středa 11. února 2015

Mé oblíbené knižní/seriálové/filmové páry, aneb zápisky jednoho forevr (m)elouna.

Ahojte,
tak už se nám zase blíží to osudné datum, aneb 14. 2. Svátek všech zamilovaných, svatý Valentýn. Svátek o kterém až příliš lidí tvrdí, že ho nemají rádi, protože je americký a vůbec, nemá u nás co dělat a stejně se potom na něj možná až přes příliš lidí celkem těší, protože víte co.
Co kdyby si náhodou váš crush zničehonic uvědomil, že tím pravým/pravou jste pro ni/něj právě vy!
Ovšem zdá se, že můj rytíř na bílém koni (akceptuji i na bílých lyžích, ale ten to už trochu propásl) ani napřesrok nedorazí, takže se můj Valentýn ponese asi v tomto duchu:

zdroj
I když to trochu kecám, spíš budu vyspávat po plese, na který jdu příhodně den před tím, pátek 13. Jenom doufám, že se mi nestane také nějaká ta nehoda, smůlu máme, zdá se, v rodině. Moji mamku totiž přesně před jedenácti lety v tenhle den srazilo auto, ale nebojte, žije (fuj, já jsem dneska ale morbidní).

Ale abyste neřekli, že jsem pořád tak pesimistická a nedopřeji ani špetku radosti všem těm opravdu zamilovaným, představím vám dnes mých 7 nejoblíbenějších knižních/seriálových/filmových párů. :)
(Knižní láska je totiž ta jediná neomezená, kterou si můžete dopřávat bez výčitek, nejlépe ještě ve společnosti konvičky čaje a důkladně zachumlaní v peřinách, teď v zimě.)

7) Scarlet Benoit & Vlk
Měsíční kroniky - Marissa Meyer

Ze všech párů z Měsíčních kronik mám překvapivě nejradši asi Scarlet a Vlka, protože to nebyla tak úplně láska na první pohled a >>tak-trochu-spoiler<< Vlk má nejspíš Scarlet opravdu rád, vzhledem k tomu, jak momentálně trpí. :)

zdroj 1, 2, 3

6) Rose Hathaway & Dimitrij Belikov/Sydney Sage & Adrian Ivaškov
Vampýrská akademie/Pokrevní pouta - Richele Mead

Mezi těmito dvěma páry si nejsem schopná vybrat, protože každý z nich má něco skvělého do sebe. To je také důvod, proč jsem do pořadí zahrnula oba dva. Rose a Dimitrij si prošli spoustou...věcí a Richelle Mead mě přesvědčila o tom, že tihle dva si byli souzeni.
Na druhou stranu Sydney a Adrian mi jsou bližší zase jiným způsobem - z nějakého důvodu, snad možná proto, že Sydney je člověk, mi přijdou reálnější. A jejich "zakázaná láska" mi v Pokrevních poutech ani nepřišla jako tak moc velké klišé. :)

zdroj 1, 2, 3

5) Gwendolyn Shepherd & Gideon de Villiers
Drahokamy - Kerstin Gier

Stačí jedno slovo - roztomilí. Gwendolyn a Gideon jsou pro mě asi nejroztomilejším párem, o kterém jsem četla. Oba jsou tak mladí a trošku naivní a neskutečně zábavní!

zdroj 1, 2

4) Sherlock (Holmes) & Irene Adler
Sherlock/Sherlock Holmes/Povídky sira Arthura Conana Doylea

Tohle je trošku ošemetné, protože spousta lidí (ať už skutečných, nebo knižních/seriálových/filmových) pochybovala o tom, zda by byl Sherlock jako osoba vůbec schopný kdy někoho milovat. Ale já si stojím za tím, že Irene měl přinejmenším vážně rád, i když by to nikdy nepřiznal. :)

zdroj 1, 2, 3

3) Remus Lupin & Nymfadora Tonksová
Harry Potter - J.K.Rowling

Je jasné, že Remus a Nymfadora nejsou jediným zajímavým párem z celého Harryho Pottera. Například Lenka a Neville by si jistě také zasloužili pár slov ( přesto, že knižně spolu nikdy neskončili a ani nemají skončit). A vím, že hodně lidí dává přednost Severusovi a Lily.
Jenže pro mě mají asi největší kouzlo tenhle vlkodlak a Tonksová.
Nejspíš proto, že Tonksová si byla jistá tím, koho miluje, i přes jeho "handicap" a taky proto, že i sám Remus si dlouho myslel, že jeho svatba s Nymfadorou byl jeho největší životní omyl. A nakonec se k ní stejně vrátil.
Také je to asi jeden ze dvou párů z mého žebříčku, >>spoiler<< kterému se nedostane happyendu, což vlastně nevím, jestli je dobře nebo špatně. :D

zdroj 1, 2

2) Cath Avery & Levi Stewart
Fangirl - Rainbow Rowell

Kdo by je neměl rád. :) Cath, ve které se spousta čtenářek zhlédla a Leviho, který nám dává naději, že třeba někdo takový někde existuje i pro nás. :)

zdroj 1, 2, 3

1) Violet Harmon & Tate Langdon
American Horror Story

Vím, že je to už trochu trapný, že všude momentálně cpu AHS, ale tohle jsem si vážně nemohla odpustit. Tate a Violet už pro mě od teď asi vážně bude teď jediný One True Pairing. Ti dva mají totiž kouzlo. A to, že Tate je tak trochu psychopat a Violet také není úplně normální, tomu dodává šmrnc, řekla bych. :D
Mimochodem, >>spoiler<< toto je ten druhý pár z žebříčku, který neskončí dobře. Ale když si to tak vezmete, tak je tu docela dost slušná šance, že jednou spolu nakonec stejně budou. ;)

zdroj 1, 2, 3, 4

Tak doufám, že ti, co jsou na tom se svou drahou polovičkou stejně jako já (totiž žádná jejich polovička neexistuje) se alespoň pokochali a vzklíčila v nich naděje, že jednou se dočkáme. Protože podívejte, kolik knižních/seriálových/filmových postav je šťastně zamilovaných! ;)

A úplně všem přeji krásného Valentýna!
- zatvrzelým odpůrcům (kteří musí časem bezvýhradně také padnout, protože i když si to sebevíc budeme přát, všechny ty reklamy a propagace ze zahraničí nás jednou pohltí)
předem krásný 1. máj. ;)
Matty. :)

6 komentářů:

  1. Já měla mít skvělý Valentýn, který ale padá, protože kámoška je nemocná a jí budu trčet doma. Aspoň budu moct číst :) Jinak páry si vybrala skvělé! Rose a Dimitrij jsou skvělý, dokonalý pár, stejně tak i z Drahokamů a HP. Tam bych ale přidala asi ještě Harryho a Ginny, ti jsou taky úžasní, nebo Snape s Lily ♥ :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak alespoň že to čtení ti vyjde. :) :D
      Díky! :)
      Nad Harrym a Giny jsem taky přemýšlela - mám je moc ráda, ale chtěla jsem hlavně představit jeden z mých nejoblíbenějších párů, který není tak moc "známý". :)

      Vymazat
  2. No, technicky vzato, Severus a Lily nejsou úplně pár. A hlavně, ve filmu chybí takovéty "awwww" momenty, takže je pro mě těžké vytvořit si k nim vztah :) Proto bych je asi do TOPu nedala ( přestože Severuse miluju!!! :D )
    PS. Pokud ale trváte na tom, že Sevurus a Lily jsou pár, tak vám to neberu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nejsou no. :) Já je tam taky nedala z těch samých důvodů. A taky mám pocit, že se mi poslední dobou docela začínaj "zajídat", ale jako pár by byli asi pořád hezcí, no. :)

      Vymazat
  3. Z tebou vyjmenovaných párů znám jen Lupina a Tonksovou a Gwendolyn a Gideona. :)

    Zvláštní, já mám na pátek třináctého vždycky strašně moc štěstí. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to máš dobrý, no. :D Já měla pátek třináctého taky celkem pěkný, spíš ke mně to neštěstí dorazilo až v sobotu. :)

      Vymazat

Veškeré komentáře mi dělají obrovskou radost a snažím se na všechny odpovídat. :)