pondělí 23. března 2015

Moje vysněné léto

Ahoj,
loni jsem měla potřebu vám sdělit, proč jsem asi jediný člověk ve vesmíru, který nenávidí léto. A letos jsem dostala hroznou chuť napsat vám, co udělat, abych si léto vážně užila. Jednodušeji - napsat vám, co bych v létě chtěla zažít. Taková menší chvilka "of daydreaming".
Chtěla bych si zasnít o věcech, na které buď momentálně nemám peníze, nebo čas, nebo je nemůžu sehnat - tedy s největší pravděpodobností je letos nezažiji, přesto ale jsou celkem reálné. Nebudu vám tu povídat, že bych se chtěla podívat do Kanady (i když bych vážně chtěla), protože budu ráda, pokud se tam vůbec dostanu jednou za život. :)


Dovolená v horách na kolech s rodiči
Tohle bych nemohla vynechat. Jezdím s rodiči na dva týdny na kolech každé léto už od mých cca 2 let (to jsem jezdila ještě v sedačce, samozřejmě ;)) a vždycky je to skvělý. Loni jsme byli v Jizerkách, které jsem si zamilovala (Víte, kolik je tam borůvek?) a letos se chystáme do Beskyd a okolí.
Zatím je tahle dovolená také pravděpodobně jediným pevným bodem mých letošních prázdnin. :)

Na vodě
Jop, ode mě to sedí. Já totiž vlastně ani pořádně nevím, jak se drží pádlo. :D To ovšem nemění nic na tom, že bych se to hrozně chtěla naučit. :) Možná jsem až moc optimistická, ale jet na vodu s kamarády podle mě musí být naprosto skvělé!

Brigáda
Jo, chtěla bych a brigádu, hrozně moc. Ne kvůli nějakému tomu přivýdělku, protože momentálně nic extra nepotřebuji, leda snad že bych si začala šetřit na nějaké autíčko. :) Jako spíš proto, že bych si měla zkusit někde pracovat. Já totiž nejsem úplně ten typ, co všechno sám odkouká a pochopí. Já jsem spíš ten typ kterému to desetkrát vysvětlíte a já to potom stejně udělám špatně. Takže se děsím toho, že bych měla kdy někde bydlet sama nebo nedejbože sama pracovat. Co když to zkazím?
Takže bych se radši ztrapnila, dokud na to mám věk. :D

S kamarádkami k jezeru/rybníku/řece 
Někam k vodě, buď pod stan, nebo do chatiček, to je mi vlastně celkem jedno. Prostě odpočívat. Číst si, povídat si, jíst, spát, plavat, užívat. Jo, to by mi šlo.

Do Říma
Jeden z mých malinkato vzdálenějších snů, ovšem zdaleka ne nesplnitelných. Řím prostě musí být naprosto krásné město. Úplně se vidím, jak procházím těmi uličkami se zmrzlinou v ruce a fotím ostošest. Navíc bych to nějak propojila s mořem. U moře jsem totiž byla naposled před pěti lety a docela bych si to zopakovala. :)
Ale kdyby to s Římem nevyšlo, brala bych i Amsterodam, Bern, Madrid nebo Londýn. ;)

Dyzajnmarket - festival
Na tomhle vůbec není nic nesplnitelného, bohužel jsem ale letos v době letního Dyzajnmarketu právě s rodiči na dovolené. Ale včera jsem byla s Aničkou na jarním a nebýt té hrozné zimy, bylo by to fantastické. Tomu říkám trh! ;)

(Hudební) festival
Myslím, že bych se tam trochu bála. Trochu dost. Ale stejně bych se chtěla alespoň na nějaký podívat. :) Jenom bych s sebou potřebovala nějakého otrkaného průvodce. A navíc se mi hrozně líbí České hrady - už jenom ten nápad, že se to koná na hradech. :)

Vlakem až na konec světa
Dobře, tak ne na konec světa, stačilo by po ČR, teoreticky po Evropě. :) Mohly bychom jít buď pěšky a nebo jet na kole a v noci lůžkovým vlakem někam jinam. Prostě dlouhá cesta do neznáma. Jenom by se to asi dost prodražilo. :D

Na závěr už snad jenom, co bych cestou ráda poslouchala:





A co vy? Máte nějaké letní plány, nebo sny? Sháníte nějakou brigádu? Nebo už jste našli? Co moře, láká vás? Máte nějaké zahraniční nesplnitelné sny? (Samozřejmě krom Bradavic, Středozemě, Narnie, Zeměplochy a dalších?) A je to vůbec na vodě opravdu tak skvělé, jak si myslím? :) 

Přeji hodně splněných letních i neletních snů,
Matty. :)

6 komentářů:

  1. pěkně sis to vysnila a líbí se mi na tom, že většina těch věcí se opravdu může stát a není to z kategorie těch nesplnitelných snů (to je pro mě Hawaii :D)
    třeba ještě vůbec není pozdě sehnat brigádu. a nemusí jít hned o něco šíleně odpovědného, já chodila česat višně.. teď už si na léto brigády nehledám, pracuju totiž přes školní rok, tak chci mít v létě klid :D
    na vodu jezdím každý rok a je to mega-supr-trupr-boží zážitek! :D fakticky doporučuju.. jak v partě kamarádů, tak s rodiči a jejich kamarády nebo jen je dvou na víkend, všechno má něco do sebe a voda je krásná a je to prostě celý úžasný :D
    a o cesta vlakem do ruského Vladivostoku (=opravdový konec světa) sním už tak od 15 let! a to je sakra dlouho :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, možná někdy napíšu i o těch nesplnitelných. :D Přeci jen, co kdyby jednou :D
      Ono asi ještě není pozdě, ale tady v okolí (Kolín) prakticky není nic, co bych mohla dělat a nedokážu si představit, že bych někam dojížděla, když by mě ve výsledku cesta stála víc, než kolik by mi za to dali. :D Platit za brigádu by bylo fakt divný. :D
      Jé, česat višně...to by mě asi bavilo. :)
      Tak když to říkáš, tak ti budu věřit. To musím někdy zkusit!
      Noco, snít se má přeci ve velkém, nebo ne? Navíc to zní vážně zajímavě! :D

      Vymazat
  2. Tak hele. K rybníku můžem, na fesťák taky, Řím je fajn, ale něco mu chybí, to, že nic nedkoukáš není pravda a na Dyzajn market můžem jindy :D Moje sny o létě jsou mnohem nesplnitelnější (ale naděje tu je). Chtěla bych letět do Seattlu, tam si půjčit obyťák a udělat "Tour de národní parky" až do LA :D Ale pro letošek se asi spokojím s tím rybníkem a fesťákem :D Btw. tyhle "krátký" články se mi líběj :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to nějak naplánujeme. ;) Já nevím, mě nějak ten Řím láká nejvíc, ale je fakt, že jsem ještě moc nenacestovala, tak bych na to třeba měla jiný názor. :)
      Jo, mohly bychom na ten květnovej! ;)
      Nojo, ale u tebe to je jiná situace, ty máš aspoň šanci, že se tam jednou dostaneš. ;) Třeba příští rok, nebo tak. ;) Každopádně to zní super, no. :)
      Btw. Já si říkala, že bys to třeba i mohla dočíst. ;) :D

      Vymazat
  3. Máš to dobře promyšlené a vysněné, snad se ti to někdy splní. Asi ne během jednoho léta současně, to by sis to ve všem to víru zážitků ani neužila, ale postupně to jistě zažiješ. :)
    No, já kdybych měla někam s rodiči, tak vyrazím jen s mamkou do Anglie. S tátou raději ne...
    Řím, to je místo mých snů a brigádu bych taky chtěla - jednak kvůli přivýdělku, jedna kvůli zkušenosti, jak říkáš - dokud mám věk na dělání blbostí. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jó no, však já to taky myslela postupně. :)
      Do Anglie bych se taky ráda podívala, ale moc nemám s kým. :) Snad se to tobě s mamkou splní! ;)
      Přesně! Dokud to bude každej připisovat mýmu věku! :)

      Vymazat

Veškeré komentáře mi dělají obrovskou radost a snažím se na všechny odpovídat. :)