pondělí 6. října 2014

Tak mě zase jednou nakopla múza

Sedíš v trávě, 
vítr ti čechrá vlasy, 
sedíš v trávě
a přemýšlíš, asi.

Vycházející slunce,
maluje listy stromů,
vycházející slunce,
maluje barvami drahých kovů.

Tiše se nad tebou, 
vznášejí mraky,
tiše se nad tebou,
houpou a ty taky. 

Jak to, že slyšíš,
tu hudbu, co nikdo jiný?
Jak to, že slyšíš,
ty tóny, co nikdo jiný?

Celý den sedíš,
na té louce v trávě,
celý den sedíš,
a jsi tam i teď, právě.

A až když se setmí,
a hvězdy se rozsvítí,
až když se setmí,
květiny voní ti.

A ty už tam nejsi,
se sluncem jsi odtančila,
ty už tam nejsi,
ta malá luční víla.

Tak to je celé. :) Nejsem žádný umělec, jenom mě ve sprše napadlo pár veršů, ale říkala jsem si, proč to nevypustit ven. :) Alespoň budu vědět, jak moc špatné to je. :D
Užijte si krásný večer
a zatím ahoj,
Matty :).

12 komentářů:

  1. Až na ten tvůj komentář o tom, jak je to špatný, je to super :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :), takže myslíš, že je to lepší než jistá nejmenovaná básnička jednoho našeho kamaráda? :D

      Vymazat
    2. No, to nevím - on si s ní dal opravdu hodně práce a myslím, že spoustu lidí (kromě nás) ji považuje za veledílo :D Z mého pohledu tvoje básnička vede :D

      Vymazat
    3. To je pravda, nejspíš jsme prostě moc ovlivněné tím, že ho známe v reálu. :D
      Ale co my víme, třeba díky té básničce najde tu svou "pravou". :)

      Vymazat
  2. Je to pěkný a souhlasím s Aničkou. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Takovýhle typ veršů mám nejradši - jednoduché, poetické a smysluplné :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem ráda, že jsem se ti trefila do vkusu. :)

      Vymazat
  4. Mě se tvá báseň líbí. Je milá a něžná. Ve sprše mě taky sem tam napadnou super věci :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nojono, prostě sprcha je na přemýšlení úplně nejlepší. :) A potom mě taky nejvíc věcí napadá před spaním. :)
      Moc děkuji, nečekala jsem, že by se to vůbec někomu mohlo líbit. :)

      Vymazat

Veškeré komentáře mi dělají obrovskou radost a snažím se na všechny odpovídat. :)