neděle 18. ledna 2015

Winter playlist

Ahoj,
někdy na začátku  letních prázdnin jsem psala článek s názvem Summer playlist a říkala jsem si, že by nebylo špatné udělat si i nějaký zimní, že? Dnes odjíždím na lyžařský výcvik (jak já se těším), takže si alespoň vytvořím seznam hudby, co si s sebou povezu a vám možná zpříjemním den, pokud se vám trefím do vkusu. :)
A taky jsem vám už hrozně dlouho chtěla napsat o hudbě. :)

1) Imagine dragons - America, Tiptoe
K Vánocům jsem dostala CD Imagine dragons a od té doby ho téměř neustále poslouchám, takže jsem vám sem chtěla dát alespoň jednu nebo dvě písničky z něj. A chtěla jsem vybrat nějaké, které jsou podle mě míň známé. :)



2) Bastille - Pompeii (Glee version)
Asi jste si už všimli, že koukám na Glee, protože mám pocit, že to zmiňuji všude, ale každopádně tahle písnička od nich mi přijde ohromně pozitivní a taky celkem hodně letní, takže pokud je tu někdo, kdo nemá rád zimu, tak je tohle pro něj. ;)


3) Arctic Monkeys - Why´d you only call me when you´re high
Já vlastně ani nevím, proč jsem si jednou tuhle kapelu pustila. Ale rozhodně vím, že se mi začali celkem líbit. A mamce taky...my vůbec máme hrozně podobný vkus na hudbu. :)


4) Beatles - Eleanor Rigby, Run for your life, I wanna hold your hand
Já jsem si prostě nemohla pomoct a musela jsem vám sem dát od Beatles rovnou tři skladby, protože pokud jsem náhodou momentálně neposlouchala ID, poslouchala jsem Beatles. :)
Eleanor Rigby je tu také pro Aničku, protože se ti to vždycky snažím zazpívat, ale potom tu melodii zapomenu. :D



5) Sara Bareilles - Brave
Je to pilotní píseň mého mixu písní z Glee, který jsem na CD dávala kamarádkám k Vánocům.
Sem ale dávám originál. Už jenom kvůli tomu videoklipu. ;) :D


6) Fall out boy - Centuries
Narazila jsem na tuhle písničku, když ji Zuzka sdílela na Facebooku a začala se mi líbit. Moc. :)


7) Gotye - Somebody that I used to know
Tohle se mi vážně krásně zpívá ve sprše. Fakt je to bomba, zkuste to. ;) :D


8) Nickelback - What are you waiting for?
A na závěr lehce motivační písnička, která má snadno zapamatovatelný text a chytlavou melodii. :)


Tak zatím,
a jestli jedete někdo taky lyžovat, tak přeji krásné zážitky a bez pádů. ;)
Matty.

4 komentáře:

  1. Některé znám, jiné mi pouze něco říkají a o některých jsem v životě neslyšela. :) Somebody that I used to know je prima. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, to je. :)
      To nevadí, aspoň se to rozšiřuje dál. ;)

      Vymazat
  2. Dobrý výběr! :) ..What are you waiting for? je skvělá :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. :)
      Jo, je taková...povzbudivá. :)

      Vymazat

Veškeré komentáře mi dělají obrovskou radost a snažím se na všechny odpovídat. :)