sobota 26. března 2016

Jarně velikonoční krásy s Týnkou

Ahojte,
když jsme ve středu zakončili školní výuku v kině promítáním filmu Jan Hus (který byl mimochodem nad očekávání dobrý), zbývalo mi ještě pět hodin čistého času, který jsem měla strávit ve městě, protože mě večer čekalo v Listování Kafem a cigárkem v knihovně (o tom později). Vzhledem k tomu, že jsme skončili poměrně brzy, rozhodly jsme se s Týnkou zajít do cukrárny a tam se začal rodit náš plán.
Chystala jsem se ve čtvrtek navzdor prázdninám brzy ráno do města, protože jsem potřebovala znovu do knihovny a Týnka slíbila, že mě doprovodí. Postupem času jsme do plánu zahrnuly i fotografování u Labe, krmení kachen a labutí, oběd u Týnky a návštěvu jarmarku, až se z návštěvy knihovny vyklubal celý den strávený spolu. :)
Ba co víc, původně prioritní knihovnu jsme nakonec jenom prolítly. Ovšem focení jsme se věnovaly téměř celý den. Prošly jsme pěkný kus lesa i města a výsledkem jsou kvanta jarních fotek. A co bych to byla za člověka, kdybych se nepodělila a neposlala vám trochu toho jara domů, že. ;)




Mamka má z práce moc pěkný výhled. :)











Přišli k nám po cestě a otočili se k nám zadky. :)





To tak fotíte labuť a ona vám zrovna strčí hlavu do vody. :D






































Námět této fotky okopírovaný od Týnky. :)












Bez štěstíčka by to nebyl trh. :)






 

Strop výtahu v zrcadlovce.
Kdybyste tápali, co to je. :)



A na závěr dvě fotografie vypůjčené od Týnky.
Jo a ta zrcadlovka je taky Týnčina, všechny předešlé fotky byly vyfoceny mým kompaktíkem. :)

Jsem si vědoma toho, že (S)nová výzva zde na blogu stagnovala a obávám se, že dokud nebudu mít na psaní vyloženě náladu, dalšího příspěvku se jen tak nedočkáme. Mrzí mě to kvůli vám i kvůli sobě, docela ráda bych tohle pokořila, ale nevím. Uvidíme...
Jinak doufám, že si užíváte velikonoční prázdniny poměrně v poklidu a že vás zatím baví tak, jako mě. :) Zatím vám přeji všechno dobré a nejvíc dobrou náladu. ;)
Šárka Matty

P.S. Taky už máte doma jaro? Kvetou u vás stromy? A co vám v poslední době udělalo největší radost? :) 

10 komentářů:

  1. Skvělý fotočlánek! Úplně jsi mě navnadila zítra vyrazit a taky nějaké fotky pořídit, i když dneska jsem byla s Bětuškou venku a moc tu toho ještě nekvete, spíš jen zlatý déšť a kočičky začínají pozvolna pučet.
    Tvoje fotky jsou fakt skvělé, moc se mi líbí hlavně kompozice. Třeba ten "výhled z práce", koláč, fotky kachen a rozkvetlých stromů. A samozřejmě vás! :) Chtěla jsem se jít dneska fotit se sestrou, ale šla do práce a už jsme to nestihly, takže snad jindy no. :)
    Čtvrtek jsem si taky moc užila, strávila jsem ho ve společnosti Iris a bloudily jsme po Praze, konkrétně v Neoluxoru a v Centru Černý Most. Spíš než hromadu fotek jsem tam utratila hromadu peněz, což je hrozný, ale tak aspoň něco. :D
    Hmm, možná jsem chtěla napsat ještě něco, ale jako vždy se mi to elegantně vykouřilo z hlavy. Skvělé fotky! :) Přeji krásné Velikonoce. ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, díky moc! :) Jsem hrozně ráda, že se ti mé fotky líbí. :)
      Kočiček tady taky ještě moc nemáme, ale jinak už to docela kvete. :)
      To jsem ráda, že jste si to užily! ;) Nechtěj vědět, kolik peněz vždycky utratím na Dyzajnmarketu, když se dostanu do Prahy. ;) :D
      To nevadí. :D Mně se to taky pořád stává, občas si to kvůli tomu dokonce píšu během čtení článku na papírek vedle. :D
      Díky! :)

      Vymazat
  2. To je fotek. Ale všechny jsou moc pěkný. Nejvíc se mi líbí strop výtahu v zrcadlovce. Tvůj kompakt fotí fakt dobře. Jaro zatím moc nemáme, u nás v těch podělaných horách... ale aspoň není sníh, za to jsem fakt ráda. Na stromy popravdě moc nekoukám, to, že kvetou, poznám spíš podle toho, že kýchám, takže asi nekvetou. A radost... hm, nad tím se budu muset chvíli zamyslet. Ale moc pěkné, fakt. Užij si jaro :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, fakt díky. :)
      Ale určitě brzo přijde. ;)
      Taky se měj hezky, co nejlíp! :)

      Vymazat
  3. I love your blog!
    Do you want to support each other's blog by following each other?:) Please let me know if you do so I can follow you right back x

    xoxo, Nastya

    MY BLOG NASTYA DEUTSCH

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Thanks! Your blog seems lovely too, but I don´t understand a word there, so I hope you won´t be mad at me, if I don´t follow it. :)

      Vymazat
  4. Je super, že jste si to takhle užili! :) Těch fotek teda je, ale jsou moc hezké! :)
    Já se řídím tím, že když nemám náladu nebo mi psaní prostě nejde, nepíšu... někdy je to tak opravdu lepší. :)
    DENYII

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc! :)
      To asi opravdu je, stejně potom ty výsledky nejsou moc valné kvality. Ty moje tedy určitě. :)

      Vymazat
  5. Moc krásné detaily. :)) já si užívám jaro plnými doušky. (Sice ne tolik, abych byla 100% spokojená, protože škola mě bude otravovat ještě 10 týdnů, ale jde to.) :)
    Fotografování je vždycky psina, když máš někoho, s kým si dobře rozumíš. Plus je, když má dotyčný taky foťák s sebou. :D :))
    Do psaní se nenuť. Až chuť přijde, přijde. :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky!! :)
      To je dobře! No, tak 10 týdnů už není zas tolik. :D
      To ano! Hrozně jsme si to s Týnkou užily, sama bych nevymyslela ani polovinou našich nápadů. :)
      Díky. :)

      Vymazat

Veškeré komentáře mi dělají obrovskou radost a snažím se na všechny odpovídat. :)