytečných snímků. S hrůzou jsem zjistila, že zatímco jsem ještě třídila fotografie z Francie, rychle jsem opět zaplňovala paměť dalšími fotkami, až si teď vlastně říkám, kde se tam vzaly, vždyť jsem toho zase tolik nezažila. ne?
No, ani ne, ale když má někdo potřebu fotit každou zpropadenou pěknou kytku a kapky na oknech a limonádu, a další věci, který ve výsledku nikoho jiného nezajímají, to se ty fotky hromadí úplně samy.
A protože fotočlánek už tu dlouho nebyl (haha), a taky proto, že je mi trochu líto nechat všechny ty obrázky vyblednout ve složkách v počítači, jsou to opět Střípky a opět nejspíš víc obrázkové, než slovní. Snad vás to úplně neotráví. :)


Ještě na začátku června (já vím, že se vracím už daleko no) jsme byli se sborem zpívat v hotelu Hilton. Opět na konferenci konané ku příležitosti výročí vzniku státu Izrael. A oslavy vzájemné spolupráce ČR a Izraele. Ve zkratce. 



Tuhle fotku jsem si nemohla odpustit. Snad to nikdy nenajdou. :D
 Ty kšiltovky jsme všichni dostali darem. :)







Tuhle krásnou píďalku má na svědomí Týnka. 













30. června, na vysvědčení, jsme s Týnkou strávily den focením všeho možného a zakončily ho návštěvou kina, o které jsem už psala. :)






Byla jsem ve škole hrozně brzo, takže jsem si trochu hrála a užívala si, že při focení nikoho nepotkávám.














Co na to říct. Na náměstí rozdávali balónky plněné heliem. :)








Hádám, že město, odkud pocházíme, už není úplně tajemstvím. :)
(Omylem jsem nechala nastavené makro, ale tváří se to jako umělecký záměr.)












Vytvořily jsme rekord. 11 a dvě třetiny patra přistavěno.






Vzhledem k tomu, že se mi v srpnu nejspíš poštěstí navštívit Londýn, byla jsem si, kvůli jednoduššímu odbavení na letišti, zařídit pas. Loni mi propadl. Takhle tedy vypadá hala v přízemí našeho městského úřadu. 



Siriously, where is he?




Na tašce mi přibylo pár nových placek. Jsem dost nadšená. :)





Taky jsem si obarvila konce vlasů na vínovo. Už zas. Ale jenom barevným šamponem, takže se to rychle vymývá. :)










Ty záložky jsem dělala já, to je asi poznat. Mám s nimi jisté záměry, uvidí se, jestli to vyjde. 


Výsledný počet fotek v článku je opět lehce šílený, prosím, nepočítejte je. Ale tak proč bych si neudělala radost a nezveřejnila je všechny, žejo. Malé radosti jsou důležité. :)
Mimochodem, mám dokonce naplánované nějaké další články, mimo jiné tag Kdybych byla, jelikož se mi u Vlasty a Iris moc zalíbil, potom (snad) nějaký náramkový článek, další fotočlánek z již zmíněné Kuňky, něco málo knižního, Summer playlist a další. Pevně věřím, že to všechno zveřejním nejdýl v říjnu. :D
Ale fakt, já se budu snažit. :)
Mějte se moc krásně, užijte si veškeré výlety, odpočívání, cestování, táboření, všechno, co se vám poštěstí zažít!
Šárka Matty

P.S. Jak se máte? Co zrovna čtete? Máte rádi zázvorovou limonádu? A tohle by mě vážně zajímalo - povedlo se vám někdy změnit si hlas pomocí helia? Nám to s Týnkou vůbec nešlo. :)

4 komentáře:

  1. Ty jsi z Kolína? :). Tam také pobývám, když jezdím do školy :). Moc krásné fotky! :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, technicky sice už deset let bydlím 13 kilometrů dál, ale chodím tam do školy a tak nějak všeobecně tam žiju. :)
      No ne, vážně? Tak to je bezva!
      Děkuju. :)

      Vymazat
  2. Super fotočlánek, tvoje Střípky jsou vždycky tak strašně moc inspirativní. Vůbec nevadí, že fotíš pořád kapky a západy a kytky a pití a knížky a tak - všechny fotky vypadají skvěle a naprosto chápu, proč to děláš. A taky že je pak škoda - opravdu je - nechávat to válet bez zveřejnění v počítači. Já poslední dobou fotím málo a spíš příležitostně, ale pokud někdy bude čas, zase se k tomu cvakání všeho možného vrátím. Takhle mi zůstaly aspoň ty západy slunce. :D :)
    A zázvorovou limonádu jsem ještě nepila, ale zázvor je docela fajn. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, díky moc! :)
      Tvé fotografické články jsou taky nádherné!
      Tak to ji určitě někdy zkus, pokud ti zázvor nijak nevadí. ;)

      Vymazat

Veškeré komentáře mi dělají obrovskou radost a snažím se na všechny odpovídat. :)