středa 1. dubna 2015

10 důvodů, proč koukat na Glee!

Ahoj,
zdroj
kdysi, v ne až tak vzdálené minulosti, jsem psala článek o seriálech, na které koukám. Možná bych měla napsat pokrčování, protože momentálně koukám na dost jiné věci, ale jedním ze seriálů, u kterých jsem celou tu dobu vydržela, je Glee (ČSFD, Serialzone).
Možná tenhle nejsledovanější americký seriál znáte, možná ne (a možná taky mám staré informace a v Americe koukají nejčastěji na něco úplně jiného). Mně k němu například přivedla Anička, které tímto děkuji, protože bych byla o mnoho ochuzena, kdyby se tak nestalo. ;)
Každopádně já si myslím, že je to seriál, který si zaslouží, aby se na něj lidi koukali. Přinejmenším na první tři série, protože uznávám, že kvalita s dalšími sériemi trochu klesá. :)
Takže, proč se koukat na Glee?

1) Protože je to jeden z již ukončených seriálů, což vám dává...říkejme tomu pocit jistoty, že si nevytvoříte závislost na seriálu, který bude běžet donekonečna a omílat se v něm bude pořád to samé.

2) Protože Glee není rasistický, nereálný ani homofobní seriál. Naopak. Je o přijetí sama sebe a vůbec člověka, ať už je jakýkoli.

3) Protože v něm nikdo není dokonalý. Rachel je občas pěkně protivná a přemotivovaná, Brittany až moc blbá, Tina zbytečně v pozadí a Santana celkem mrcha.

4) Protože hudba! Na hudbě je tenhle seriál založený. Glee je vlastně název pro školní sbor, takže je jasné, že se zpívá. Často a všechno. Od muzikálových věcí, přes klasiku, mash-upy, duety až po nejnovější pop. Glee klub se neštítí ničeho. Zpívá se disco, rapuje se - i tančí, samozřejmě.

5) Protože postavy se časem mění. Dospívají. z pubertálních outsiderů se časem stávají dospělé, silné osobnosti.

zdroj
6) Protože je to hrozně vtipný seriál. Možná vám to ze začátku tak vůbec nebude připadat, ale krom obyčejných vtípků, nebo trapných situací, je Glee vtipné i tak nějak jinak. Třeba Santanin "jsem protivná mrcha a vím to" humor je naprosto jedinečný. :D

7) Protože to rozhodně není naprosto sluníčkový seriál, i když to není ani žádné drama. Ne všechny díly totiž končí happyendem, ne každá postava dojde šťastného konce. Řeší se nechtěné těhotenství, poruchy příjmu potravy, život na kolečkovém křesle, nadváha, homosexualita, vyloučení ze společnosti, šikana, ale i čistě dospělácké problémy jako třeba manželská krize.

8) Protože Glee řeší všechny tyhle problémy s nadhledem a občasným humorem. O všech strastech se, jak jinak, také často zpívá. ;)

9) Protože je to střelené. A to hodně. Chápu, že někomu se právě to vůbec nemusí líbit, ale podle mě je to super. :)

10) Protože kdo by nemiloval Kurta, Blaina, Pucka, Artieho, Sama nebo Finna. Prostě si to přiznejme, v Glee jsou boží kluci! A to ani nemluvím o tom, že všichni umí zpívat! ;)

Tak, doufám, že jsem vám Glee alespoň trochu přiblížila, nebo vás navnadila. Ale pokud se mi ani jedno nepovedlo, dejte šanci ještě těmhle písničkám. :)


Dobře, uznávám, tohle je jeden z těch nejvíc sluníčkových happyendů, ale co... :D


Tohle je nejspíš můj nejoblíbenější mash-up, protože Bon Jovi a zrovna právě Livin´on a prayer mám moc ráda. :)


Tohle bude něco pro fanoušky HIMYM, protože víte co...je to prostě Legen - wat for it- dary!


A pokud bych měla vybrat jednu jedinou písničku, kterou bych shrnula Glee, byla by to tahle. protože to je jejich vůbec první společná písnička (myslím) a je krásná. :)

Koukáte taky na Glee? Znáte Glee?  Co říkáte na tyhle písničky? Máte také nějaký seriál, na který nedáte dopustit? :)

Nepřestávejte věřit, sněte dál
a zatím se mějte krásně,
Matty. ;)

6 komentářů:

  1. Počkat počkat, ty miluješ Sama? A co myslíš tím, že kvalita klesá? Já mám třeba radši ty novější díly, i když tam trochu chybí Finn.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D No, mým favoritem je Blaine, ale chtěla jsem tím říct, že všichni kluci tam jsou super. :D
      Já vím no. Ale mně prostě přijde, že třeba zrovna ta čtvrtá série je o dost hroší než druhá a třetí. :/ Ale co já vím, třeba je pátá a šestá zase lepší. ;)

      Vymazat
  2. Glee jsem vždycky sledovala o víkendech ráno na prima love, když jsem si vychutnávala svou snídani. Seriál se mi moc líbil, jenže pak jsem přestala mít přehled o vysílání a tím u mě seriál skončil :( Trochu mě to mrzí, ale třeba se k němu někdy vrátím. Rozhodně pěkně napsaný článek, myslím, že určitě někoho na tento seriál nalákáš :)
    http://milujemekihy.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě se k němu vrať! ;) Stojí to za to. :)
      Díky. :)

      Vymazat
  3. Nejsem moc seriálový typ, o Glee jsem se nikdy nezajímala. Tvé důvody jsou vlastně opravdu lákavé, škoda, že teď mám rozkoukané dva seriály a ještě k tomu málo času. :D Možná někdy, až se budu opravdu hodně nudit, stáhnu i Glee. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě, jestli budeš mít čas! ;)
      Tak to já mám spíš rozkoukáno tak 10 seriálů a koukám na ně hrozně střídavě. :D

      Vymazat

Veškeré komentáře mi dělají obrovskou radost a snažím se na všechny odpovídat. :)