neděle 14. června 2015

Na léto

Ahoj,
dneska to bude jenom kraťoulinké a když už jsem si založila účet na Polyvore, tak bych vám ráda ukázala, pár věcí, díky kterým by bylo moje léto zaručeně lepší! :) :D


1) Dlouhé šaty
Nějaké, které by byly skoro až na zem a evokovaly ve mně myšlenky na pláž. Sice se na žádné pláži letos pravděpodobně neocitnu, ale to nevadí. Alespoň mi ji budou připomínat!
Myslím, že budu muset prolézt pár sekáčů. Ušít si je sama je sice také dobrý nápad, ale ještě si na to netroufám. :)

2) Sandálky
Tak tohle přání už jsem si splnila minulý týden. Sehnala jsem tmavě modré s květy, podobné těm, co mám na obrázku, akorát na gumičky a ne na pásek se zapínáním. :)

3) Fangirl - Rainbow Rowell
Co by to bylo za léto bez knih, že? :) Samozřejmě mám doma ještě kupu nepřečtených knih, ale Fangirl bych si chtěla přečíst ještě jednou, když už je konečně přeložená. Četla jsem ji v angličtině a chtěla bych si ověřit, jestli jsem to pochopila správně. :)

4) Sluneční brýle
Tenhle bod je poněkud ožehavý, protože normálně nosím brýle dioptrické a bez nich jsem slepá jako patrona. Takže, abych mohla nosit sluneční brýle, musela bych si koupit kontaktní čočky a...s těmi je to prostě trochu komplikované.
Ale jenom si představte nějaké krásné retro sluneční brýle, třeba právě lenonky! Ach!

5) Tohle není kniha
Jupí! Mám co dělat o prázdninách! Tohle není kniha jsem si také koupila minulý týden, protože tátovi zbylo 150 korun z nákupu map Beskyd (tam letos jedeme na kola :)).

6) Klobouk s širokou krempou
Nejspíš se tomu říká nějak jinak, ale co, prostě myslím takový ten obří letní klobouk, co mám na obrázku. ;) Viděla jsem jeden moc pěkný v Intersportu, ale přišel mi dost drahý. Potom jsem se šla kouknout do Gateu, protože vím, že tam klobouky mívají za slušné ceny, ale takovýhle jsem prostě nenašla. Ale možná se jenom špatně koukám. :)

7) Nebezpečné známosti - Choderlos de Laclos
Jedna kniha z povinné četby, o které si myslím, že by mě mohla bavit. :) Bývala bych si ji už dávno půjčila z knihovny, ale tam mají jenom jedno polité a neskutečně upatlané vydání. Já jako normálně proti "použitým" knížkám nic nemám, ale tahle knížka už ani nedržela zavřená. :/
Ale já si ji seženu někde jinde. ;)

Tak to bylo dnes jenom pár drobností a příště by už mohl být nějaký ten plnohodnotný článek. :)
Mějte se krásně,
Matty. :)

A jaké jsou vaše nutnosti na léto? Chystáte se někam? A máte vůbec rádi léto, nebo se radši schováváte jako já? :)

8 komentářů:

  1. Tvých sedmero věcí je fajn. :) Dlouhé šaty mám taky ráda, nejlepší jsou pro mě ale ty ke kolenům. :)
    Fangirl právě čtu, ale vůbec mě to nebaví. Čekala jsem něco jiného...
    Nebezpečné známosti mám i jako knihu i jako audioknihu a taky si je chci přečíst.
    Tohle není kniha bych si ráda pořídila, až dodělám Destrukční deník.

    Přeji hezké léto. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to mě moc mrzí. Mě Fangirl moc bavila. :) Je to prostě taková romantická oddechovka a to já prostě ráda. :) Ale teda nevím, jak je to v češtině, možná mi to v angličtině připadalo víc...stylové? :D
      Já právě ani Destrukční deník nemám, tak aspoň něco. A jako jo, některé věci jsou v tohle není kniha asi trochu podobné, ale je to celé takové víc akční a exteriérové. :)

      Tobě také! Ať si ho co nejvíc užiješ! :)

      Vymazat
  2. Sakra! Už mám zase skoro stejný článek jako ty! Ale já jsem to nevěděla, vážně :( :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V klidu, technicky to znamená jenom to, že jsme s největší pravděpodobností telepaticky propojené a to je dost super, ne? :D :D

      Vymazat
  3. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  4. Moc hezký výběr, z outfitu srší léto jako vyšité :-)

    OdpovědětVymazat

Veškeré komentáře mi dělají obrovskou radost a snažím se na všechny odpovídat. :)