pátek 11. září 2015

Vranovské krásy aneb poslední vzpomínky z dovolené

Ahoj,
dnes bych se s vámi ještě ráda podělila o zbytek fotek z naší dovolené. Sice už jsou to dva týdny, co skončily prázdniny, ale proč si ještě naposledy nezavzpomínat na ty prosluněné dny volna? :)

Druhý týden naší rodinné dovolené na kolech jsme strávili v okolí Vranovské přehrady. Ubytovaní jsme byli přesně ve Vranově nad Dyjí a i z penzionu jsme měli moc pěkný výhled na zdejší zámek. Bylo to celé moc krásné a nebýt těch veder byla by to dokonalá dovolená. :) Ale zase a druhou stranu, u penzionu byl i bazén a v něm slaná voda, která vůbec neštípala do očí, takže se to vyrovnalo. :)

Z místních památek jsme navštívili zámek Vranov nad Dyjí, zříceninu hradu Cornštejn, na jehož prohlídku jsme ale nešli a hrad Bítov. Musím říct, že jsem čekala, že se mi bude nejvíc líbit zámek, ale nakonec mi prohlídka hradu Bítov připadala mnohem zábavnější. Tu bych opravdu doporučila, navíc je i to okolí moc pěkné a dá se tam dojet lodí i s koly. Vyzkoušeno za vás. :)

Trochu jsem se bála, že když jedeme do oblasti, kde dle mého mínění (a taky podle mapy) není moc lesů, skončíme usmažení sluníčkem někde mezi poli, ale nebylo to zas tak hrozné. :)

Tak doufám, že se vám naše fotky budou líbit! :)























































Tak a já mám tedy léto definitivně uzavřeno a nezbývá, než si užít nadcházející podzim! Doufám, že i vy jste si na léto trochu zavzpomínali a já se s vámi zase na chvíli loučím.
Mějte se krásně,
a ať pro vás návrat do školy/práce není zas tak bolavý. ;)
Matty

Byli jste někdy ve Vranově? Líbilo se vám tam? A co podzim - těšíte se jako já? :)

2 komentáře:

  1. Á, skvělý prázdninový článek. Ideální vzpomínat na to takhle z kraje podzimu. :) Ve Vranově jsem zatím nebyla, pokud vím, ani výletníci děda s babičkou se tam ještě nepodívali, možná bych to někdy mohla navrhnout jako letní výlet, koneckonců, z fotek to vypadá tak skvěle! I když, jaký letní článek se spoustou slunečných a relaxačních fotek skvěle nevypadá? :D
    Taky si užij podzim! :)

    Jinak, taneční jdou dobře! ;) :)

    OdpovědětVymazat
  2. Díky. :) Určitě se tam někdy zajeďte podívat, jenom si vytipujte dobu, kdy nebude 37°C a bude to perfektní! ;) :D
    Pravda. :) Díky. :)

    To jsem moc ráda! :)

    OdpovědětVymazat

Veškeré komentáře mi dělají obrovskou radost a snažím se na všechny odpovídat. :)