středa 31. prosince 2014

Tomorrow, every memory is gonna be one year older

Ahoj,
tak dnes je tu poslední den tohoto roku! Silvestr! Já osobně bych tedy asi byla nejradši, kdybych mohla Nový rok oslavit se svými kamarádkami, ale to nejde, protože každá máme jiný, rodinný program. Ale strávit Silvestr se svou rodinou je samozřejmě taky fajn. :)
Loni jsem psala seznam předsevzetí na rok 2014 a možná by dokonce bylo vtipné napsat, co jsem dodržela a co ne, ale včera jsem měla takový ohromně nostalgický den a chtěla bych toho využít. :)

V pokoji mám na stěnách nástěnky, na které si v průběhu roku připínám různé útržky, památky, fotky, pozvánky, pohledy a tak podobně. Teď mám tři a vážně nevím, co budu dělat v příštích letech, protože další už nemám kam pověsit a přesto bych se jich vážně nerada vzdala. Ale včera jsem si je všechny prohlížela - hlavně tu z roku 2014 a vzpomněla jsem si na spoustu vtipných nebo hezkých chvílí. A napadlo mě, že by možná nebylo do věci si je sepsat. Abych, až mi jednou bude smutno, měla, kam se kouknout. :)

Je mi jasné, že většinu lidí, které se tu objeví nebudete znát a smysl některých vět vám asi bude unikat, protože v některých jsou možná aniž bych si to uvědomovala, ukryté soukromé vtípky nebo situace, ale to tomu dodává to kouzlo. :)
Takže bych byla moc ráda, kdybyste to nebrali jako článek vyloženě pro vnější čtenáře. Je prostě soubor vzpomínek určený hlavně mně a mým kamarádům. :)

Nezapomenutelné okamžiky roku 2014
  •  Když jsme s Aničkou běhaly pod Eiffelovkou, protože tam foukalo a nám byla příšerná zima (a potom se snažily vyfotit selfie).
  • Naše rozhovory s Týnkou před spaním na lyžáku (ochutnávka byla zde). 
  • Když jsem s tátou nakupovala korálky v Jablonci nad Nisou (Nezapomenutelné! :D).
  • Když jsme s Aničkou vezly z Prahy z Ikey vlakem židli, nebesa a lampu v nákladovém prostoru pro kola.
  • Když jsme se konci školního roku fotili a já Aničce málem vypíchla oko loktem.
  • Když Monika Sommerová zpívala nejvyšší tón ve Fantomovi opery.
  • "Style show" na táboře, když jsme se převlékli za strašidla a pojmenovaly se "Scary movie".
  • Když jsme šli v dubnu s Áďou do kavárny Mefisto. 
  • Když Nikča F. pašovala do divadla kafe.


  • Když jsme sebou švihla na Mikulášské prodloužené (+ polka s Týnkou).
  • Když jsem Aničce na Vánočním koncertě oklepávala z rukou do vlasů třpytky, protože se mi rozsypaly a já nevěděla, co s nimi.
  • Když jsem si došila sukni ze záclon.


  • Když jsem u mamky v práci totálně spálila popcorn a její kolegyně se přišla podívat, jestli něco nehoří. 
  • Když jsme s Aničkou nakupovaly v drogerii s velkým košíkem.
  • Když jsem v červnu naprosto šíleně zmokla.
  • Když jsem na Ringoturnaji četla nahlas Alchymistu.
  • Když Nikča S. dělala přemety v Kutné Hoře u Barbory.


  • Když jsme si s Ničkou psali ve škole "I need" list. 
  • Když jsme s Aničkou smažily dýni a tu potom na Instagramu nikdo nepoznal.
  • Když holky blbly na Ringoturnaji ne spacácích. 


  • Když jsme s rodiči na dovolené asi dva kilometry nesli kola po "zelené".
  • Když se Volša natáhl ve škole na chodbě a odmítal vstát, dokud Nikča...pššt. 
  • Když jsme s rodiči jeli autem z Itálie a já přečetla Harryho Pottera čtyřku.
  • Když jsem byla s Áďou Jeníčkem venku.


  • Když Nová generace rozdávala před gymplem lízátka.


  • Když jsem jela s mamkou vlakem v dešti.
  • Když Nikča S. lezla s Arnoštem pod stůl.


  • Když jsme jeli na lyžák a hráli Černé historky. 
  • Když jsme na lyžáku stavěly nezapomenutelné pokusy o sněhuláka.
  • Když jsem dostala jednoho krásného jeřába.
  • Když jsme nacvičovaly taneční choreografii na Nikolčin muzikál.
  • Když jsme na škole v přírodě dobíhaly do chatek po náročné výpravě.
  • Když jsme s Aničkou chodily po městě a snažily se zpívat znělku reklamy na Play-do ve dvojhlase (a potkala nás Nikča F.).
  • Když jsme se předevčírem s bráchou a neteří koulovali.


Vsadila bych se, že těch okamžiků doopravdy bude tak třikrát, čtyřikrát, pětkrát víc, jenom jsem si na prostě zrovna nevzpomněla. :) Každopádně děkuju všem, co se tu objevili, za to, že jsou (a že mě ještě nepřetáhli pánvičkou po hlavě) a doufám, že si další rok užijeme stejně pěkně! :)

A totéž přeji i vám, čtenářům, kteří mi děláte neustále obrovskou radost. Nikdy bych nevěřila, že moje bláboly bude někdo číst a komentovat. :) Mějte se všichni krásně a nikdy se snadno nevzdávejte. ;)
S přáním štastného nového roku,
Matty. :)

7 komentářů:

  1. 1) ta fotka u Eiffelovky je děsná :-D
    2) nezapomenutelný okamžik byl taky to, jak jsme dvě hodiny hledali Arnošta a potom tam přijel ten chlápek a policajti... :-D
    3) šťastný nový rok! :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 1) Jo, je. :D :D
      2) Jo, to byl! Já na to úplně zapomněla! Já říkala, že těch okamžiků bude určitě víc! :D :)
      3) Tobě taky!

      Vymazat
  2. Měla jsi opravdu pestrý a nezapomenutelný rok, tak to má být. :) Ať je i ten příští stejně bohatý na zážitky! ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji! To samé a spoustu splněných přání i tobě! :)

      Vymazat
  3. Takže...už zase jsem si zapomněla dělat poznámky a nepamatuji si, co jsem vlastně chtěla napsat, ale nevadí, něco vymyslím. :D
    1) Náš lyžák je opravdu nezapomenutelný. :D (...těším se na ten letošní...)
    2) Polovině těch zážitků nerozumím! :D
    3) Jsem ráda, že jsi se na tu polku obětovala. :)
    4) Krásný zbytek prázdnin. ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 1) Já se tak moc těším! ;)
      2) Aha. :D :D :D
      3) Já taky. :)
      4) Týnko, tobě samozřejmě taky! ;) :)

      Vymazat
  4. Aaah, Paříž. Aah, Černé historky. Měli jste tam tu příhodu se slonem, co pokadil svého pečovatele? Ta je nejlepší? :D

    OdpovědětVymazat

Veškeré komentáře mi dělají obrovskou radost a snažím se na všechny odpovídat. :)