pátek 16. října 2015

Podzimní krásy

Ahojky,
podzim už se konečně tak nějak rozjel a já jsem poslední dny naprosto unešená z každého barevného stromu, padajícího listí a příjemného studeného vánku. Brzy už budu vyrábět podzimní věneček na dveře, a tak jsem si minulý týden zašla do lesa nasbírat nějaké listy a přírodní ozdobičky. A bylo to tak pěkné, že se tam asi někdy v nejbližších dnech vrátím. Viděla jsem totiž veverku! A házela po mně oříšky. A taky jsem viděla hrozně krásného dokonale modrého ptáčka a vůbec netuším, jak se jmenoval. Každopádně bych vůbec neřekla, že taková zvířátka žijí tady u nás, když technicky bydlím ve městě a náš les je takový...no...divný. Ale na podzim vypadá i tak o dost přívětivěji než normálně, takže jsem cestou i něco nafotila. 
V neděli jsem potom s taťkou jela na babiččinu zahrádku, kde jsem nebyla už pěkných pár let. Skoro nic se tam nezměnilo, je pořád stejně krásná. Takže jsem neodolala a pár uměleckých fotografií (omylem jsem fotila nějakým zvláštním režimem a vypadá to rozostřeně, ehm ehm, to jsem fotograf...) mám i odtamtud. :)










Tak tady bydlím. :)






Tak hezky užívejte těch podzimních dní!
Matty :)

Už jste byli pouštět draky? A máte blízko domova les? Jak teď vypadá? A pijete v tomhle období radši čaj nebo kávu? A co teď čtete? :) 

6 komentářů:

  1. Já si tedy myslím, že fotky se ti moc povedly. I ty rozostřené, koneckonců mají pěkné kouzlo. A prd že nejsi fotograf. ;) A máš úžasný boty! :D :3
    Jak už jsem ti odpovídala v komentáři, draka bych někdy pouštět chtěla, snad se k tomu jednou dostanu. :)
    Náš dům je ze tří stran obklopen polem, za jedním z těch polí je asi po 500 metrech les. Takhle z okna vidím jen pár žlutých bříz a "obyčejných" jehličnanů, uvnitř lesa a z jeho druhého okraje však pochází všechny ty barevné fotky, co jsem zveřejňovala. :)
    Přiznám se, že teď nepiju ani čaj, ani kávu. Kávu nepiju nikdy a na čaj nějak nemám náladu, byť si vždycky říkám, že si ho udělám. Nestíhám...
    Momentálně čtu Bídníky, stále ještě, a Cizinku, je to naprosto skvělá kniha! :)

    Tak si taky užij podzim. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Díky, jsi hodná. :) Díky :D Koupila jsem si je loni ve slevě, protože jim zbyly jediné dvaačtyřicítky. :D
    To jsem ráda. :) Přijde mi , že už se to moc nedělá. :)
    Jé, tak to musí být pěkné. :)
    Já kávu poslední dobou taky moc nemusím, ale čaj teď piji neustále. Snad se ti na něj taky podaří najít pár minutek. ;)
    Nojo, Bídníci jsou trochu běh na dlouhou trať. ;) Obdivuji tě, že jsi se do toho pustila! :)
    Cizinku teď všichni hrozně vychvalují, no, možná že si ji přečtu. :) Díky za komentář. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Jé, ty jsi taková krásně optimistická osoba, musí být skvělé mít tě ve svém okolí. :-) Podzim nemám moc ráda, ale na tvých fotkách vypadá skvěle. A taky se mi líbí tvé boty. S velikostmi je to někdy těžké, no. Já mám velikost 39/40 a vyzkoumala jsem, že to jsou nejfrekventovanější velikosti, protože obvykle už nezbývají. :-D
    Kafi jsem dosud nepřišla na chuť, ale čaj piju pořád. :-) Vlastně nezávisle na ročním období, ale k podzimu se to samozřejmě hodí, protože čaje mají takové podzimní barvy.
    Čtu a zároveň nečtu... je to těžké, nemám moc času, spíše listuji a rozečítám.:-)
    Užívej si podzimu a buď pořád tak veselá.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. :) Ale je to zajímavé, protože většina mých přátel by naopak řekla, že jsem hrozný pesimista, zvláštní... :)
      Díky! To znám, mamka má přesně těch 39/40 a taky na to občas narážíme. Ale věř, že se 42 to není o moc lepší, občas je to docela fuška sehnat slušně vypadající boty, které by moc nestály. Nejvíc mě štve Baťa, protože ten prostě dámské 42 vůbec nevyrábí. -_-
      Mně je z kafe zase většinou těžko, takže také dávám přednost čaji. :)
      Chápu. :)
      Ty také! :)

      Vymazat
  4. Krásné fotky, mám ráda podzim, hlavně jeho barvy, jelikož krásně probarvují ty šedi blížící se zimy :-) Kávu nepiju vůbec, jsem čajová- nejvíce ty ovocné :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, to úplně chápu, taky ty barvy miluju. :)
      To já spíš radši ty "kytičkový" (jakože zelený/černý čaj s něčím),než ovocné, ale rozhodně mám čaj radši než kafe. :)

      Vymazat

Veškeré komentáře mi dělají obrovskou radost a snažím se na všechny odpovídat. :)