středa 22. října 2014

TAG: Marry, kiss and cliff s Anee

Ahoj,
 na konci prázdnin jsem přes jeden dávný víkend "bydlela" u Aničky (nejen) z Le monde d´Anna. Vymyslely jsme pár společných blogových projektů a prvním z nich je Marry, kiss and cliff  TAG!
(To to zveřejňuju brzo, co? :D)

O čem to je?
S Anee jsme vybrali 30 knižních mužských postav/hrdinů. Většina z nich byli naši "favoriti", ale bylo tam i pár záporáků - však uvidíte. ;)
Všechny jsme je pěkně zamíchaly ve velice fotogenickém penálu a potom střídavě každá vylosovala tři postavy.
A teď už je to jednoduché. Nebo možná vlastně ani ne. Každé z vybraných postav jsme určily osud - buď jsme je shodily z útesu (cliff), políbily je (kiss), a nebo jsme se za ně rovnou provdaly (marry). ;)

To rozhodování bylo občas vážně těžké a myslím, že některých voleb je nám tak trochu líto (teda mně určitě), ale nebyla jiná možnost. :D
A teď už jdeme na to!




1. kolo - Matty
Kdo byl vylosovaný?

Peeta z Hunger Games, Tucker z Nadpozemské
a Voldemort z Harryho Pottera.
(to jenom, kdybyste to náhodou po nás nemohli přečíst)
A jak to s nimi dopadne?
Z útesu shodím Voldemorta, protože...potřebuju k tomu důvod?
A...Tuckerovi dám pusu.
A Peetu si vezmu. :) I když si tím nejsem úplně jistá, protože na konci byl trošku, no, však víte.
Anna: Já bych si teda Peetu nevzala :/

1. kolo - Anna
Kdo byl vylosovaný?

Edward Cullen ze Stmívání,
Isaac z Hvězdy nám nepřály
a Neville z Harryho Pottera.
A jak to s nimi dopadne?
Edwarda shodím z útesu, ale pouze za předpokladu, že to přežije a potom bude čekat, až se rozvedu s Isaacem (protože toho si hodlám vzít) a vezme si mě. I když pochybuju, že by si mě chtěl vzít potom, co ho shodím z útesu :D
No, a ta pusa zbyla na Nevilla (kterej je mimochodem strašně sladkej :3)
Matty: Souhlas!

2. kolo - Matty
Kdo byl vylosovaný?

Sherlock, popř. Holmes,
Finn Hudson z Glee
a Marius z Bídníků.
A jak to s nimi dopadne?
Maria shodím bohužel (nebo bohudík?) z útesu, protože těch dvou ostatních by mi bylo mnohem víc líto. Ale nejdřív bych se mu omluvila, protože to je ode mě ošklivé.
No a jasně, že bych si chtěla vzít Sherlocka, jenže víte, co, on by se vyjadřoval pořád jenom v hádankách a já bych ho pořád jenom nechápala a asi by to nedopadlo dobře. Takže tomu dám pusu. :)
A provdám se za Finna, protože je to Finn. Hodnej, milej, umí zpívat,...
Anna: A pak umře :D :) :/ :(

2.kolo - Anna
Kdo byl vylosovaný?

Eragon z Odkazu dračích jezdců,
Christian z Nadpozemské,
a Kurt z Glee.  
A jak to s nimi dopadne?
Vezmu si rozhodně Kurta (i když je teplej :( ), protože z těch tří je prostě nej :) Takovej cukroušek :3
Eragona shodím z útesu. Teoreticky by ho ta jeho dračice mohla chytit ( nebo taky ne :D).
No a políbím Christiana, i když o tohle bych asi zrovna moc nestála :/ Nebyl mi zrovna sympatický, ale co :)
Matty: A Kurt se umí oblíkat. ;) :D

3.kolo - Matty
Kdo byl vylosovaný?
Theseus z Anny krví oděné,
Vincent z BZRKu
a Snape z Harry Pottera.
A jak to s nimi dopadne?
Upřímně řečeno, po těch dvou necelých měsících bych to asi udělala nějak jinak, ale budiž. Tákže,...
Thesea shodím z útesu. Vtipné na tom je, že si nepamatuji proč. A navíc ho vlastně ani neznám. To je ode mě vážně ošklivý. :D
Vincenta, jako postavu mám ráda, ale nemyslím, že bychom si v maželství rozumněli.
No a Snape - The Hero of the Story, takže třeba by se (kdyby neumřel) dokázal oprostit od smutku.
Anna: Taky myslim, že by vám to s Vincentem neklapalo (hlavně v posteli :D :D - kdo četl, pochopí).

3. kolo - Anna
Kdo byl vylosovaný?

Tamani z Křídel,
Alden ze Střípků duší
a Jacob ze Stmívání.
A jak to s nimi dopadne?
No tak to je jasný! Tamaniho na útes! Nemám ho ráda!
Jacob se mi docela hnusí, ale v prvním díle (když měl ještě dlouhé vlasy) bych mu pusu dala :)
No a vezmu si Aldena, protože je z té trojky nejlepší :D
Matty: Taky nemám Tamaniho ráda. Taková pravá pitomá proradná víla!

4. kolo - Matty
Kdo byl vylosovaný?

David z Křídel,
Jon Snow z Hry o trůny
a Joffrey také z Hry o trůny.
A jak to s nimi dopadne?
Tak tohle je jasný. Joffrey poletí z útesu. Promiň, Sanso,...i když vlastně ani ne.
Davidovi dám pusu, protože ho vlastně taky moc nemám ráda. V Křídlech má chudinka hrdinka pěkné dilema, když si musí vybírat z takových blbců (Pardon,...). :/
A Jona si vezmu. :) Protože prostě proto (neumím se vyjadřovat a formulovat své myšlenky :D).
Anna: Já bych dala Davidovi i Joffreymu pusu a pak bych je oba shodila :P

4. kolo - Anna
Kdo byl vylosovaný?

Harry Potter (překvapivě) z Harryho Pottera,
Gale/Hurikán z Hunger Games
a Archer z Hex Hall.
A jak to s nimi dopadne?
Galea bych shodila z útesu, i když nerada :/ Docela se mi zamlouval :P
Harryho bych políbila, protože brát si ho je blbost :D (Snape forever!!! :3)
A vezmu si Archera, protože byl fajn :)
Matty: Já bych si Harryho klidně vzala, kdybych měla možnost, ale je fakt, že Archer taky není k zahození. ;)

5.kolo - Matty
Kdo byl vylosovaný?

Cal z Hex hall,
Day z Legendy
a Gideon ze série Drahokamy.
A jak to s nimi dopadne?
No, tohle bylo těžký, protože ani jednoho jsem ani trochu nechtěla shodit z útesu. Nakonec to schytal Cal, protože ten byl sice extra milej, ale osobní vztah jsem si k němu nevytvořila. Ale omlouvám se.
Day ode mě dostane pusu a Gideona si vezmu, protože je to sice trošku z mého pohledu cholerik, ale na konci se přece vzpamatoval. A taky by mi třeba mohl nosit dárky z minulosti. :)

5.kolo - Anna 
Kdo byl vylosovaný?

Broučák z BZRKu,
Čtyřka z Divergence
a Char z Tahle píseň ti změní život.
A jak to s nimi dopadne?
To je teda trio :/
No...tah Chara shodím z útesu, protože je to prostě blb.
Broučáka políbím, i když je to vlastně hajzlík.
No a Čtyřka...Toho bych si vzala, kdyby ho nehrál Theo :D
Matty: Chápu...mně se Theo taky moc nelíbí, nevím, co na něm všichni mají. :D

Tak konečně jsem se dostala ke zveřejnění tohohle tagu! :D
Potlesk prosím! :D
No, nic, zatím se mějte krásně,
Matty :).

3 komentáře:

Veškeré komentáře mi dělají obrovskou radost a snažím se na všechny odpovídat. :)