neděle 11. října 2015

Moji oblíbení hudebníci z Youtube

Ahój,
protože jsem v některých věcech celkem mejnstrím teenager, mám účet na Youtube (ale videa netočím, na to jsem si moc oblíbila svoji skoro skrytou identitu) a jednou za čas se mi stane, že tam zůstanu trčet třeba i hodinu. To když koukám na oblíbené vlogery (kterých ale zas tak moc není).

Ovšem mnohem častěji si pouštím hudbu. Jasně, že oblíbené kapely a světoznámé zpěváky, ale taky si pouštím i několik svých oblíbených "jůťůb hudebníků." Co tím myslím?
No, jsou to především lidé, které jsem našla prostřednictvím Youtube. Většina (ale ne všichni) z nich zpívá/hraje covery známých písniček a nebo u toho alespoň začínali. A někteří se dostali do světa právě tím, že nejdřív přidávali videa na YT a až potom si jich někdo všiml. :)
A kteří jsou mí oblíbení?

Pentatonix (PTX)
zdroj
Řekla bych, že Pentatonix jsou na hudební scéně už celkem známí. Taky ale nejsou žádní nováčci, pokud vím, tak vydali zatím 7 desek. Jedná se o pětičlennou skupinu acapella (všechno bez
jakýchkoliv nástrojů) zpěváků, která začínala na coverech převážně popových písniček. Já jsem úplně na začátku našla díky coveru na Radioactive (původně od Imagine Dragons), kvůli kterému se spojili s Lindsey Stirling, kterou jsem znala už dříve. Tehdy mi ještě nějak nedošlo, že všechny ty zvuky (krom Lindseyiných houslí a basy) dělají pusou a i tak mi to přišlo perfektní. Dneska už mají i několik svých vlastních skladeb a ty jsou stejně skvělé. Každopádně na všem, co nazpívali se prakticky dá stavět a brát inspiraci ke zpěvu. :) A jejich evoluce hudby/Beyoncé/Jacksona jsou úplně dokonalé!



zdroj
Ani nevím, jak jsem Megan našla, ale jsem za to vděčná. Ona má totiž naprosto úžasný hlas. Nijak příliš vysoký nebo hlasitý, ale naopak tak nějak uklidňující. Mohla bych ji poslouchat od rána do večera. Její covery jsou převážně založeny pouze na zpěvu a kytarovém doprovodu, ale to úplně stačí. Často se také spojuje se svou sestrou nebo dalšími lidmi, což taky zní bezvadně. A po jejich mash-upech se můžu "utlouct." Vážně si ji poslechněte, prosím. :)


Cimorelli
zdroj
6 sester z Kalifornie, které zpívají některé písně acapella, ale rozhodně ne všechny. Začínaly na přezpívávání
známých popových věcí, ale dnes mají už i spoustu vlastních skladeb a vydaly celkem 5 alb (covery i originály). Mám je ráda, protože krásně znějí, jak je jich hodně a protože mi přijde krásné, že jsou všechny příbuzné. Je to hrozně pozitivní a povzbuzující, poslouchat je. :)



zdroj
Leslie jsem objevila teprve nedávno, prostřednictvím mamky (překvapivě máme až děsivě podobný
vkus na hudbu :)), která mi ji poprvé ukázala s tím, že jí přijde zajímavá. A to ona opravdu je. Leslie Clio je tak trochu trhlá a zároveň vážná. Němka, co zpívá anglicky. Napůl Meghan Trainer a napůl Megan Davies. :) Hudbu si skládá sama (alespoň pokud vím) a některé její skladby jsou hravější a některé víc jemné. Taky se mi líbí, že nepoužívá přehnaně nástrojů a "vylepšovátek." A samozřejmě má také krásnou barvu hlasu. :) Docela bych ji chtěla vidět naživo, protože na mě ve videích působí hrozně příjemně-trochu-bláznivě.


88Kieys - Elliott Spenner 
zdroj
Kluka, co má ve jméně tolik zdvojených souhlásek, že vždycky na nějaké zapomenu, si pouštím,
když se potřebuju učit a soustředit a nebo prostě jenom, když nemám náladu poslouchat zpěv. Elliott totiž hraje na klavír. Vzhledem k tomu, že já si sem tam taky něco břinknu, tak je mi klavír blízký a Elliotovy covery jsou prostě opravdu skvělé, že občas i něco málo obšlehnu tak, že mu prostě při hraní koukám na ruce. :D Je to taky moc milý kluk (alespoň z těch pár mluvících videí, která zveřejnil). :) A když hraje, tak to vypadá jako, že je to hrozně jednoduché, jako kdyby to byla jeho druhá přirozenost.


A to jsou tedy moji oblíbení "jůťůb hudebníci." :) Nevím, jestli někoho z nich znáte, ale pokud jo, tak mi určitě řekněte, jestli je máte rádi. A pokud je neznáte, tak budu moc ráda, když si někoho z nich poslechnete a třeba se vám nakonec zalíbí. :)
Matty :)

Jací jsou vaší oblíbení zpěváci/hudebníci z YT? Posloucháte acapella hudbu? A máte radši klavír nebo třeba housle? :) 

6 komentářů:

  1. Cimorelli znám. :)
    Zkus si pustit třeba Annu Blue. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem ráda. :)
      Pustila jsem si. :) Je taková...smutná mi přijde. Ale rozhodně zajímavá. :)

      Vymazat
  2. Jenom hodinu na youtube? Já tam klidně zvládnu být i tři! :D Jak tak koukám do svých odběrů, tak tam mám jen Sama Tsuiho, Kurta Huga Schneidera a The Gothard Sisters. Jo a ještě Caseyho Brevese a Connie Talbot :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To já se snažím to moc neprotahovat, navíc mě vyloženě vlogeři moc neberou. :/ :D
      Z těch pořádně znám asi jenom Sama Tsuiho a trošku The Gothard sisters. :)

      Vymazat
  3. všechny videa jsem si poctivě pustila, neznám totiž nikoho z nich. na youtube mám ve sledovaných spíš vlogery, ale nemám čas na ně koukat :D
    nejvíc mě zaujala Leslie, tu budu muset víc prozkoumat, takže děkuju za tip :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, to jsem ráda. :) Já mám ve sledování taky pár vlogerů, ale hudbu poslouchám mnohem častěji. :)
      To chápu no :D
      Není za co! ;) Leslie je skvělá, určitě se po ní ještě podívej. :) Chtěla jsem sem hodit nějaké její "hejbací" video, protože tam je pěkně vidět ta její povaha, bych řekla. ale nešlo mi sem dát. :/

      Vymazat

Veškeré komentáře mi dělají obrovskou radost a snažím se na všechny odpovídat. :)