sobota 11. října 2014

Podzimní vyrábění

Ahoj,
tak nějak doufám, že tenhle školní rok bude víc...živější. A optimističtější. :) Takže se snažím míň prokrastinovat, nezadbávat tolik blog, číst, učit se (ehm) a vyrábět. ;)
No a však víte. Ráda se chlubím vším na blogu, takže jsem si dneska připravila takovou menší podzimní inspiraci. :)

Podzimní věneček na dveře (nebo kamkoli jinam)

Věneček na dveře jsem dělala už loni a potom ještě jeden, dědovi na hrobeček (vpravo).

Letos jsem si koupila slaměný korpus na věneček a jela na kole do lesa. Cestou jsem sbírala, co se dalo. :)
Bohužel, letos máme polovinu lesa zavřenou, kvůli výstavbě jakési cesty kolem Labe a do toho tam ještě archeologové cosi objevili. Takže když jsem přijela na místo, kde jsem si byla jistá, že tam stoprocentně budou břízy/jabloně/kaštany/buky, zjistila jsem, že polovina stromů je pryč. :/
Ale i tak jsem měla všeho spoustu. :)

Co budete potřebovat: 
1) Slaměný korpus na věneček
2) Listy stromů různých barev a tvarů
3) Šípky, kaštany, žaludy, bukvice, větvičky, olšinky,...prostě cokoli přírodního, co se vám bude líbit. :)
4) Tavnou pistoli

Postup:
1) Na korpus jako podklad nalepte barevné listy tak, aby podklad nebyl skoro vůbec vidět.
2) No a potom už stačí, když na věneček nalepíte jakékoliv přírodniny. Jak? To už je na vás. ;)
3) Pokud chcete věneček někam pověsit, přilepte/navažte na věneček šňůrku. Věřím, že si poradíte. :)


Zatím se mějte krásně,
Matty :).

8 komentářů:

  1. Ten je krásný! Taky se chystám na tvorbu podzimních dekorací, je na čase :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) My máme ještě před domem okrasné dýně a snad vyrobím ještě něco. :)

      Vymazat
  2. MOC POVEDENÝ VĚNEČEK.
    PŘEJI PŘÍJEMNÝ PODZIMNÍ ČAS.
    BOHDA

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. :)
      Pěkný podzim i vám. :)

      Vymazat
  3. Ten je krásný, opravdu podzimní, plný zářivých jesenních barev. :) My děláme růžičky z lístků, protože květiny na stůl do jídelny nekupujeme, ale trháme ze zahrádky/z pole za domem, nebo právě takhle tematicky vyrábíme. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. :)
      To je pěkné. ;) Mně růžičky z listů nikdy nešly. :P
      Taky bych chtěla mít zahradu, na které něco roste, nebo za domem pole. :)

      Vymazat
  4. Máš to moc hezký :) Taky se chytám na věnečky, ale spíš na hroby :) Já je většinou dělám "jednostranný" - všechny "ozdůbky" shluknu na jedno místo :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji ti, Ani. :)
      Já vím. :D Taky jsem nad tím tvým "jedostranným" uvažovala. :)

      Vymazat

Veškeré komentáře mi dělají obrovskou radost a snažím se na všechny odpovídat. :)