neděle 24. ledna 2016

A že teda je ten sníh, my jsme byli na lyžích

Čauky,
teď už to zase vypadá, že na blog kašlu, ale věřte, že tomu tak není. Pořád jsem tu schovaná, akorát se mé působiště minulý týden přesunulo do hor - do Schladmingu v Rakousku. Jasně, na lyžák už jsem stará (čtěte o rok starší), ale kvintánů bylo letos nějak málo a nám bylo znovu nabídnuto doplňování. Pokud si vzpomínáte, tak loni jsem na lyžáku také byla a předloni taky (to jsem doplňovala starší ročníky, já vím, je to docela divný). Takže se to skoro dá považovat za tradici. Myslím, že příští rok se také zúčastním, pokud bude možnost. :)

Každopádně když to shrnu, byl to velice vydařený týden. Ubytovaní jsme byli ve skvělém hotelu (na školní akci celkem luxus), kde ještě k tomu výborně vařili. Sice by se tam našlo pár podivností - na konci článku se můžete těšit na zmutovaného zajíce, ale to se dá přehlédnout. ;)
Sjezdovky byly pořád stejné (stejně pěkné), i to počasí bylo fajn, až na to, že mrzlo, až praštělo. Taky jsem měla s sebou nové lyže, někde budou určitě i na fotce. Jsou mnohem delší, než ty mé poslední, tak jsem byla chvíli nervozní, ale okamžitě se ukázalo, že to na svahu ani nepoznám a že se mi na nich jezdí krásně.

Celkově se tenhle lyžařský kurz o moc nelišil od těch předchozích, ale zjistila jsem, že někteří lidé jsou mnohem milejší a chytřejší, než jsem myslela, někteří mnohem upřímnější a mnohem méně předpojatí a někteří, někteří jsou přesně tak pitomí, jak jsem očekávala.
Ale ne, dělám si srandu. Trošku. ;)

Bez dalších vyčerpávajících komentářů - zde je má a Týnčina fotodokumentace (neustále jsem jí kradla foťák):

Zvláštní fotka na začátek, ale je z prvního večera, kdy jsme ještě měly dostatek energie. I na zkoušení gymnastických cviků na posteli. 


První rakouský východ slunce.


První klišoidní lyžařská fotka (a že jich ještě bude).


To vám naše stíny mávají, kdybyste to nepoznali. ;)


Zmrzlá Týnka.


Sluníčková já. 





Ha, mé lyže. A mám zase špatně levou a pravou. 


Balóóóńy.







Západ slunce. Ty divný šedý tečky jsou padající vločky sněhu. Na fotce to nevypadá zdaleka tak hezky. 





Toto byla série prvních makro-pokusů o vločky. ;)




El bandido a račice. 


Sníh v mých klepítkách. 





Týnčiny namrzlinky. Takhle vypadají jako padající vločky sněhu. :)





Rampouchy zespoda (aneb to nevyfotíš). 







Druhá série makro-pokusů o vločky zakončená Týnčiným majstrštykem.


Krtkovy veselé čočky. Nebo nějak tak podobně. :)



Cukrové otisky prstů. 



Týnčino očko aneb když je nuda, tak vyfotíš všechno. 






Druhý a zároveň poslední východ slunce. Odjezdový den. 



Složili jsme jim při večeři z ubrousků zvířátka a oni si je nechali. ^^ 


A na závěr slibovaný zmutovaný zajíc s rohama. A nekecám, ptali jsme se zasvěcených a prý je to nějaká místní anomálie. 

Tak jo, to je asi všechno. Přesto, že lyžák byl moc fajn, jsem ráda, že jsem zase doma. Však víte, jak se to říká. Teď mě čeká klavírní večírek, pár testů, vysvědčení a dál je to ve hvězdách. Nechám se překvapit. Živote ukaž se.

Mějte se krásně a vymýšlejte, jak příjemně strávit ten volný pololetní den. ;)
Matty

Kolikrát jste byli na lyžáku? Doplňovali jste někdy? Lyžujete rádi? Zažili jste na horách nějaký úraz (od nás jeden student odjížděl se zlomenou klíční kostí)? Opili jste se na lyžáku? Byli jste někdy lyžovat ve Schladmingu? Líbilo se vám tam? Co máte v plánu o příštím prodlouženém víkendu? 

Jo a kdybyste náhodou měli špatnou náladu, tak tady je trailer na Konečně doma (pusťte si to, je to sranda):

4 komentáře:

  1. Páni, nádhera. Boží fotky. Hlavně makro záběry. Rampouchy zespoda jsou skvělý nápad. :) A zajíc s rohama, tak to mě docela dostalo. Je bizarně roztomilej.
    Co se týče tvých otázek - Na lyžáku jsem byla jednou, v sekundě, když mi bylo 12, a víckrát už bych na lyžák nechtěla, protože nemám ráda zimu a lyžování mi nejde. Ani sjezdovky, a běžky bohužel už vůbec ne. Z lyžáku jsem se vrátila úplně omlácená. :) Ale pamatuji si, jak mě fascinoval třpytící se sníh, velké závěje sněhu. Byli jsme teda "jen" v Krkonoších, ale já si fakt na nějaký super sjezdovky nepotrpím. :) A neopila jsem se, já na to nějak nejsem zatím.
    Příští prodloužený víkend - v pátek asi pojedu do Prahy, ale jinak nemám žádný plán. :)
    Je super že sis lyžák užila, a jste na fotkách hrozně sympatický :) a hodně plusových bodů za origami. Obdivuji každého, kdo to umí skládat.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Fakt? Díky moc! :) Žejo? Taky mi přišel docela roztomilej.
      Aha, no, to chápu. S běžkama si taky tolik nerozumím, v sekundě jsem na nich byla poprvé a bylo to utrpení. :)
      Krkonoše jsou mnohem víc, než "jen" Krkonoše. ;) Mám je radši než celý Rakousko dohromady, když jde o tohle. :) Akorát je celkem ironie, že do Rakouska se dostanu častěji.
      Body pro tebe. I když v sekundě, to se myslím neopil ani nikdo od nás. :D Ne že bych se snad opíjela já teď. To ne. Nikdy.
      Výlet do Prahy taky není špatný. ;) Užij si to!
      Děkujem mnohokrát. :))
      To není vůbec těžké. Naučily jsme jednu kvintánku, co s námi seděla u stolu, složit jeřába jenom za večeři. ;)

      Vymazat
  2. Vůbec tohle doplňování není divný, na náš lyžák jeli studenti od sekundy až po oktávu. :D A já obdivuju, že tě to pořád baví. :) Všechny fotky jsou boží, ach jo, já si tak moc chtěla vzít svůj pidifoťák, ale táta ho prodal, že s ním prý nefotím (no, naposled jsem ho použila asi v roce 2012, ale to je fuk :D). Takže i když jsem s sebou měla svou zrcadlovku, nikam jsem ji netahala a většinu fotek, co bych ráda zveřejnila, fotila spolužačka na mobil. :)

    Ty tvoje (vaše) fotky jsou úplně luxusní. Ty vločky, sníh, panoramata, balóny, i vy dvě! :) My jsme teď na lyžáku (mém druhém, ale na horách jsem byla jinak už mnohokrát) zase často pozorovali paraglidisty. :) Jinak jsme byli v Hinterstoderu. :)
    U nás se nikdo neopíjel, ale den před odjezdem se na balkóně u kluků našly vykouřené cigarety v krabičce, ale nikdo, ani ten učitel, snad nemohl věřit, že by to měla na svědomí tahle partička, jsou to totiž spíš takoví intelektuálové. :D Zrovna jsme hráli městečko Palermo a tak úchyl nechal jednoho z té čtveřice vykouřit krabičku cigaret nebo tak něco, byla to sranda. :) Ale jinak se u nás pokud vím nepilo.

    Tenhle prodloužený víkend strávím možná nějakým pohovorem nebo tak, dneska jsem poslala žádost o práci do Mekáče na Kladno. A taky budu mít narozeniny, takže asi přijedou příbuzní... :)

    Měj se krásně. ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aha, taky dobrý. :) To muselo být zajímavé z hlediska různorodosti studentů. Ale teda z oktávy, to jsou odvážní, já budu touhle dobou šílet okolo plesu a maturity obecně. :)
      Baví no, lyžování je jeden z mála sportů, které si fakt užívám. :)
      Vážně moc díky! Aha, to je škoda, ale to je jasný no. Chápu. :) Já náš rodinný kompaktík nebrala s tím, že fotit vlastně určitě nebude co. Až tam mi došlo, že to byl převelice chybný úsudek. Naštěstí Týnka měla s sebou jejich výborný kompakt a nezdráhala se mi ho půjčit. Je zlatá. :)
      Paraglidisty jsme taky viděli, akorát myslím jenom dva nebo tak nějak. Ale když jsme byli loni s našima v Itálii, tak tam jsme jich viděli spoustu a několik i přímo z blízka při "seskoku" - rozeběhu, nebo jak se tomu říká. :)
      Aha. :) Tam to taky podle googlu vypadá moc pěkně. :)
      Týjo, tak to ti závidím takovou třídu. U nás to byla docela síla, kolik toho kluci s prominutím vychlastali... Mně to, jakožto převážně abstinentovi, docela vadí, ale tak zase...je to jejich volba, žejo.
      Městečko Palermo je skvělýýý! :)
      Wow, obdivuji tvou vůli a pracovitost a odhodlání. Hodně štěstí s případným pohovorem. :)
      Jé, všechno nejlepší! Hodně radosti, málo starostí, pěkné známky a shovívavé rodiče a hlavně co nejvíc dobré nálady. :)
      Ty také! ;)

      Vymazat

Veškeré komentáře mi dělají obrovskou radost a snažím se na všechny odpovídat. :)