sobota 31. ledna 2015

The Ultimate Book TAG

Ahoj, :)
touhle dobou pravděpodobně sedím v autě někde na trase Česko - Itálie a už podruhé mířím do hor. :)
Ovšem, aby to tu nezelo (to je ohromně divný tvar slova...) prázdnotou, říkala jsem si, že by nebylo na škodu zveřejnit zase nějaký ten tag. The Ultimate Book TAG jsem viděla už na několika blozích a Jackelin Mandragon i Ells dá se říct nominovaly všechny, kteří si chtějí tento tag vyplnit. Takovýchto příležitostí se chytám jako tonoucí stébla, protože mě zřídkakdy někdo nominuje a já přitom ták ráda odpovídám na otázky. :D
Doufám, že vás to bude alespoň trochu bavit a abych nezapomněla, samozřejmě pokud máte chuť tento tag vyplnit, vyplňte ho, nominuji vás! ;)

Bývá ti špatně při čtení v autě?
Ne. Nikdy. Jedna z nejlepších věcí, které se můžou knihomolům stát, řekla bych. :) Nikdy mi není špatně v autě, v autobuse ani ve vlaku. (Tramvají jsem jela asi dvakrát a na čtení při tom nebyl čas, takže to neposoudím.) Skoro bych řekla, že mě to čtení za jízdy i baví. :)
zdroj
Nejlepší to je, právě když jedeme někam hrozně daleko, to potom jsem schopná přečíst celou knihu. :)

Který autor má podle tebe jedinečný styl psaní a proč?
Nejsem si jistá, jestli jsem ten pravý člověk, který by to uměl posoudit, ale přijde mi, že jedinečně píše Markus Zusak. Alespoň tedy jeho Zlodějka knih mi přišla příjemně jiná. :)

Harry Potter nebo Stmívání? Třemi body obhaj svůj výběr…
Harry Potter. Navždy. 
  • Harry jsou moje zadní dvířka. Když je toho na mě moc, utíkám do jeho světa.
  • Vyskytuje se tam spousta neuvěřitelně uvěřitelných postav (alespoň pro mě).
  • Je to kniha (knihy), která se dá číst, ať je vám, kolik chce, 

Nosíš s sebou nějakou tašku nebo kabelku na knihy? Jestli ano, co v ní je (kromě knih)?
No, konkrétní tašku na knihy nosím maximálně, když jdu do knihovny. To v ní potom ale není nic jiného, než knihy. Jinak nosím vždycky alespoň jednu knížku v tašce přes rameno. 

Čicháš ke knihám?
Hm, a kdo ne? :D

Preferuješ knížky s ilustracemi nebo bez nich?
To záleží na tom, co je to za knihu. Ale většinou ilustrace ocením. :)

Která knížka se ti líbila, když jsi ji četla, ale později jsi zjistila, že to není zrovna „kvalitní psaní“?
Já nevím. Nemůžu na tuhle otázku odpovědět, protože když jsem byla menší, četla jsem spoustu knih, které mi teď připadají hloupé. Jenže tehdy mi připadaly skvělé a teď už nejsem úplně cílová skupina těchto knih, takže mi nepřijde, že mám právo tohle posuzovat. 
Ale pokud byste dali rozhodnout většině knižních hrdinek, které taky čtou, řekly by, že všechno, co jsem četla. Protože všechny z nich vždycky čtou jenom klasiku, že ano.
(Třeba taková Lily, z Knihy přání ani neví, kdo je to Nicholas Sparks. A podle Dashe je to dobře.)


Píšeš? Vidíš sebe samu v budoucnu jako spisovatelku?
Ne. Jsem asi poslední člověk na světě, ale kromě blogu moc nepíšu. Tedy, asi jako každé dítě mám schovaných pár smyšlených příběhů, ale to není hodné publikování. A vždycky, když mám chuť se do něčeho pustit, tak mám pocit, že zrovna o tom už někdo knihu napsal. 
Takže bloguji. :)

Kdy jsi začala číst?
Nejspíš už v porodnici. :D Ale ne, dělám si srandu. Čtu od té doby, co umím číst. Zní to blbě, ale je to pravda. :D Ale nějak víc jsem se začala zajímat o to, co čtu, kdy co vychází a kdo o tom píše, zhruba v šesté/sedmé třídě. :)

Byl tvůj oblíbený předmět ve škole Český jazyk a literatura?
Literatura mě baví víc, než jazyk (logicky), ale celkově proti Češtině nic nemám. 
Jenom třeba Biologie nebo Základy společenských věd mně baví asi stejně. :)

Kdybys dostala knihu, kterou jsi četla a nelíbila se ti, co bys dělala?
Myslím, že by to záleželo na situaci a také na tom, od koho bych knihu dostala. A na tom, co přesně by to bylo za knihu.
Kdybych ji ale vážně nechtěla, asi bych ji poslala dál, darovala. :)

Tate (American Horror Story) 
Která méně známá série se podobá Harrymu Potterovi nebo Hunger games?
Hunger Games možná Labyrint: Útěk, ale vzhledem k tomu, že jsem to nečetla, jenom jsem viděla film, tak těžko říct. :)

Upíři nebo víly?
Upíři, protože víly mi vždycky připadaly jako mrchy. :D 

Vlkodlaci nebo duchové?
Duchové. Příběhy s duchy mám moc ráda, ale bohužel jsem jich zatím moc nečetla. Co se ale týče seriálů, řekla bych, že Tate Langdon vyhrává v soutěži Duch vs. Vlkodlak na celé čáře. ;)

Milostný trojúhelník nebo zakázaná láska?
Když už, tak zakázaná láska. 

Romantická kniha nebo akční kniha s několika romantickými scénami?
Pokud mě to baví, tak je mi to jedno. Ale spíš asi akční. :)

A to je vše. Doufám, že se vám to alespoň trošku líbilo. :)

Zatím se mějte krásně, 
a všem, kdo mají také volno, 
užívejte si jarní prázdniny!
Matty :)

4 komentáře:

  1. S Harry Potterem musím souhlasit. A napadá mě, že nemám v knihovničce dost knížek s ilustracemi. To budu muset napravit.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě to naprav! ;) Teď mě tak napadlo...neexistuje třeba ilustrovaný Harry Potter, to by bylo něco! :) :D

      Vymazat
  2. Skvelý tag aj blog :)
    http://zoniaworld.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat

Veškeré komentáře mi dělají obrovskou radost a snažím se na všechny odpovídat. :)