úterý 23. února 2016

Střípky všedních dní III.

Ahoj,
jak se máte? :) Máme tři čtvrtiny února za sebou a to je asi dobrý čas na to, malinko se ohlédnout a zjistit, jak moc jsme nedodrželi naše novoroční předsevzetí, jak jsme se vlastně vůbec nezměnili, ale jak se nám třeba vlastně vcelku fajnově žilo. Tedy alespoň mně jo. :)
A protože poslední dobou se mi to hromadí fotkové články, dneska půjde spíš o slova a jako vždycky, Střípky jsou vlastně skoro víc pro mě, než pro vás (ale pro vás jsou taky, protože ráda vyprávím ostatním o sobě :D), možná je to něco jako virtuální deníček, ale to je jedno.

Abych někde začala - byla jsem se podívat na dvou maturitních plesech. Na jednom hned z kraje ledna, na druhém minulou sobotu. Na obou jsem pomáhala v tombole, překvapivě mě tohle na těch plesech bavilo asi nejvíc. Taky jsem si díky tomu z toho prvního plesu odnesla druhý díl Letopisů Narnie, náušnice s pandou, obilnou a rýžovou instantní kaši a poukaz do kavárny. Z toho druhého pouze poukaz do 5D kina, ale vzhledem k tomu, že jsem v tom našem ještě nikdy nebyla, tak je to taky moc fajn. Vážně se práce v tombole docela vyplácí. Ani byste totiž nevěřili, kolik lidí si výhru prostě nevyzvedne nebo si později večer už pod vlivem alkoholu nevzpomene, že něco takového existuje. :)

Co se týče ostatního, tak mě víc bavil první ples, asi že jsem tam znala víc lidí, ale na tom druhém jsem si zase o něco víc, hm, vášnivěji zatancovala. A až na jisté peripetie s odchodem bych i ten druhý označila za velmi povedenou společenskou událost. :)

Mnou poslaný pohled do Ruska,
líbil se, pokud vím. :)
Taky jsem začala s Postcrossingem, opravdu jenom začala, protože jsem poslala zatím jenom dva pohledy, které oba zdárně došly. Jeden do Moskvy a druhý do Berlína (což by mělo znamenat, že mi také dva pohledy přijdou, ovšem jeden se asi stále někde toulá). Je to docela fajn aktivita, ale s odstupem přicházím na to, že mi trochu vadí ta neosobitost. Posílám pohled někomu koho neznám a ani mu toho nemůžu napsat moc. A přijde mi pohled se třemi větami od někoho koho neznám, komu pravděpodobně už nikdy nic dalšího nepošlu.
Došlo mi, že na pohledech je stejně nejlepší to, kdo mi píše a co mi píše. Když je pohled zároveň hezký napohled (pohled napohled, ha humor :D), tím lépe, ale ve skutečnosti je to pro mě až ta druhá věc, která mě zajímá. :)
Určitě ještě několik pohledů pošlu, protože jsem si pár moc pěkných už koupila, ale do budoucna docela přemýšlím o PenPalu nebo něčem podobném, máte s tím někdo zkušenost? :)

Zapojila jsem se do několika výzev. Do (S)nové výzvy od Vlasty a Iris, přičemž můj první příspěvek do této výzvy jsem již publikovala a sama se sebou jsem se dohodla, že bych ráda napsala vždy jeden takový výtvor měsíčně. Snad se dočkáte toho únorového včas. :)
Den třetí: Nakreslete své
oblíbené album
Před několika dny (sedmi, kdybyste to chtěli přesně) jsem se také přihlásila do výzvy #28tomake, ze serveru Creative Live, na kterou jsem narazila úplnou náhodou na facebookové stránce internetového obchodu Svět pásek. Jedná se o tvořivou výzvu. Každý den si pustím video, ve kterém je mi řečeno, co mám nakreslit, nebo nějak jinak vytvořit. "Cvičení" by nemělo zabrat víc jak 20 minut a dostanete se díky němu i ke kreslení věci, které by vás normálně kreslit vůbec nenapadlo. Třeba účtenky nebo toho, co jste naposledy pili. Zatím mě to moc baví a taky díky tomu můj instagramový účet nezeje prázdnotou ( i když, buďme upřímní, to by se asi stejně nestalo). Pokud byste taky měli chuť se zapojit, určitě neváhejte a koukněte se sem.

S předchozím odstavcem se pojí další věc. K výzvě #28tomake bych se nikdy nedostala, nebýt mé objednávky ze Světa pásek. A ta by se byla nikdy nerealizovala, kdyby Narciska nenapsala tento milý článek. Po jeho přečtení jsem pozbyla všech posledních sil odolávat. :)
Takže mám doma momentálně o pět washi pásek víc, potom taky spoustu samolepek s liškami a s mývaly. A aršík nalepovacích srdíček a puntíků. Pokud jste taky blázni do podobných kravin, tenhle e-shop je pro vás jako dělaný. Navíc má objednávka dorazila v naprosto rekordním čase. V neděli jsem objednala a v úterý dorazila. :)

Taky jsem sháněla nějakou novou tašku - kabelku do školy a došla k přesvědčení, že bych ráda nějakou z Fleru, přeci jen mi přijde, že něco, co je vyrobeno ručně a na čem si dá dotyčný výrobce skutečně záležet vydrží déle, než kabelka od vientamců, byť je o dost dražší. Takže jsem dala dohromady peníze za vysvědčení a něco málo, co jsem měla našetřené a výsledkem je objednávka od Ammyly, která by měla být co nevidět odeslána a příští týden by mohla dorazit. Neskutečně se těším. Jsem materiálně založený člověk a neumím to skrývat. :D
A jestli taky sháníte nějakou kabelku, ať už do školy, nebo jenom takovou tu malou "randící" a chcete něco originálního, elegantního a ručně vyrobené, utíkejte k Ammyle, má nádherné věci. :)

zdroj
V posledních týdnech jsem se taky zase trošku více položila do zkoumání MBTI osobností typologie, o které ani nevím, nebýt Iris a jejích článků na blogu. Jsem hrozný amatér a všechno, ale hrozně mě to baví a docela mi to změnilo pohled nejen na lidi v mém okolí. :)
Jsem posedlá škatulkováním a hlavně škatulkováním sama sebe, takže si připadám mnohem jistější, když vím, že jsem s největší pravděpodobností ESFJ. I když občas pořád narážím na jisté nesrovnalosti. Možná si udělám nějaký ten testík znovu. :)
Nicméně pokud vůbec netušíte o čem to mluvím, tak Iris toho má hodně moc pěkně zpracovaného na jejím blogu. ;)

Ještě mě napadlo, že jsem, ostatně jako každý rok, opět zapomněla na narozeniny blogu. Není to nic velkého, navíc tohle není můj první blog, ale v hloubi duše mě opravdu těší, že oficiálně zabírám místo v internetové síti už něco málo přes tři roky. :)
A co se týče blízké budoucnosti, tak se určitě můžete těšit na článek plný vybarvených mandal převážně z posledních dvou měsíců a snad i nějaký nový příspěvek do (S)nové výzvy. :)
Jo a o horách jsem nepsala, protože dva fotočlánky jsou myslím až až. Ale bylo to moc fajn. ;)

Mějte se, jak nejlépe to jde a do příštích týdnů přeji všem třeba ať se vám hezky tvoří všechno možné a těší vás knížky, které čtete. A nebo cokoli, co byste si přáli vy!
Šárka Matty

P.S. Chdíte na plesy? Tančíte rádi? Pomáhali jste někdy tombole? Jaká je vaše nejoblíbenější výtvarná technika? Jak dlouho máte blog, pokud ho máte? Baví vás MBTI? Podporujete ručně vyráběné tašky (a jiné věci)? A taky vás tak vtahují papírnictví, když kolem nich procházíte? :)

6 komentářů:

  1. No jo, plesy. Všichni na ně chodí a všichni mi říkají, ať jdu taky, ale já se z toho vždycky nějak vykroutím, i třeba nedobrovolně. Snad příští rok. :) Letos dělaly oktávě tombolu holky od nás ze třídy a nějaký peníze nebo co se tam ztratily a pak mi jedna holka ze čtvrťáku nabízela, že jim s tím můžu pomoct, ale koleno. :D Takže já vlastně ještě nikdy na maturiťáku nebyla a jenom vždycky tak přikyvuju, když se o tom ostatní baví a říkají takový to "znáš to" :D
    Hmm, ráda prostě čmárám. Nebo vybarvuju. Třeba písmena. :D
    Hmm, Vysvobozenou budu mít v květnu dva roky. :) Což je můj nejdelší blogovací úspěch, předtím to obvykle bylo půl roku až rok. :)
    Chtěla bych si někdy nějaké ručně dělané věci na Fleru koupit, ale sbírám odvahu a drobné. :D
    Vtahují mě papírnictví, knihkupectví, dekorace... :D
    Na ty pásky se musím podívat. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aha, no vidíš. Ale plesy jsou vážně celkem fajn, i když ta práce v tombole mě na tom bavila asi skoro nejvíc. :D :D Tak tedy příští rok. ;)
      Jo? To je dobrý, to vybarvování písmenek! :)
      Tak to přeji předem k narozeninám a doufám, že ti ještě dlouho, dlouho vydrží! :)
      Jasně, no. :)
      Jukni. ;)

      Vymazat
  2. Na maturáku jsem byla v pátek, seděla jsem tři hodiny na pokladně s kamarádkou (prodaly jsme lístky přes 40000 !), a strašně jsem se nudila. Občas se tam objevil nějakej spolužák a přinesl nám něco k pití, ale stejně. Když jsem skončila na pokladně, šla jsem se podívat jak to probíhá, a zjistila že z naší třídy jsem jediná střízlivá :D Tak jsem se sebrala a šla domů :D Ale aspoň jsem v sobotu byla vzhůru brzo a dočetla Alici :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hm, chápu, že na té pokladně to asi nebyla taková zábava. :) To my měly tombolu blízko sálu a bylo nás tam dost, takže jsme se mohly třeba střídat a chodit tančit, když jsme chtěly. Ale taky jsme byly skoro jediné střízlivé. :) To máš dobrý, že můžeš takhle odejít domů. ;) Já to mám 14 kilometrů. :D
      Nojo, skoro všechno má svá pozitiva. ;)

      Vymazat
  3. Páni, taková reklama, díky :D popravdě ty články jsou spíš co jsem se kde dočetla, taky že poctivě na konec dávám odkazy, které jsou mnohem užitečnější než moje články
    K tvým otázkám - na plesy nechodím, tanec mi nevadí, ale musí to být klasické párové tance, protože nejsem na takové to spontánní hopsání, jestli víš o čem mluvím. Taky hodně záleží na tom s kým zrovna tančím. Na tombole jsem nikdy nepomáhala, vlastně naše škola žádný tomboly na plesech nedělá. (Dle mého nudného názoru je to dobře, přece jen je to ples, ne cirkus :D) S výtvarkou si tak obecně nerozumím, takže o nějakých oblíbených výtvarných technikách nemůže být řeč. Snad kreslení, a studijní kresby tak obecně dělám nejraději. :) Blog mám od září, ale archív téměř tříletý, tak si vyber :) Ručně vyráběné věci mám ráda, protože sama nic vyrobit nedokážu. A papírnictví, no, mám je o něco raději než knihkupectví, ale už mám doma tolik blbostí z papírnictví že si tam chodím kupovat jen bombičky do pera. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Není vůbec za co. A právě tam aspoň jsou kdyžtak ty odkazy žejo. :)
      A možná jsou užitečnější, ale jsou cizojazyčné a pro lenochy, jako jsem já jsou tvé články mnohem pohodlnější. :D A taky krásně srozumitelné a všechno, vážně dobrá práce! :)
      Chápu, mně nevadí víceméně ani jedno, ale na to "hopkání" musím být ve správně entuziastické náladě, vzhledem k tomu, že nepiji, takže to mě nerozveselí. :D
      Jako jo, je to ples, ale tombola je sranda. ;) :D
      Opravdu? Já je dřív na výtvarce v ZUŠ nenáviděla (studijní kresby), ale postupně jim přicházím na chuť. A jinak si náhodou myslím, že kreslíš pěkně. :)
      Počítá se to tříleté. ;) :)
      Tak to tě obdivují, pro mě je vlézt do papírnictví a odejít pouze s bombičkami do pera, téměř nemožné. :D
      Měj se pěkně. :)

      Vymazat

Veškeré komentáře mi dělají obrovskou radost a snažím se na všechny odpovídat. :)