úterý 16. února 2016

Italské horské krásy

Ahojte,
znovu se omlouvám za poměrně delší pauzu mezi články, ale nyní jsem zpátky a rovnou s novou kupou fotek z dalších hor. Minulý týden jsme měli jarní prázdniny, které jsem s rodiči strávila lyžováním v Cavalese, oblast Val di Fiemme, Itálie. Kdyby bylo po mém, už bych na hory znovu ani nemusela, z Rakouska jsem byla vylyžovaná docela dost, ale přeci nezkazím rodinnou dovolenou. :) Navíc, když pomyslím na to, kolik pizz jsem snědli a kolik horké čokolády vypili, rozhodně si nemůžu stěžovat ;)

Protože jsem věděla, že v penzionu, kde jsme byli ubytovaní, nebude možnost připojení k internetu (respektive tam byla, ovšem 5 euro za hodinu mi přijde poněkud přehnané), vybavila jsem se také přiměřeným množstvím duševní zábavy. Vezla jsem si s sebou tehdy rozečtené Opatství Northanger, Letopisy Narnie (Lev, čarodějnice a skříň), Harryho Pottera dvojku a Cizinku.
Jane Austenová se mi opravdu moc líbila, byla to taková roztomiloučká jednohubka. Určitě si to ještě někdy přečtu znovu. Narnie nezklamala, i když to není stejné, jako když jsem byla menší. K Harrymu asi nemusím ani nic dodávat, snad kromě toho, že mě štve, že na Goodreads není možné nějak označit re-reading. A Cizinka byl opravdu zážitek. Docela mě překvapila, vlastně jsem čekala něco trochu jiného a tohle bylo...ještě mnohem lepší něž moje očekávání. :)

Taky jsem v Itálii docela pokročila s mandalami, už mám něco přes deset nových, nepublikovaných, takže se v brzké době nejspíš také dočkáte podobně laděného článku. A možná, možná že by se v něm mohlo schovávat i pár fotek z Tohle není kniha? ;)

To bylo pár informačních vět a teď už ty obrázky.


Východ slunce ještě s měsícem a osamocenou hvězdičkou cestou do Itálie. :)


No věřili byste těm barvám?! 




Já vím, že na těch dvou fotkách vlastně "nic" není, ale mně se moc líbí. :)





















Poněkud zamlžené italské městečko s vinicemi. 




Během týdne jsem doufala v nějaké větší sblížení s touto milou mickou, ale po prvním dni už jsem ji znovu neviděla. 























Francouzské euro z Itálie.




Kapičky na mých a tátových brýlích. 









Ve městě probíhal jakýsi masopust a konfety byly prakticky všude. :)














Malinové bonbonky v mé vysušené ruce. 







                  



Toť námraza na okně auta cestou do lyžařského střediska. :)







Neodolala jsem a musela si vyfotit onen značkový trojúhelníček. (Nebo tři? Nebo snad pět?)






A posledních pár deštivě černobílých odjezdových fotek. :)

Myslím, že to je prozatím vše. :) Mějte se všichni moc krásně! Doufám, že jste se z prázdnin (nebo vás teprve čekají? :)) vrátili do školy či práce pokud možno nepolámaní a s chutí do života. :)
Šárka Matty

P.S. Lyžujete? Lyžujete rádi? Kam jezdíte lyžovat? :) A co třeba běžky, baví vás? A co prázdniny? Co jste četli za knížky? Máte rádi pizzu? Jakou nejvíc? :)

6 komentářů:

  1. Ty jo, tys toho stihla fakt hodně. Jsem moc ráda, že se ti líbila Cizinka, budeš koukat i na seriál? :) Je docela věrný knižní předloze. :) A páni, nějak mi uniklo, že taky vybarvuješ mandaly. Dobrá práce! Já včera dokončila svou padesátou a teď si asi dám pauzu. :)
    Taky mě štve, že se na goodreads nedá dát re-reading, ale když píšeš recenzi, můžeš si dole napsat, kolikrát jsi už knihu četla. Tak aspoň něco. :)
    Hmm, pizzu bych si dala. Miluju hawai. Lyžování nemusím, ale na běžky bych někdy šla - pokud někdy napadne sníh (dobře, letos asi ne), můžu sjezdit okolní pole a lány, jako před pěti lety. :D

    No, já o jarní prázdniny četla knížku na dějepisnou olympiádu, v čemž hodlám pokračovat. Neudělala jsem toho zdaleka tolik, ale tak mohla jsem být i línější. :D Teď mám nohu v ortéze a týden budu doma, tak ještě asi něco přečtu. Poslouchám dost audioknihy. :)

    A ty fotky, ty jsou fakt boží! Ta obloha, ta hvězdička, to je úplně dokonalý, skoro by se to hodilo jako ilustrace k něčemu. Má to takovou hloubku. :) A mám ráda tvoje detaily a ty malinový bonbóny vypadají dobře. :D

    (S)měj se. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, zas tak moc ne, hlavně tomu přispělo ono neexistující připojení k internetu. ;))
      Nevím, ale asi tomu dám šanci, dokoukávám Awkward, budu potřebovat novou drogu. :) Jojo, někde v archivu mám článek, ale je to už dávno. Wow, padesát. To obdivuji, tolik trpělivosti zase nemám. :D
      Hm, to je pravda no, ale stejně mě to štve. :D
      Jo? Já ji mám taky ráda, ale nejradši mám když jsou na pizze artyčoky nebo lilek. Aaach.
      Tak to jsi dobrá! Mně běžkování moc nejde a ani mě to tolik nebaví. :)

      Jasně, to tě obdivuji, mě by k tomu asi nikdo nedokopal. :D Aha, tak to přeji ať se ti nožka co nejdříve zotaví natolik, abys byla schopna pohybu všeho druhu. :))
      Já s nimi chtěla začít, ale nějak ani pořádně nevím, kde bych si je měla sehnat. :D

      Díky, díky moc! Jo, taky mě to napadlo, asi to k něčemu takovému ještě někdy přihodím. ;)
      Byly moc dobrý! ;)

      Díky, ty také! ;)

      Vymazat
    2. No, už se dají půjčovat i v knihovnách. Nebo jsou nějaké na youtube nebo prostě ke stažení. :) A na těch cédéčkách většinou nejsou nijak zabezpečené, takže si to v pohodě přetáhneš do mobilu a posloucháš třeba v autobuse nebo tak. :)

      Vymazat
    3. Díky moc, kouknu se po nich. ;)

      Vymazat
  2. Neodolám komentáři... Protože tvoje zachycení barevné oblohy a "nic" je krásný. Připomíná mi to Zlodějku knih :) Já ještě prázdniny nemám, až za týden. Ale už mám nachystané k přečtení Vyhoďme ho z kola ven :D

    Teď jsem si přetrpěla lyžák - už se MOC těším, až si na Vysočině nazuju běžkařské botky!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji mockrát! :) Tak to přeji pěkné počtení!
      Chápu. ;)
      Měj se pěkně! :)

      Vymazat

Veškeré komentáře mi dělají obrovskou radost a snažím se na všechny odpovídat. :)