neděle 21. prosince 2014

O všem a o ničem

Ahojte,
předem bych se ráda omluvila, protože moje články za poslední dva týdny sestávají pouze z informací o soutěži, ale bylo toho prostě moc a času málo. Snad to teď trochu napravím. :)

Avšak pro začátek ještě u soutěže chvíli zůstanu, protože jsme včera jeli s rodiči do Pardubic, kde bydlí i jedna z našich výherkyň - Michalka z Kouzelné klubovny. Takže mi tahle shoda okolností umožnila ušetřit jedno poštovné a zároveň jsem se poznala s dalším knižním blogerem! Viděly jsme se sice jenom na chvilku, ale musím říct, že Michalka je moc hodná a milá slečna a jsem ráda, že jsme se potkaly, i když jenom na krátkou chvíli. :)
A kdyby vás někoho zajímalo, co bylo v její tajném balíčku, tak se koukněte na její článek tady. :)

A co se se mnou dělo jinak?
A v tanečních jsme měli Maškarní, Mikulášskou prodlouženou a nakonec Věneček. Uběhlo to všechno hrozně rychle, ale nakonec uznávám, že to bylo fajn. Vlastně jsem zjistila, že mě tanec sám o sobě dost baví a připomnělo mi to pradávné časy, kdy jsem ještě chodila na aerobik (i když tedy tanec je asi tak milionkrát lepší). :D
Ráda bych chodila i do pokračovaček, ale dojíždím a nemám, jak se dostat domů a navíc mám pocit, že na to nejsem ten správnej člověk...


Víc by vás ale možná mohlo zajímat to, že jsem nakonec úspěšně došila Záclonovou sukni (kterou jsem zmiňovala tady) a otestovala ji na karnevalu v tanečních! Jéj! Jsem na sebe celkem hrdá, protože to vypadá, že se moje šicí dovednosti trochu lepší. Můžu s čistým svědomím říct, že jsem se od klíčenek přesunula k sukním (a zástěrám, ale o tom, někdy příště)!
Myslím, že Záclonové sukni věnuji samostatný článek, protože si to zaslouží a myslím, že k tomu mám pár věcí, které bych chtěla napsat. :)


Tím bych také uzavřela taneční záležitosti a přesunula se k tomu, co že jsem to dělala poslední týden a půl. :) No, krom toho, že jsme s Aničkou pořádaly soutěž a ve škole psali asi milion testů (co to všichni mají, s tím doháněním známek před Vánoci?!), jsme s Aničkou minulý pátek byly v Praze na muzikálu Fantom opery. Myslím, že to vážně stálo za to a doporučuji! (Pokud tedy ještě někdo seženete lístky, myslím, že zhruba do března je vyprodáno...)
V neděli jsme potom ještě měly v plánu podívat se do Prahy na Dyzajnmarket, ale vzhledem k tomu, že v sobotu jsme měli do půlnoci Věneček, jsem to radši tak nějak odložila na ten březnový. :)

No a tenhle pátek? Jak už nám je školní tradicí, pořádal se Vánoční koncert smíšeného sboru Gymnázia Kolín, do kterého (jak už možná víte) patřím i já. A taky Anička a další dvě mé kamarádky. A ta poslední, co s námi nezpívá (zdravím, Týnko), nám pouštěla prezentaci v pozadí. :)
Tyhle Vánoční koncerty mám prostě strašně moc ráda a Vánoce bez zpívání v divadle už by prostě neměly tu správnou atmosféru. :)
Vážně, jestli to máte někdo blízko, přijďte se příště podívat, zvu vás! ;)

zdroj
A co dělám teď? Myslím, že to, co většina z vás. ;) Lenoším, užívám si prázdnin (taky okatě ignoruji referát, který mám poslat do prvního a nemám ani nadpis), koukám na Once upon a time (začalo mě to bavit!), čtu povinnou četbu (o tom asi taky bude článek)  a poslouchám svůj vlastní soundtrack mix z Glee. ^_^

Doufám, že si Vánoce užíváte podobně
a přeji spoustu radosti, zdraví a knih pod stromečkem,
Matty. :)

P.S. Napište mi taky, jak se máte vy! ;)

11 komentářů:

  1. Jé, pro mě je velké překvapení, že jsem díky tvému článku zjistila, že v Pardubicích bydlí další blogerka :) Jinak se mi vážně moc líbí ta záclonová sukně :) Opravdu před tvým šicím uměním smekám a těším se na celý článek o té sukýnce :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, vidíš, aspoň sbližuji blogery :D :D
      To jsem moc ráda, že se ti líbí. :) Děkuji. :)

      Vymazat
  2. No, a já slavim svoje narozky a opravdu strašně mě to baví :/

    OdpovědětVymazat
  3. :´( http://38.media.tumblr.com/6cb6250c4b8f4f9961f8b0fd63357582/tumblr_muezqkDiTy1showjmo1_400.gif
    Všechno nejlepší předem! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Páni. Je tolik věcí, co bych chtěla napsat, ale nevím, jak to dát dohromady.
    ....takže...už poněkolikáté-ta sukně je krásná. :) (tiše ti ji závidím)
    Dále samozřejmě gratuluji všem výhercům. (sice to patří k minulému článku, ale nevadí :D )
    No a na závěr ke koncertu. :) S tvým pozváním souhlasím, všichni se přijďte/přijeďte podívat, protože to rozhodně stojí za to. Zpívají úžasně. :) (nebo alespoň tak to připadá mně... :D )

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Musíš si k tomu příště vzít papírek a psát si na něj body už v průběhu čtení článku. ;) :D
      Takže...už poněkolikáte děkuji :D
      A děkujeme za pochvalu sboru!
      Ty bys měla dostat diplom za pevné nervy při pouštění prezentace! :D

      Vymazat
    2. Jo, to je dobrý nápad. :D Už teď vím, že jsem zapomněla pár věcí, ale tak to už je jedno. :D
      Vždyť to dopadlo hrozně, jenom to nevíte, protože jste stáli zády. :D

      Vymazat
    3. No, jenže když připočteš všechno to okřikování kluků, jak jsi říkala, tak to na medaili rozhodně je! ;) :D

      Vymazat
  5. Hezký článek, také jsi působila velice sympaticky a mile. Jsem ráda, že jsem Tě mohla poznat. ;)
    Ta sukeň je naprosto boží!! :D Moc se mi líbí, závidím. O:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, ja jsem také moc ráda. :)
      Děkuji ti. :) No, kdybys viděla ty švy...

      Vymazat

Veškeré komentáře mi dělají obrovskou radost a snažím se na všechny odpovídat. :)