neděle 12. dubna 2015

Where she went?

Ahoj, :)
předně se omlouvám všem, kteří by sem náhodou zabloudili v naději, že se pod tímto titulkem skrývá recenze na stejnojmennou knihu, protože tak to opravdu není. Titulek je vlastně myšlen úplně doslovně, protože poslední dva týdny jsem o sobě na blogu vůbec nedala vědět. Za to se moc omlouvám, ale nejdřív byly Velikonoce, potom jsem neměla o čem psát a posledních pár dní jsem byla nemocná. A na psaní jsem náladu moc neměla.
Upřímně řečeno ani teď na tom nejsem se psaním o moc líp, ale nechtěla jsem aby Spící liška zela prázdnotou, tak jsem tady. :)

Velikonoční prázdniny jsem strávila celkem normálně. Četla jsem, odpočívala (to jsem ještě nevěděla, že velkou část následujícího týdne se budu v posteli válet od rána do večera) a koukala na seriály.
Konečně jsem dočetla Svět podle Garpa, který jsem četla z velké části proto, že je to povinná četba, ale taky trochu proto, že v poměru k ostatním knížkám "ze seznamu", mě fakt bavil. Ale nejsem si jistá, jestli mám na tuhle knížku tak ujasněný názor, abych mohla psát přinejmenším něco jako recenzi. Podle mě je to knížka docela dost kontroverzní i na dnešní dobu, což samozřejmě neznamená, že je špatná. Spíš naopak.
Ale asi záleží na tom, jestli její obsah shledáváte pohoršujícím. Rozhodně bych jí ale dala šanci, protože jestli se vám bude líbit poznáte hned podle prvních tak 50 stran. :)


V sobotu jsem se potom byla podívat na oslavě šestých narozenin mojí napůl vlastní neteře. To bylo vážně moc fajn. :)

A v neděli jsme jeli s rodiči k babičce a dědovi na Velikonoce. Popovídali jsme si, nabarvili vajíčka, čekali na koledníky, kteří, jako ostatně každý rok, vůbec nepřišli...možná kvůli té vánici, co byla venku...to mě vlastně doteď ani nenapadlo. :D Byla to paráda.


V úterý jsem šla jako normálně do školy, a odpoledne mi začalo být fakt špatně. Měla jsem horečku, zvracela jsem a vlastně nemohla dělat vůbec nic. Spát, jíst, číst, nic. :/
Naštěstí středa a čtvrtek byly lepší. Přečetla jsem Percyho Jacksona - Prokletí titánů, protože to se čte fakt samo a bylo mi od toho hned líp. Ovšem recenze psát taky nebudu, protože jsem ji nepsala ani na první nebo druhý díl a navíc...na Percyho se píše recenze prostě špatně. Je to jako s Harrym. :)


Jenže v pátek mi už bylo zase zle, takže můj původní plán jít v pátek do školy naprosto ztroskotal. Odpoledne už mi bylo naštěstí o dost líp, takže jsem se vrhla na pletení náramků. je sice tak trochu mojí tradicí, že je pletu vždycky v létě, ale nemohla jsem si pomoct. :)
(Divných pokusů o makro fotky si nevšímejte.)


 Abych nevyšla ze cviku, chtěla jsem i něco ušít. Zkusila jsem čelenku pro Aničku, podle návodu z Pearls and Scissors, který je perfektní. I ta čelenka by byla, kdybych ji omylem o dost nezkrátila, protože neumím zahýbat při šití. :D Narvat na hlavu se sice dá, ale příšerně škrtí, takže o dlouhodobějším nošení nemůže být řeč. :/


Celou dobu jsem taky dost koukala na seriály. Viděla jsem prvních šest dílů Bitten (vlkodlačí seriál) a docela mě to chytlo, jenom se bojím, že to celé bude pořád o tom samém. A taky zdejší milostný trojúhelník podle mě vyznívá dost trapně, protože Clay je dost...směšnej. Pardon.

zdroj
A celou sobotu, včerejšek, jsem strávila ve společnosti agentů z S.H.I.E.L.D.u, konkrétně celé jejich první série (re-watch). Boží seriál. Boží Marvel. ^_^
Jestli máte aspoň trochu rádi Marvelácký filmy, pusťte si to, stojí to za to! ;)

zdroj
No a na závěr jsem dneska konečně dohledala, kde jsem skončila ve The 100 a koukla na předposlední díl první série. Nějak se bojím toho finále. :D
Taky jsem rozečetla Školu dobra a zla, která je zatím vážně moc pěkně pohádková a s těmi ilustracemi děj úplně vyskakuje ze stránek. :)

zdroj













Nechtěla jsem sice, aby tenhle článek dopadl jako výčet dní, kdy mi nebylo dobře a popisem toho, co jsem dělala, když mi bylo líp. Bohužel mi to nevyšlo, snad zase jindy. :)

Co si myslíte o Světě podle Garpa? Pohoršující, nebo ne? :) Píšete recenze na každou knihu, kterou přečtete nebo to máte spíš jako já? Co vy a Percy? Koukáte na Bitten? Nebo na nějaký jiný ze mnou vyjmenovaných i nevyjmenovaných seriálů? Pochlubte se! ;) 

Mějte se krásně,
Matty. :)

6 komentářů:

  1. Svět podle Garpa je boží, ostatně jako každá Irvingova kniha! kdybych si musela vybrat svého nejoblíbenějšího spisovatele, tak asi řeknu Irving :)
    a nejprve jsem četla na oslavu šedesátých narozenin napůl vlastní neteře, tak to mě celkem pobavilo :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Wow! Tak to si budu muset přečíst i další jeho knihy. :) Už mám půjčená z knihovny Pravidla moštárny. :) Mě právě překvapilo, jak je to děsně čtivé. :)
      Tak to věřím. :) Tak podivné vztahy v rodině zatím nemáme. :D Ale mám skoro - synovce, který je o rok starší než já. :D

      Vymazat
  2. A já už myslela, že o tom budeš taky psát. :D
    Svět podle Garpa jsem nečetla a vlastně o tom nic moc nevím, znám pouze název, takže nemůžu vyjádřit žádný názor. :)
    Momentálně koukám na Once upon a time (druhá polovina čtvrté série) a občas na Cold case (třetí série zhruba desátý díl). Nějak teď nic nestíhám. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D
      Já z Once upon a time viděla prvních šest dílů, ale teď o tom slýchám skoro všude, tak bych se zase někdy možná mohla kouknout. :)
      A Gold case vůbec neznám. :)

      Vymazat
  3. Skvělý článek a krásné fotky :) V poslední době mám taky chuť si znovu přečíst Percyho, ale recenze na něj taky psát nechci. Percy je prostě až moc dobrý a já na něm nechci hledat chyby a hodnotit ho :) Čelenka se na první pohled moc povedla, škoda že škrtí :) Mám chuť si taky podobnou vyrobit :) A už dlouho si říkám, že bych mohla dokoukat svoje rozkoukané seriály. Bitten by mohl být dobrý, jestli to nebude pořád o tom samém, jestli bude čas, určitě se podívám na první díl :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, díky moc. :)
      Přesně s tím Percym. :)
      Čelenku klidně můžeš někdy zkusit, myslím, že je to docela jednoduché, jak na stroji, pokud máš nějaké ty základy. :) Tak i v ruce by šla určitě ušít. :)
      Mně se začátek Bitten dost líbil, jenom nevím, jak to bude dál no. :/ A kdybych chtěla já dokoukávat všechny moje rozkoukané seriály, tak tady budu ještě tak rok. :D

      Vymazat

Veškeré komentáře mi dělají obrovskou radost a snažím se na všechny odpovídat. :)