neděle 25. ledna 2015

Omalovánky pro (ne)dospělé

Ahoj,
není to dlouho, co nakladatelství CooBoo vydalo knížku, ne tak úplně určenou ke čtení, jako spíš k vybarvování. Jedná se o sbírku 101 mandal pro krásný den a řekla bych, že hlavně mezi čtenáři se vybarvování hodně rychle rozšířilo.
Ale proč také ne? Vždyť já, čím jsem starší, mám stále větší chuť dělat naprosto dětské věci, hrát si, číst a koukat na pohádky, vybarvovat. A ani nevíte, jakou mi udělalo radost, když jsem si vybarvila první mandalu.
Není to kdovíjaké umění, pořád je to pouze vybarvování, ale výsledek téměř vždy stojí za to. ;)
A navíc to prý uklidňuje. ;)

A proto, že fakt hrozně moc ráda okukuju mandaly jiných lidí, řekla jsem si, že dám možnost ostatním okukovat ty moje, žejo. :)
Třeba vám všechna ta pozitivita a barvy zlepší náladu. ;)







Tuhle malovala Anička. :)
A tahle je nejspíš moje oblíbená. Bojím se ji vybarvit, abych to nezkazila. :D
Tak to bude pro dnes asi vše,
Matty. ;)

14 komentářů:

  1. Wow, moc krásně vybarvuješ! Já tuhle knížečku mám taky doma a strašně ráda si v ní kreslím. Je to skvělé odreagování :)

    OdpovědětVymazat
  2. máš to moc krásný, taky jsem si ji pořídila :)

    OdpovědětVymazat
  3. Tak jako... Abyste věděli, ty Šárčiny mandaly jsou fixkama, kdežto ta moje jen pastelkama :/ Ona není ošklivá, jen není pořádně vidět. A navíc jsem si vybrala nějakou ošklivější, abych Šárce neplýtvala ty hezčí :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Všechny nejsou fixkama, ale jinak máš pravdu. ;)
      Ale stejně si myslím, že je ta tvoje pěkná!

      Vymazat
  4. Jsou krásné! :) Obzvlášť ta pátá. :-) Tuhle "knížku" si chci taky pořád koupit, teď jsem koukala, že už je hodně rozebraná. :-/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě ji ještě někde seženeš! ;)
      A děkuji. :)

      Vymazat
  5. Mně se zdá, že to má každej hrozně hezké! A kdybych se do toho pustila já, tak by to skončilo nehoráznou katastrofou a radši bych to na blog ani nedala, jak moc bych se styděla. :D ^^ Ale máš to opravdu moc hezké:)
    Snad se k manadalám taky někdy dokopu. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale prd, určitě by se ti to taky povedlo, vážně na tom není nic těžkého. ;)
      Určitě to zkus, ráda se na ně potom podívám! ;)

      Vymazat
  6. Díky tvému článku jsem si tyhle mandaly koupila a vlastně jsi mě přivedla k nápadu začít omalováva (+ ještě jeden blog na kterém jsem taky četla o téhle knize). Před pár lety jsem hledala nějaké omalovánky pro dospělé a nic nebylo, jen klasické mandaly a to nějak nebylo ono. A díky tobě jsem objevila tyhle a shodou okolností v této době vypuklo kolem omalovánek pro dospělé takové šílenství :D 3. a 5. obrázek je nádherný, to je pastelkama?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé, ježíšmarjá, to je hezký! :) Mně přijde, že poslední dobou se s takovýmihle omalovánkami pro dospělé roztrhl pytel. Líbí se mi to. :)
      Nene, zrovna tyhle dva - 3. a 5. jsou fixkami, proto je to tak syté. :) Není v tom žádné kouzlo. :)
      Moc si užij vybarvování! :)

      Vymazat

Veškeré komentáře mi dělají obrovskou radost a snažím se na všechny odpovídat. :)