sobota 27. února 2016

Omalovánky pro dospělé podruhé

Ahoj! :)
Dnes přichází na řadu již dříve zmiňovaný článek s mnou vybarvenými mandalalmi. Knížku 101 mandal pro krásný den mám už něco přes rok a postupuji v ní poměrně pomalu. Musím na to mít náladu a čas. Ovšem, když jsem si vybírala, jaké knihy si s sebou vezmu na hory, padly mi mandaly do oka a já si řekla, že mě to tam třeba znovu chytne. :)

A docela i jo! :) Doma mám vždycky pocit, že potřebuji dělat něco užitečnějšího (ačkoli mnohdy nakonec dělám něco ještě zbytečnějšího), ale na horách moc jiné zábavy krom knih nebylo, takže na ně došlo. Nejsou to všechno jenom kruhové mandaly, mám tam také kočičku a chameleona, na které jsem obzvlášť hrdá a potom jsem taky docela experimentovala. však uvidíte. ;)

Co se týče nějaké techniky, tak střídám fixky s pastelkami, záleží na náladě a velikosti vybarvovaných ploch. Momentálně také přemýšlím, že si udělám radost a koupím si nějakou pěknou novou sadu fixů, protože ty mé staré jsou taková směs z dřívějších časů a některé barvy už mi chybí. Jaké fixky rádi používáte? Centropenky? Budu ráda za nějaké tipy. ;)

Jinak při vybarvování také nejčastěji poslouchám hudbu. Nemůžu říct, že bych poslouchala vždy podobnou muziku, když vybarvuji. Vždycky to záleží na mém momentálním rozpoložení. Ale třeba dneska to byli Two door cinema club, Of monsters and men nebo Sia. :)


A teď už tedy ty mandaly. :)



Hrozně přetahuji. :D Anebo detail mého pokusu o šedo-šedou mandalu. :)




Vybarvená vodovkami, docela se mi líbí. :)


Překrývání barev. :)


Taková...královská. :) Experiment s bublinkami. :)
Krajkovaná. 
A končím chameleonem. :) 
Omlouvám se za kvalitu fotek, dneska bylo nějaké divné světlo a já nevěděla, co s tím. Nakonec se mi ale myslím podařilo všechno nafotit alespoň tak, aby si odpovídaly barvy. :)
Doufám, že se vám mandaly a zvířátka líbily!

Zatím se mějte moc krásně!
Šárka Matty :)

P.S. Taky vybarvujete? Čím? Co? Jak dlouho vám trvá jedna mandala/omalovánka? Vybíráte pečlivě barevné kombinace, nebo malujete tak, jak vám to přijde pod ruku? Promítáte do kreslení emoce a momentální nálady? :)
A jedna mimo téma: Viděli jste Deadpool? Že je to boží?! :D

7 komentářů:

  1. Páni, moc se ti povedly! :) Jo Deadpool je suprovej :D

    OdpovědětVymazat
  2. Skvělý a úžasný! :) Obsah 101 mandal pro krásný den znám, loni jsem je kupovala kamarádce k narozeninám. A tys je vybarvila fakt pěkně. Líbí se mi ta kočička, i obyčejný mandaly. Máš to hezky barevný a sytý a co, že občas přetáhneš, kdo to nedělá. :D Nebavilo by mě dělat něco, co musí být dokonalé. :) A ta vodovková - láká mě taky to někdy zkusit. :)
    Já jinak vybarvuju nejradši fixami - mám doma Koh i noor (nebojak se to píše) z Tesca za pár korun a pak Bětuščiny Carioca, které mají pěkně syté barvy a vydrží. :) Ale centropenky jsou určitě taky fanj. :)
    No a co se týče poslechu - audioknihy, mé playlisty na youtube případně kulisy v podobě Comebacku. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, díky! :) Jo, já jsem takovej ten typ člověka, co hodně tlačí na pastelky a tak. :D
      Ty vodovky fakt někdy zkus! Ale asi je lepší, když to nebude rovnou do nějaké knížky, tyhle mandaly jsou (což asi víš) vytrhávací, takže to bylo jednodušší. :)
      Carioca říkáš? Já se po nich mrknu. ;) Díky za tip. :)
      Jasně. :D

      Vymazat
  3. Teda ty jseš neobyčejně trpělivej a kreativní člověk. :) Chameleon a bublinky jsou fascinující.
    Já vybarvuji pastelkami, i když fixy mám taky ráda. Jen je mi vždycky líto vypisovat si je na omalovávání. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, nevím jestli jsem tak docela trpělivá, to možná jenom tak vypadá. :D Jsem moc ráda, že se ti chameleon i bublinky líbí, jsou to moje oblíbené. :)
      To chápu, já právě většinou když vybarvuji nějakou větší plochu, tak spíš sáhnu po pastelkách. Ale zase fixky normálně moc nepoužívám, tak jsem ráda když je můžu využít alespoň na nějaké ty drobnější mandaly. :)

      Vymazat

Veškeré komentáře mi dělají obrovskou radost a snažím se na všechny odpovídat. :)