středa 12. srpna 2015

Krásy Moravskoslezských Beskyd

Ahoj,
kdo mě zná, nebo čte mou Spící lišku již déle, možná ví, že každý rok jezdím s rodiči na dva týdny na kola. Vždycky jedeme někam k vodě nebo do hor, ubytujeme se v penzionu a každé ráno vyjedeme na kole, někde na trase si dáme oběd a večer se zase vrátíme. Po týdnu přejedeme někam jinam a všechno se to opakuje. :)
Letos jsme byli první týden v Beskydech a bylo to moc pěkné. I když náročné, protože když člověk bydlí v údolí, musí se každé ráno nejdřív co? Vyhrabat na hřeben, aby vůbec mohl někam jet. :D
Ale bavilo mě to. Vyjeli jsme na Radhošť, na Pustevny, objely jsme hřebeny, jednou se svezli lanovkou a jednou se mi dokonce povedlo přemluvit tátu, abychom si udělali odpočinkový den, takže jsme se jeli podívat jenom do skanzenu a zbytek dne strávili na koupališti.
Poslední den, co jsme trávili v Prostřední Bečvě, kde jsme měli penzion, mělo být potom hrozné vedro (to jsme ještě nevěděli, že tenhle týden to bude ještě horší), takže jsem se šla s mamkou koupat a táta, protože nesnáší tohle celodenní vyvalování u vody, se jel projet na kole. :)
A v sobotu jsme přejeli poněkud jižněji - k Vranovské přehradě, konkrétně přímo do Vranova nad Dyjí, odkud vám teď píšu, ale o tom až později.
Dneska jsem si připravila jenom takový menší vzpomínkový fotočlánek. :) Některé fotky jsou focené foťákem, ale většina je mým mobilem, takže kvalita nic moc, ale snad to postačí. :)



Tyhle dvě byly ještě z cesty autem. Zbožňuju ten vzor na šatech! (Akorát jsem si až pozdě všimla, že je vzhůru nohama a byla jsem líná tu fotku otáčet.)












Mé rádoby letní já (Ach, ty stehna). Koupaliště v Rožnově pod Radhoštěm je opravdu skvělé! :)


U Radegasta. Bylo tam tolik lidí, že prakticky nebylo možné si udělat fotku, na které jste sami. :D





















A tahle fotka je zase z odjezdu z auta. vypadá to takhle sice, že máme na střeše kolo jenom jedno, ale opravdu tam byly všechny tři. ;)
Akorát si teď musíte myslet, že jsem hroznej egocentrista, protože tady nemám žádné fotky rodičů nebo aspoň s rodiči, jenže můj táta na moc fotkách není a mamka si nepřeje být zveřejňována. A společnou ještě nemáme. Budeme to muset napravit. :)

Jezdíte taky rádi na kole? A kam jste se letos v létě podívali a kam se teprve chystáte? Jo, a jak snášíte ta příšerná vedra? :)

Mějte se všichni moc krásně,
Matty. :)

2 komentáře:

  1. V Beskydech jsem nikdy nebyla a všechna místa, která jsou na fotkách nebo je zmiňuješ, znám z vyprávění nebo jsem o nich nikdy neslyšela. Tak jako tak, fotky jsou fakt dobré a vy taky, že jste to takhle sjezdili! :)
    My jedeme příští týden do Orlických hor, kola bereme s sebou, takže určitě taky něco najezdíme (chtěla bych se s mamkou podívat ke Starému Bělidlu z Babičky). :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já tam byla jednou jako hodně malá, takže jsem si to vůbec nepamatovala a vyžádala jsem si aspoň jednu dovolenou zpátky v Beskydech. :D :)
      Díky! :)
      V Orlických horách jsme taky byli. Dvakrát. :D Ačkoli na Starém Bělidle jsme bohužel nebyli myslím ani jednou. :) Ale celkově je to tam moc pěkné, věřím, že si to moc užijete! :)

      Vymazat

Veškeré komentáře mi dělají obrovskou radost a snažím se na všechny odpovídat. :)