neděle 2. srpna 2015

Moje duševní kápézetka

Ahojte,
tak už máme polovinu prázdnin za sebou. Pro někoho důvod k panice, pro jiného úlevný pocit. Těžko říct, jak to mám já. Nejspíš obojí dohromady. :)
Každopádně jsem vám dneska chtěla napsat, co mi pomáhá, když se cítím špatně, jsem smutná nebo mám prostě jenom blbej den. Jde o věci, které mi vždycky zvednou náladu, povzbudí mě a dodají mi naději. Donutí mě se smát, i když je to zrovna ta poslední věc, která by se mi chtěla dělat. :)

Fix you - Coldplay
Jako první je to písnička od Coldplay, o kterých jsem se hodně zmiňovala tady. I tam už jsem psala, že mi přijde, že jejich hudba je taková uklidňující, melodická a jednoduše příjemná. Písnička Fix you je o to hezčí, že má ještě pěkný text. Nevím proč zrovna tahle mi mluví do duše, asi že bych taky občas potřebovala spravit. :)

Complicated - Avril Lavigne
Avril Lavigne poslouchám už od základky a nikdy jsem ji nepřestala mít ráda. Má neskutečně chytlavé písničky a spousta z nich má i hlubší význam, než to na první pohled vypadá. Proto je pro mě těžké vybrat jenom jednu její písničku, ale Complicated je jedna z prvních, které jsem od ní kdy slyšela a navíc ten název skoro vždycky vystihuje situaci.
Dál bych si ale asi ještě pustila S8er boi, My happy ending, Slipped away a pravděpodobně spoustu dalších. ;)

While my guitar gently weeps - Beatles
Myslím, že nemusím nic dodávat. Beatles jsou boží a tahle písnička je prostě neskutečně krásná. :)

zdroj
10 důvodů, proč tě nenávidím
O tomhle filmu už jsem se tady na blogu určitě párkrát zmiňovala. A není divu, myslím, že je to zatím můj naprosto nejoblíbenější film, i když je to jenom obyčejná americká romantická komedie. Tenhle film znám skoro repliku od repliky a stejně se u něj vždycky směju jak pominutá. A navíc, Heath Ledger a Julia Stiles? To nemůže dopadnout špatně. ;)

Prázdniny
zdroj
Další film, který jsem taky viděla nespočetněkrát a zase - je to jenom obyčejná romanťárna, ale stejně je to moc pěkný film a přehlídka úžasných herců. Cameron Diaz, Kate Winslet, Jack Black a Jude Law, tomu prostě nejde odolat. Navíc je to strašně milé a plné výborných postřehů a vůbec takové...nadějné. :)

Harry Potter - J.K. Rowling
Upřímně - kdo čekal, že tohle nenapíšu? :) Myslím, že určitě nejsem jediná, kdo to tak má, ale když je mi smutno, většinou si jdu číst Harryho. A nebo si ho alespoň pustím. Asi nemá cenu milionkrát omílat, jak úžasná tahle série je, jak má propracované postavy a pointu, nemluvě o tom prostředí a schopnosti naprosto uchvátit čtenáře.

Rudá jako rubín - Kerstin Gier 
Když jsem přemýšlela jakou další knížku čtu v případech nouze, pořád mi přišlo, že žádná není dost dobrá. Pak jsem ale očima zalétla na poličku, kde mám sérii Drahokamy a vzpomněla si na Xemeriuse, což úplně stačilo, abych si byla jistá tím, že ji tady musím uvést. :) Celá tahle série je krásně promyšlená, čtivá a je to takový ten typ knih, co se u nich celou dobu uculujete.

Sherlock 
Já ani nevím, jak se to vlastně stalo, ale už nějakou dobu patří seriál Sherlock mezi takové ty stálice, na které koukám, když vím, že by mě nic jiného nebavilo a které mě nikdy neomrzí. Je to seriál, který mě dohnal k tomu, že spím ve vlastnoručně vyráběném triku s nápisem "I am Sherlocked" a Baker Street je místo, na které se v Londýně fakticky toužím podívat (a vyfotit si ho). :)

zdroj

Případy detektiva Murdocha
Naopak, o tomhle seriálu se asi moc často nezmiňuji. Pravdou je, že patří mezi mé nejoblíbenější a všech sedm dosavadních sérií jsem viděla několikrát. Mám moc ráda Williama Murdocha, protože je ztělesněním pravého gentlemana a je inteligentní a vynalézavý. Mám ráda George Crabptreeho, protože má velkou fantazii a je hrozně milej. A mám ráda Julii Ogdenovou, protože je to moderní a chytrá žena, která si umí poradit a docela bych jednou chtěla být jako ona. :)
Navíc se to odehrává na přelomu 19. a 20. století v Torontu. ^_^

zdroj
Tak a to by bylo asi všechno. Tedy v zásobě bych určitě ještě pár věcí měla, ale tohle jsou ty hlavní. :) Pokud je hodláte někdy vyzkoušet, tak doporučuji doplnit nějakým čajem nebo balíčkem Haribo. Tak bych to udělala já. :)
A napište mi - co pomáhá proti splínu vám? 
Matty :)

4 komentáře:

  1. Harry Potter zvedne náladu vždycky. Vždycky ve mně vyvolá miliony emocí. Zrovna dneska jsem se koukala na video, ve kterém bylo všech osm trailerů na filmy. Dostala jsem strašnou chuť nějaký si pustit, třeba šestku jsem dlouho neviděla, ale zrovna dneska mám nabito, odjíždím. :D
    A Avril Lavigne a její Complicated znám a mám to taky ráda. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já už mám ty filmy tak nakoukané :D já potom většinou spíš sáhnu po knížce, když mám čas, protože si spoustu drobností už třeba nepamatuji. :)

      Vymazat
  2. Parádní inspirační přehled :) Mně nejvíc náladu zvedne pořádně hlasitá hudba nebo nějaká humorná knížka...a extrémně mi proti splínu zabírají palačinky s červenou marmeládou, ale musí je dělat někdo jinej :) I am sherlocked too ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pořádně hlasitá hudba je taky fajn, akorát to musí být něco, co má grády. :D Humorný knížky vždycky zkouším, ale bohužel ne vždy pomohou. Ovšem sázkou na jistotu, v těchto vodách, je u mě Saturnin. :)
      Tak palačinky jsem na to nikdy nezkoušela, ale určitě jednou. ;) Jenom si je asi udělám sama, protože hrozně ráda něco kuchtím, když nikdo není doma. Pustím si k tomu pěkně hlasitý rádio, nebo nějaký CD a tancuju po kuchyni. :D To většinou taky zabírá. Aspoň na chvíli. :)

      Vymazat

Veškeré komentáře mi dělají obrovskou radost a snažím se na všechny odpovídat. :)