pátek 31. října 2014

"To create" list!

zdroj
Ahoj,
možná někdo ví, že dřív jsem měnila vzhled blogu každé roční období a občas i častěji. Nejspíš hlavně kvůli tomu, že miluji podzim a chtěla jsem to promítnout i sem.
Později jsem ale přejmenovala blog a zároveň předělala vzhled, který se mi moc líbí (a doufám, že vám taky). Jediné, co mi tady tak nějak teď chybí je právě ta návaznost s ročním obdobím, kterou některé blogy mají a mně je z toho potom smutno (jo, jsem úplně normální).

Takže doufám, že mi odpustíte jeden podzimní, halloweenský, obrázkový a zároveň kreativní článek.
Koneckonců můžete se i sami inspirovat k nějakému tomu podzimnímu tvoření. ;)
Aneb, co všechno ještě hodlám na podzim spáchat!

1) Záclonová sukně
Nelekejte se názvu, nezbláznila jsem se (to teprv přijde, až se ji budu snažit ušít).
V tanečních budeme mít myslím předposlední lekci maškarní. Neprozradím vám za co půjdu, hlavně proto, že to ještě nevím (váhám mezi něčím pavoučím a Srdcovou královnou - za Alenku jít nemůžu, nejsem blonďatá :D :/ )
Rozhodně ale vím, že si k tomu ušiji pokusím ušít bohatou sukýnku (takovouhle, ale lepší). Původně jsem chtěla tylovou, jenže vzhledem k tomu, že si ji šiji z vlastních nákladů, tyl vychází poměrně draze.
A tak jsem se spokojila s krásňoučkou puntíkatou záclonovinou (odtud ten název) z Ikey. Protože když je to na maškarní, tak snad nikdo nebude tolik řešit, že mám sukni ze záclony, když to ani jako záclona zase tolik nevypadá. ;)
A taky ji měli v Ikee za 29Kč/m - 150 cm šíře, no nekup to!

P.S.: Kdybyste někdo věděli o naprosto geniálním kostýmu, na který se dá využít sukně ze záclony, pište prosím! Jakékoliv nápady beru! ;)


2) Jedovaté lahvičky
Mám doma dvě skleněné pidilahvičky s korkovou zátkou a háčkem na zavěšení, které jsem si koupila loni v Kutné Hoře. Z jedné už jsem si vyrobila přívěšek s chmýřím pampelišky a ještě mi zbyla ta druhá.

Potom jsem narazila na Craftgawkeru na Halloweenský nápad, kde z lahviček vyrobili ampulky s "jedem" a strašidelnou cedulkou. To musím mít! Hlavně, když ty cedulky si tady klidně můžete zdarma stáhnout a vytisknout. ;)
A nebo ji naplním něčím zlatavým a bude z toho Felix Felicis, ten by se občas mohl hodit. ;)

3) Netopýři 3x jinak
Už jsem se rozhodla, že v rámci Halloweenské výzdoby by to chtělo něco nového na dveře do pokoje. A protože netopýři jsou jeden z nejkrásnějších strašidelných motivů (a pavučinky ^_^), hledala jsem zase na Craftgawkeru něco s netopýří tématikou.
zdroj
Do mého konečného výběru se dostaly tři návody:


V pokoji mám na stěně motýlky dělané stejným stylem, jako je ten první netopýří návod, takže už mám praxi, ale zase nemám tolik černého papíru...
Druhý návod je moc pěkný, ale na druhou stranu docela složitý jak na materiál, tak na výrobu.
A třetí mi přejde trochu moc dětský...ale stejně roztomilý. :)

4) Kolíčky na dveře/zeď
Mám doma spoustu dřevěných kolíčků, které bych chtěla pomalovat akrylovkami a potom někam přilepit - dalo by se to využít jako "vzkazník" a nebo spíš jako držátka na papírky s upomínkami, co mám udělat. Protože já si pořád dělám seznamy všeho možného. ;)


5) Plstěné žaludy na krk/girlandu/vánoční stromeček
Tohle bude asi trochu větší žalud oříšek. Plstěné kuličky jsem totiž dělala jenom jednou a to na Dni Země asi před třemi lety. Doteď si to sice pamatuji, ale stejně...plstění není moje disciplína.
Jenže když oni jsou tak roztomilí. :3

zdroj

Tak, řekla bych, že prozatím mám spoustu inspirace k vyrábění. A upřímně, vlastně ani nevím, kdy to budu všechno dělat. :D
Hrozně ráda, bych vám ke každé vyrobené věci udělala foto-tutoriál, ale znám se a většinou, než si uvědomím, že jsem to vlastně chtěla nafotit, tak už to mám vyrobené. :D Fotka rozdělané sukně a kolíčků mluví za vše. :D

A co vy? Také jste podzimně a nebo Halloweensky vyráběli/budete vyrábět? Nebo máte nějaký (prosím, prosím) nápad na kostým? Co si myslíte o Srdcové královně? A inspirovala jsem vás alespoň trošku k vyrábění? :)

Á propos, málem bych zapomněla, pokud chcete svou Halloweenskou a kreativní náladu ještě víc zužitkovat, Madlenka z CZ-books pořádá dneska speciální soutěž! :)

Pro dnes už tedy opravdu vše,
mějte se krásně,
Matty :).

9 komentářů:

  1. Já na tohle vyrábění nejsem moc šikovná :D A záclonová sukně mě hodně zaujala, my fotíme se záclonami jako takovými a nenapadlo by mě z toho něco ušít, ale vypadá to fakt skvěle! :) Možná přemluvím Heather :D Na focení by to bylo ideální :3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To věřím! :) Tak zkus přemluvit, určitě z toho budou potom bezva fotky! ;)

      Vymazat
  2. Já raději nevyrábím, většinou to dopadne katastroficky. :D Včera jsem byla v divadle na Vraždě na Nilu od Christie. Taky strašidelné. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale, ale, zase bych to nepřeháněla, vyrábění není zase taková věda. :) Hlavní je, pokud tě to třeba aspoň trošku baví. :)
      Týjo, taky bych na to docela šla do divadla!

      Vymazat
  3. Já taky nejsem na vyrábění moc šikovná, ale občas se o nějaké ruční dílko pokusím :) Ta záclonová sukně je hodně zajímavý nápad :D Když jsem byla menší, šla jsem na maškarní za princeznu a sukni jsem měla ušitou z bílé záclony :D A strašně se mi líbí ty jedovaté lahvičky :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ále houby, každý toho má trochu v sobě. :) A mně se taky vždycky všechno nepovede. :D
      Já jsem ve školce šla na maškarní za Zimní královnu a taky jsem měla sukni ze záclon. ;) Pamatuju si, že jsem na to zapomněla a řekla jsem to mamce až večer před tím. :D Takže mi celou noc šila kostým ze záclon a stříbrných vánočních řetězů. :)
      Ty jedovaté lahvičky mám už rozdělané. Akorát mám právě jenom dvě, tak si nejspíš ještě nějaké někde seženu. :)

      Vymazat
  4. To mě občas popadne tvořící nálada a prostě musím něco vyrobit, jenže problém je v tom, že nenaplním svoji představu a vzdám to. :D
    Hrozně moc se mi líbí nápad s těmi jedovatými lahvičkami a taky ty kolíčky. Vždycky jsem si chtěla nějak pokoj vylepšit, ale zrovna v mém případě to moc nejde... :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně, to se mi taky často stává. Že výsledek prostě neodpovídá mým představám. :D
      Já vím, málo volného místa. :/ Ale tak až jednou budeš bydlet někde sama, to bude teprve nápadů. ;)
      Já mám docela štěstí - téměř veškerou výzdobu pokoje jsem si dělala sama, žejo. :)

      Vymazat
  5. No jo, ale když se tobě něco nepovede, tak to vypadá tak, jak já bych chtěla. :D
    Jj, už to vidím. :) Budu si tam moc udělat, co budu chtít. :)

    OdpovědětVymazat

Veškeré komentáře mi dělají obrovskou radost a snažím se na všechny odpovídat. :)