čtvrtek 4. června 2015

Na Orlíku

Aneb jak vypustili zvěř do jejího přirozeného prostředí. :)
(Ale né, tak žhavé to zase nebylo, nebojte. :))
Ahoj!
Od soboty jsem byla na výletě s naší malou ZOO na Orlíku a byla to celkem paráda. Nijak jsme to nehrotili a na túře jsme byli jenom dvakrát a ještě celkem krátce. Zbytek času jsem já osobně trávila většinou hraním karet, zpěvem, focením, čtením, kuchtěním a mytím nádobí. Jó, docela bych se tam vrátila. :) Nevím sice, jestli se nám ještě povedlo nějak poslepovat ty pěti lety odseparované kousky třídy, ale i kdyby ne, mně se tam líbilo. :)
Po promáčeném sobotním příjezdu na nás nejdřív sice čekalo pár překvapení, jako třeba zpoplatněné sprchy, vařič s plynovou bombou a záchody občasně bez toaleťáku. Ovšem hned jsme v sobě našli toho spícího zálesáckého ducha a s chutí zapomněli na topením vyhřáté baráčky, záchody hned ve vedlejší místnosti a tekoucí vodu v domě. :)
Vzhledem k tomu, že jsem tak nějak ještě napůl na verandě naší chatky s hrnečkem čaje v ruce, koukajíc na vysoké jehličnany, omlouvám se, pokud trochu nedávám smysl. Snad vám ten správný pocit zprostředkují fotky, které jsem napůl fotila já, napůl Týnka na Týnčin foťák. Tímto ti děkuji, Týnko. :)


Úplně první klání v Bang! 



Useknuté megastromy - jo, to jsem fotila já. :D
Víceméně (někdo víc a někdo méně) naše grupa. :)


Nikča, ležící spící. :) (Mrkněte na to triko, no není boží?)
Týnčina krásná sedmikráska. 
Naše rádio. :)
Kempíme na cizí zahradě. :) 
Naše (j)Elita. :) 
Píďa! :)






Tahle je jediná lehounce upravená. :)
Tak doufám, že se fotky líbily a že jste si z tohoto článku odnesli třeba alespoň tip na výlet. :)
Mějte se krásně,
Matty. :)

2 komentáře:

Veškeré komentáře mi dělají obrovskou radost a snažím se na všechny odpovídat. :)