pátek 22. dubna 2016

Dubnové radosti aneb další krásy

Ahojte,
jak jsem slíbila na konci minulého článku, fotek bude víc - fotek je víc. :) Většina z nich nejspíš z uměleckého hlediska vůbec za nic nestojí (párkrát se mi i podařilo useknout někomu hlavu), ale nejdůležitější je, že jsem si všechny zachycené akce, ať menší, či větší, pouze přátelské, či kolektivní, hrozně moc užila. :)

O všem jsem se už řádně rozepisovala ve Střípcích, takže teď už jenom dodám, že poslední fotky jsou z akce červeného kříže, které jsme se celá třída místo vyučování účastnili jakožto figuranti - měli jsme namaskovaná zranění, já byla v bezvědomí (asi třináctkrát mě dětičky různě obracely a kloubily do stabilizované polohy, zatímco jsem předstírala, že nevnímám, jak mi sypou trávu do pusy). A potom také následují fotografie ze sympozia v naší ZUŠ - Kolínských rovin. Účastní se toho čeští i zahraniční umělci a pod jejich dohledem jsem tento týden od pondělí do pátku každé odpoledne malovala. :)
Docela jsem se toho bála, ale Dalia Blauensteiner - malířka, se kterou jsem "spolupracovala" byla moc milá a já nakonec i stvořila docela přijatelné obrazy, přestože malování úplně není má vyvolená doména. :) A teď už jenom ty fotografie.














Fotila Týnka. :)
























Fotila Anička. :)




Ehm, ano, jsme trdla. :D

















































A na úplný závěr jsem přidala mé dnešní narozeninové selfie s pozůstatky rtěnky na tvářích po posledním zvonění našich čtvrťáků a oktavánů a fotografii naprosto perfektního hand-made dárku od Aničky a záložek od Týnky. :))

Mějte se všichni moc krásně a přeji vám spoustu inspirace do psaní i tvoření. Prostě co nejhezčí dny. ;)
Šárka Matty

P.S. Tradičně - jak se zase po týdnu máte? Čekají vás nějaké zajímavé akce? Malujete rádi? Háčkujete? Koná se na vaši škole také poslední zvonění? V jakém kostýmu byste/jste šli? Co maskovaná poranění - bavilo by vás dělat figuranta? Poznáte zranění na fotografiích a víte jak je ošetřit? :D Taky tak rádi fotíte sluníčko? :)

Jo a kdybyste náhodou měli zítra odpoledne ve čtyři cestou přes Kolín, stavte se u nás v ZUŠ na vernisáži Kolínskách rovin. ;) :) 

4 komentáře:

  1. Krásný fotky, nejvíc se mi líbí ta, na který jsi ty rozmazaná :D mám ráda takový akční fotky :)
    Jo a prosím, neber si to nijak osobně, ale říkám si to u každýho tvýho článku, a ač nerada udávám rady, tohle je podle mě fakt užitečný: když píšeš článek, rozděl si ho takovou tou přerušovanou čárou, aby měl perex a dal se rozkliknout. Hlavní stránka tvého blogu pak nebude mít dva metry a bude mnohem přístupnější a pohodlnější. Fakt. Je to lepší. Líp se tím pak listuje. Zvlášť když tady máš takovou hromadu fotek. :)
    K tvým otázkám stručně: K malování nemám moc dobrý vztah, raději kreslím, miluji studijní kresby. (Myslím, že to můžu porovnat - z mých rukou už vzešlo pár hnusných zátišíček :)). Háčkovat kupodivu umím! Dlouhé sloupky i krátké sloupky. Ale neháčkuji, nebaví mě to. :D Poslední zvonění budeme mít příští čtvrtek. Popravdě, já tu akci nesnáším. Je to tak potupné. Figuranta jsem jednou dělala, předstírala jsem zlomenou ruku. A jedno z poranění je nějaký krvácení a pak vidím jakési puchýře, ale i když jsme měli ve škole hodiny první pomoci, asi bych to ošetřit neuměla.
    Sluníčko bych fotila ráda, ale nemůžu koukat, když svítí hodně sluníčka :/ takže bohužel.
    A je mi to líto, protože vaši vernisáž bych ráda viděla, ale asi to nevyjde. :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo? A já si zrovna říkala, že na ní vypadám jako Voldemort.:D Ale taky se mi docela nějakým zvráceným způsobem líbí. :D
      Vím přesně, co myslíš, sama o tom uvažuji už delší dobu, hlavně kvůli těm fotografickým článkům no. :D Takže v nejbližší době se tím možná prokoušu, a zpětně je operexuju. Jsem jenom hrozně líná no. :D Ale předesílám, že to pravěpodobně nebudu mít u všech článků, uvidím. Každopádně díky za připomínku, tahle zpětná vazba je super. :)
      a co třeba malovat abstrakci, nebavilo by tě to? :) Jo? No to je super! Já si s háčkováním vůbec nerozumím. :D
      Asi to poněkud potupné je no, ale já to beru prostě jako srandu a když ty lidi znám, tak mi ani moc nevadí. :)
      Jojo, to jedno je myslím tepenné krvácení (spolužačka měla dokonce "v ruce" hadičku a na druhém konci si stříkačkou pouštěla "krev" :D), s tím sama nevím, jestli bych si poradila správně, tyjo, musím si to znovu projít. A to druhé mají být popáleniny 1. a 2. stupně, na té fotce to moc nejde poznat, ona ta ruka byla ještě nabarvená lehce na červeno. :)
      No, to já taky moc ne. Obecně sluníčko spíš nemám ráda, ale ráda ho fotím no. :D
      To je v pohodě, nemáš to zrovna blízko, tuším. :D

      Vymazat
  2. Že to nejsou umělecké fotky? Mně to teda připadá jako úplně mega zážitkově-radostně-kreativní fotobomba. :D Skvělé! :)
    Taky jsme teď v pátek měli poslední zvonění a bylo to fajn. :)

    OdpovědětVymazat

Veškeré komentáře mi dělají obrovskou radost a snažím se na všechny odpovídat. :)