sobota 21. května 2016

Střípky všedních dní V.

Ahoj,
dneska nemám tak úplně náladu na psaní, takže dnešní Střípky budou více obrazové než textové. Od posledního příspěvku z této "rubriky" jsem se měla pěkně a taky klidně. Přesto, že se mě toto téma ještě netýká, připadá mi, že žiju jenom maturitami. Poslední týdny byly proložené příhodnými volnými dny a vyučování je celé roztrhané a vlastně i třeba díky hokeji poměrně nezahlcující. Navíc jsme byli ještě na geologické exkurzi na Kozákově, přičemž nejhezčí na celém výletu byl výhled z rozhledny na vrcholu Kozákova.


Jediným větším rozptýlením byla má první návštěva Světa knihy, kam jsem vyrazila s Aničkou minulou sobotu. Už jenom proto, že jsem si vyzkoušela samostatnou dopravu z nečekaných míst i po Praze. Připadám si mnohem lépe, když vím, že metrem zvládnu někam dojet úplně sama. :)
Samotný Svět knihy mi připadal úžasný. Srovnání s minulými ročníky poskytnout nemohu, ale přišlo mi to jako skvělá akce. Taky jsem se naživo potkala s Vlastou a Iris, za což jsem vděčná, jelikož mi to potvrdilo, že netrpím bludy a že takoví skvělí lidé existují i ve skutečnosti (vzhledem k tomu, že jinak mé blogerské konexe zůstávají čistě internetové). :)
Samozřejmě jsem si odvezla spoustu knih a pohledů, ale to není třeba dál rozvádět, přeci jen, byl to Svět knihy.

A jedinou další zajímavější událostí potom byla středeční vernisáž výstavy prací naší výtvarné skupiny v ZUŠ, dá-li se to tak nazvat. V nově otevřených prostorech Komunitního centra byly totiž vystaveny obrazy a keramika pouze ze skupin, které vede naše paní učitelka. Vernisáž to byla moc pěkná a hrozně mě potěšilo, že čokoládovo-banánové muffiny, co jsem na ni pekla, zmizely tak do pěti minut. Nejvtipnější byl ovšem chlapeček, který si asi z obavy, že mu je ostatní děti sní, nacpal do pusy celý jeden muffin najednou a odcházel ještě s dalšími v ruce. Kouzelné. :D


Mám štětec, co vypadá jako plamínek. 



















Docela foukalo. :)















Očividně je Harry výborný na procvičování téměř všech jazyků včetně latiny a starořečtiny. 



Nalezeno v Malých ženách. Dvacet let staré PF z vánoční čokoládové kolekce. 




Udělala jsem si radost a koupila si anilinky. :)


Doufám, že se máte hezky a těšíte se na prázdniny, které se blíží závratnou rychlostí. :)
Šárka Matty

P.S. A jak se máte vy? :)

6 komentářů:

  1. Táákže:
    Anilinky jsou boží. Sice nerada maluji, ale když už, tak anilinkami. Stejně tak miluji paletky. Většinou se mi víc líbí paletka, na které zkouším barvy, než ten obrázek, kvůli němuž vzniká paletka. :/ Focení nebe je super, nejvíc se mi líbí západ slunce. Vypadá jak malovaný anilinkami.
    (Odznáček s losem a sobem by se mi opravdu hodil, škoda, že mě nenapadlo na Světě knihy něco takového hledat. :D)
    Máš krásný kaktusy, mimochodem. Taky šeříky jsou moc pěkné (mám pocit, že v minulých letech jsem si žádných šeříků vůbec nevšímala). A jsem ráda že jsem tě mohla na světě knihy vidět, jsi takový uklidňující element, a ráda jsem poznala i tvoje kamarádky. (Akorát považuješ-li mne za skvělého člověka, nesnaž se mě raději poznat líp :))
    Měj se hezky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to já radši maluji. A do anilinek jsem se totálně zamilovala. Dá se říct, že jsem s nimi strávila celý víkend. :D
      Och, paletky jsou krása, Vždycky mě mrzí, že se nedají nějak zachovat či přenést. :)
      Díky moc. :)
      Měli je u #readnordic, mám pocit, že mě tam navigovala Vlasta. :) Jsem ji vděčná, mě by to taky nenapadlo.
      Díky, díky. :) Uklidňující? Tak to jsem ráda, že jsem zapůsobila takhle, já si spíš říkala, že jsem vás asi měla na nejdřív varovat, protože mám občas pocit, že je mě "trochu moc najednou" :D
      Ale houby.
      Ty taky! :)

      Vymazat
  2. Ty jo, konečně vím, jak vypadá tvůj článek, když se ti nechce psát. :D Ale fotočlánky miluju, ostatně byla bych sama proti sobě, kdyby tomu bylo jinak. :D
    Jsem taky moc ráda, že jsem tě poznala, vlastně hned nadvakrát. :D Toho soba, tedy jednoho z nich, jsem si taky koupila, byli pěkní. A jak to řekla Anička? "Už jste skončily s kamarádíčkováním?" :D Rozhodně ne!
    Kozákov působí sympaticky, taky mám rozhledny ráda, ale většinou se na nějakou vydám a zrovna jako na potvoru není moc vidět. :D
    Šeříky miluju, vlastně jsme nafotily skoro podobný fotky. :D A západy slunce, no však víš, jak to s nimi mám. I když poslední dobou už je nefotím tak často, protože v létě nezapadají přímo za naším domem. (A já jsem líná chodit za pole, respektive často ani ten západ nevidím. :))
    Už jsem jednou uvažovala, že bych si mohla koupit Harryho ve více jazycích a procvičovat si je tak, i když pravda, starořečtina asi nikdy nebude můj obor. :D :D

    (S)měj se!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, teď nevím, jestli Teda píšu články dlouho nebo krátké. :D Ale jako jo no, že Střípků jsou potom spíš Krásy. :D
      Děkuji za upozornění na soby, jsou super. :)
      Jasný! :D
      Jo, to se mi taky pořád stává, ale kupodivu mi to moc nevadí, hlavně, když je ta rozhledna otevřená. :)
      Nojo, vidíš. :D
      Co ty víš, třeba jo. :D

      Vymazat
  3. Zbožňuju tvoje fotky :)
    quietus.blog.cz

    OdpovědětVymazat

Veškeré komentáře mi dělají obrovskou radost a snažím se na všechny odpovídat. :)