pondělí 8. prosince 2014

Vánoční giveaway!

Ahojky,
taky už si zpíváte koledy jako my? Ujídáte cukroví, rozvěšujete po roce zaprášená vánoční světýlka a řetězy a sháníte vánoční dárky? Ne? Tak to byste ale měli! ;)
A jestli se vám nechce, tak my vám to trošku ulehčíme. Abyste rozuměli, slovíčkem "my" je myšleno já a Anna ze spřáteleného blogu Le monde d´Anna. A teď tedy zpět k tématu.
Rozhodly jsme se uspořádat Vánoční Giveaway! Což pro čtyři z vás znamená, že od nás obdržíte tajemný balíček! Prostě jen tak... nebo možná vlastně ne úplně jen tak. (Muhehehe)
Ale abyste měli alespoň trochu představu o tom, co v balíčku najdete, tady je pár indicií:
  • 1. Balíček: 272 stran pro duši, 5ml pro tělo, 28g pro chvíle, kdy vás honí mlsná + malá pozornost pro potěšení.
  • 2. Balíček: 232 stran pro duši, 5ml pro tělo, 28g pro chvíle, kdy vás honí mlsná + malá pozornost pro potěšení.
  • 3. Balíček: 432 stran pro duši, 28g pro chvíle, kdy vás honí mlsná + malá pozornost pro potěšení.
  • 4. Balíček: 464 stran pro duši + malá pozornost pro potěšení.

Vzhledem k tomu, že je soutěž rozdělena mezi dva blogy, z každého blogu vybereme dva výherce. :)

A co proto musíte udělat?
S Aničkou jsme se shodly, že jsou nám hodně proti srsti soutěže, ve kterých jde vesměs pouze o to, abyste se stali našimi čtenáři, dali milion lajků na milion různých stránek a hodili si "banner" na blog.
Upřímně - copak není potom pořadatelům trochu líto, že mají dalších dvacet pravidelných čtenářů, kteří ale jejich články třeba vůbec nečtou a přidali se pouze kvůli soutěži?
Dříve toto fungovalo fungovalo trochu jako pojistka, ale když dnes vidím, co jsou lidé schopní udělat jenom pro účast v soutěži, trochu mě z toho mrazí.

Kždopádně věříme, že se najde alespoň pár z vás, kteří si najdou čas splnit dva jednoduché úkoly, potěšit nás několika milými slovy, výměnou za malý dárek. :)

No a jakou kulišárnu jsme si pro vás nachystaly? Nebojte se, není to nic složitého. ;)
Stačí, kdyžodpovíte na dvě jednoduché otázky. První najdete zde a druhou u Aničky na blogu Le mode d´Anna. :)

A moje otázka zní?

"V jaké knížce byste nejradši prožili Vánoce a proč?" 

Ti, co to neumí se slovy, můžou klidně úkol ztvárnit i výtvarně, vytvořit koláž, nebo co já vím, klidně zpívejte. ;)
Budu také ráda, když mi k odpovědi připíšete, jestli smím vaši odpověď zveřejnit v případě výhry. :)

Odpovědi můžete posílat na email tamakras@gmail.com celý příští týden, tedy do pondělí 15. 12.2014.
Výherce vyhlásíme zhruba do tří dnů po tomto datu, aby balíčky stihly dorazit do Vánoc (známe Českou poštu, jestli se jí to i tak povede, bude to celkem výkon). :)

A nezapomeňte se podívat k Aničce, kde na vás čeká druhá otázka. ;)
Těšíme se na vaše odpovědi!!!

Krásný předvánoční čas přeje Matty & Anna. :)

8 komentářů:

  1. Určitě se zapojím, zní to víc než lákavě! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem moc ráda! :) Těším se na tvou odpověď. ;)

      Vymazat
  2. Už delší dobu se snažím najít zajímavé knižní blogy a tahle soutěž (i blog, samozřejmě :D) mě zaujala. Výtvarně a hudebně jsem sice naprosto nezdatná, ale něco sepsat zkusím. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc ti děkuji! :D
      To nevadí, určitě něco napiš, moc se těšíme na tvou psanou odpověď. ;)

      Vymazat
  3. Výborný nápad. :-) Určitě něco sesmolím. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujeme za pochvalu i za účast! ;)

      Vymazat
  4. Super giveaway, už jsem zapojená a díky vašemu super nápadu na otázky jsem zapojila i svou fantazii :)

    OdpovědětVymazat

Veškeré komentáře mi dělají obrovskou radost a snažím se na všechny odpovídat. :)