neděle 23. srpna 2015

Vyrábím: 2 trika + 1 hrnek

Ahojte,
omlouvám se, že jsem zase docela dlouho nic nenapsala a mrzí mě, že aspoň nemám výmluvu typu "Byla jsem totiž tamhle a tamhle a zažila jsem spoustu věcí..." Většinu času jsem totiž strávila válením se doma s knížkou nebo filmem.
Ale aby to nebylo tak černé, taky jsem docela vyráběla. Upřímně řečeno si poslední dobou říkám, kdy mi z toho mého fanouškovství rupne v bedně, protože bych pořád vyráběla něco na motivy knih, filmů a seriálů. :) Jak tak nad tím přemýšlím, chybí mi už jenom mít něco s hudebním námětem. Jenže než bych vybrala jenom jednu jedinou kapelu... #fangirlproblems
V názvu článku jsem uvedla, že vám ukážu dvě trička a jeden hrnek. Není to tak docela pravda, protože mám v zásobě ještě jeden takový malý vyráběcí bonbónek, ale o tom až později. ;)

Zatím bych začala tím hrnečkem. Jednou, když jsem už zase procházela pinterest a hledala nějakou inspiraci, jsem narazila na tento obrázek:
zdroj
Vím, že se dá ten hrnek pravděpodobně někde koupit, ale říkala jsem si, že vyrobit si podobný (akorát bez těch hvězdiček, které se mi tam beztak nelíbily) určitě nebude moc těžké.
Takže jsem naklusala do obchodu s potřebami pro domácnost, koupila jsem si obyčejný bílý hrnek za 25 korun a v Sedmikrásce (místní "art shop") lahvičku černé barvy na sklo. Byla sice na sklo, ale říkala jsem si, že glazovaná keramika a sklo od sebe, co se týče povrchu, zas tak daleko nemají a zatím všechno funguje, jak má, takže pohoda. ;)

Původně jsem myslela, že bych si udělala šablonu, abych to písmo měla tak správně "bleskovité" jako na té fotce z pinterestu, ale brzy jsem přišla na to, že by šlo dost špatně. Takže jsem si to písmo prostě jenom několikrát zkusila nanečisto tužkou na papír a šla na to.
Hrozně jsem se bála, abych to nezkazila, ale vzhledem k tomu, že ta moje barva na sklo zas tak rychle nezasychá, když se mi něco nepovedlo, tak jsem to prostě jenom setřela a předělala. :)
Nakonec bych řekla, že to docela vyšlo. :) Když jsem domalovala nápis, nechala jsem ho 24 hodin zaschnout a potom strčila hrnek na 40 minut do trouby, podle návodu na lahvičce barvy na sklo. :)


První triko, které jsem vyráběla, jsem měla naplánované už od konce července, kdy jsem u babičky dokoukala třetí sérii American Horror Story. Už když jsem na AHS začínala koukat, jsem si myslela, že se mi třetí série - tedy Coven bude líbil asi nejvíc, protože mám čarodějky obecně moc ráda a navíc tahle série nebyla zas tak moc strašidelná. :)
A protože mám triko s nápisem z první série, chtěla jsem ještě jedno s nápisem z třetí série.
Dlouho jsem se nemohla rozhodnout mezi "On wednesdays we wear black" a "I´m the next supreme." Ta první varianta se mi líbila mnohem víc, jenže tahle věta v seriálu vůbec nebyla, pokud vím. Jenom se to vžilo, protože to na Coven skoro sedí a originálně je to předělané "On wednesdays we wear pink" z Protivných sprostých holek.

Jenže s druhým nápisem jsem byla spokojená ještě méně, ačkoli seriál vystihuje mnohem lépe a tahle věta v něm padne spoustakrát. Nakonec jsem to elegantně vyřešila tím, že jsem si udělala tričko s úplně jiným nápisem, čehož si můžete všimnout na fotce. :D Tahle věta v seriálu opravdu byla a navíc není tak profláknutá. :)

Na tom ramínku vypadá dost divně, ale to proto, že je pánské a velké. Ty já ráda nosím doma a nebo v nich spím. :)
Stejně jako moje první tričko s nápisem z AHS je tohle savované - stejným způsobem jako tady.
Jenom jsem přidala pár vychtávek a to, že jsem si vnitřky písmen zatížila kamínky a korálky, abych je nemusela ručně držet a taky jsem vykryla i zbytek trika okolo šablony, abych tam neměla takový ten vysavovaný rámeček.
Jedna fotka pořízená v průběhu vzniku (ano, jsem docela krásně schopná udělat takový bordel):


Druhé tričko, které jsem vyráběla je pro změnu znovu s narážkou na Harryho Pottera a dělala jsem ho v pátek, kdy ke mně přijela Niky, která si zcela (ne)dobrovolně vyrobila svoje "Poslední čistý triko."
Obě dvě trička (to moje i to Nikčino) jsou malovaná obyčejnou černou barvou na textil s tím, že jsme si na začátku udělaly šablony, ty potom strčily do triček, obkreslily je tužkou na trika a začaly malovat. :)
Nikčino triko bohužel nemám nafocené, ale mám aspoň naše šablony:


Moje hotové tričko:
(Kdyby to někoho zajímalo, tak je je to obyč. bílé triko z Lidlu. :))



A moje chabá dokumentace výroby:


Tak a vypadá to, že je čas na onen zmiňovaný vyráběcí bonbónek. :) Je to opravdu jenom taková jednohubka a jedná se o obloukový reaktor z filcu pro moji kamarádku, která ho potřebovala ke kostýmu Iron Mana a nevěděla, jak ho vyrobit. Takže jsem se nabídla, že se toho ujmu. :)
Z černého a bílého filcu jsem si vystřihla kousky, co jsou na první fotce a potom to všechno vlastně jenom poslepovala dohromady a dozadu přidala špendlík. lepila jsem tavnou pistolí. :)


Snad se líbil. :) Bohužel ale moje jediná fotka hotového výrobku je, když jsem zkoušela na sobě, jak to bude vypadat a fotila to opravdu jenom z toho důvodu, takže prosím omluvte můj zjev. :D


Tak a zdá se, že tímto se s vámi pro dnes zase loučím, 
mějte se krásně! 
Matty :) 

Jak si vy užíváte prázdniny? Také něco vyrábíte? A taky vás pohltilo fanouškovství? :)

6 komentářů:

  1. Ježíš, to je boží. Nechceš mi to potterovské tričko udělat na zakázku? :D Je úplně dokonalé! :O Hrnek se ti také povedl. Mě docela zaujal nápad (už nevím, kde jsem to viděla), že si na vypínač světla dáš Lumos / Nox, někdy bych to ráda vyzkoušela. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, díky. ^_^ Docela ráda, já bych pořád pro někoho něco dělala, jenom nevím, jestli bych ještě sehnala takovéhle "správné" bílé triko. Docela jsem měla štěstí, že ho měli v Lidlu. Ale já bych si asi nějak poradila. Jenom mi musíš poslat velikost a adresu, abych ti ho mohla poslat. :) A taky nevím, za jak dlouho byh to stihla, protože občas mám tyhle tvořivé nálady a občas mám takový ten blok. :) Ale nějak bychom to třeba mohly vymyslet. ;)
      Jojo, to jsem taky viděla a chtěla jsem to nějak zkusit a potom jsem na eshopu Knižního vesmíru viděla takovou samolepku a nějak mě to přešlo. Ale třeba to někdy ještě zkusím...možná jenom lihovkou. :) :D
      Ale ty to určitě zkus! ;)

      Vymazat
  2. Ježiš to je super! Hlavně teda ten hrnek :D. Škoda, že kafe nepiju. Ale fakt supr
    A jako tričko na zakázku bych si taky nechala líbit! Nebo třeba plátěnku!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, jsem ráda, že se ti to líbí. :) Popravdě řečeno, já vlastně taky moc ne. :D Ale ten nápad se mi hrozně líbí, takže si do tohohle hrnku aspoň dělám kakao, to už vypadá skoro stejně. :D
      Hm, že bych začala uvažovat o otevření obchůdku? :D :D :D

      Vymazat
  3. Ty jo barvami mě také popravdě napadlo malovat na hrnek, ale už mám koupené přímo barvy na porcelán. Takže v pořádky barvy vydrží umytí?

    A jinak skvělé nápady i s tričky .)

    E.

    (elissaka.blog.cz)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já myslím, že pokud máš dokonce přímo barvy na porcelán, tak tu umytí určitě vydrží. ;) Na té mojí barvě na sklo bylo napsané, že se to po upečení/vypálení může dát dokonce i do myčky. :)
      Zatím jsem myla tenhle hrnek sice jenom v ruce, ale všechno drží krásně. :)
      Díky moc :) Jinak máš opravdu moc krásný blog. :)

      Vymazat

Veškeré komentáře mi dělají obrovskou radost a snažím se na všechny odpovídat. :)