sobota 4. června 2016

Krásy Máchova kraje

Ahoj,
hm, zdá se, že má Spící liška definitivně zaspala, protože poslední článek se to objevil před dvěma týdny. Ale tahle pauza rozhodně nebyla záměrná a já slibuji, že to zase doženu. Snad.


Co se týče obecných informací, na konci května jsem se účastnila menšího školního výletu na Mácháč. Nebo spíš do Doks, protože Máchovo jezero jsme vlastně moc neviděli. Nicméně ve zkratce - loňský Orlík to v mých očích nepřekonalo, ale stálo to za to. :)
Vezla jsem si s sebou foťák, protože právě díky loňskému výletu na Orlík vznikl první opravdovější fotočlánek, přestože veškeré fotografie v něm byly pořízeny Týnčiným fotoaparátem. Letos jsem vezla můj vlastní (rodinný) a ne, že bych ho vyloženě nepustila z ruky, ale fotek mám docela dost.

Téměř plynule na tento výlet navazoval ještě jeden, poněkud delší, ze kterého jsem se vrátila dnes ráno. Vlastně se docela divím, že ještě funguji, protože jsem v noci na dnešek díky autobusovému (ne)pohodlí prakticky nespala. :D Nicméně zájezd to byl překrásný a víc o něm napíšu až příště. Vlastně vás na toto témě možná čekají dokonce dva články, protože mám asi trilion fotek. :D
Ale prozatím se pokochejte krásami z Mácháče. ;)



Nadšení bylo doslova hmatatelné.
(Myslím, že jsem právě dala holkám doživotní oprávnění sdílet fotografie, na kterých se tvářím podobně, omlouvám se. :D)










Protože já neumím vyfotit nápis o pěti písmenech najednou.





Protože Mimoňská, víte co.








Bezděz v šeřících.











Tyhle kvítky zbožňuju, jsou stejné, jako loni na Orlíku. Rožec rolní, tuším. 




















Protože co nesmí zmoknout? No přece uke!





Tak a je to. Vzpomínky protříděny, zveřejněny a navždy zakonzervovány v záhybech internetových sítí. A nakonec se mi to vlastně líbilo víc než bych čekala. Těším se na příště. :)

Mějte se fanfárově! 
Šárka Matty

P.S. Co vy a školní výlety? Jezdíte rádi? Neradi? Baví vás turistika? Byli jste někdy na Bezdězu? Kopec, co? :D Jezdíte na výlety radši vlakem nebo autobusem?
Follow my blog with Bloglovin

6 komentářů:

  1. Krásný fotky, fakt! :)
    Já, když mám někde fotit na akcích, tak to končí selfiečkama a pak něčím hodně rozmazaným. :D
    Já kopce moc nemusím, protože si ze mě pak každý dělá srandu, že do Čech zas putují medvědy. haha. Někdo prostě není úplně sportovním typem, žejo? :D
    A na výlety nejradši jezdím autem. :) Protože si můžu vybrat ten správný playlist :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc! :)
      :D Já na to většinou zapomínám, ale tentorkát se mi to poměrně povedlo vydržet celou dobu. :)
      To já vyloženě sportovní typ taky rozhodně nejsem, ale takhle ťapkat po horách, případně památkách mě baví. :)
      Nojo, vidíš, to mě nenapadlo, to musí být taky moc bezva! :)

      Vymazat
  2. Skvělý fotky, tvoje fotočlánky mám moc ráda. A určitě je oceňují i tvoje kamarádky, byť je pravda, že být na jejich místě, asi bych měla na pár vteřin chuť za některé momentky tě uškrtit, ale znám to pokušení. Miluju zveřejňování pěkně trapných a ujetých ksichtících se fotek. :D
    Strašně se mi líbí ty dešťové kapky, lesní fotky, táborák, vlak, ten pavouk! Nedokážu přesně říct čísla fotek nebo tak, ale u některých jsem fakt otvírala pusu, jak mi vyrazily dech. :)
    Já jsem včera byla na Okoři a bylo to skvělé, byť jsme se nakonec na samotnou zříceninu nepodívali, ale zakempili jsme na trávníku před ní. Ušli jsme celkem 15 kilometrů, takže turistiku asi ráda mám. A překvapivě do Doks a na Mácháč bych se v blízkých týdnech také chtěla (a snad i měla) podívat. :)

    (S)měj se! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, díky moc, to jsem ráda, že tě baví. Fakt moc! :)
      Já doufám, že to nějak zvládnou. :D Já bych sem dala klidně i nějakou svojí, jenže žádnou nemám. :D Já tomu pokušení téměř nikdy neodolám. :D
      Jéé, díky, díky, jsem hrozně moc ráda, že se ti ty fotky líbí! :)
      Tak jsem byla loni touhle dobou, bylo tu bezva, Okoř je fakt pěkná. :)
      Tak to si to moc užij!
      Taky se měj krásně! :)

      Vymazat
  3. jééé, kytára ve vlaku, to je ideál :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsou to ukulele, ale to je detail. :) Máš pravdu, byla to paráda! :)

      Vymazat

Veškeré komentáře mi dělají obrovskou radost a snažím se na všechny odpovídat. :)