čtvrtek 2. října 2014

Něco jako vážně důležitý knižní seznam přání

Ahojky,
vím, že je do Vánoc ještě docela dost času, ale myslím si, že na sestavení takového základního "wishlistu" je správný čas už teď. A tak jsem strávila asi hodinu nad přemýšlením, které knížky opravdu musím mít doma, a které vlastně tak nutně nepotřebuji vlastnit.
Nakonec jsem se dostala k finálním 16-ti knížkám, které vám teď ukážu, i když mám pocit, že Ježíšek tak moc štědrý zase nebude. Protože jak jste si určitě zvládli spočítat, výsledná cena se víceméně rovná ceně slušného mobilu nebo třem půjčovným za lepší šaty na Věneček. :D

1) Percy Jackson - Zloděj blesku: Rick Riordan
Proč? Protože už si to chci konečně přečíst a protože Freckles. 


2) Sirotčinec slečny Peregrinové pro podivné děti: Ransom Riggs
Proč? Protože jsem si až po vydání druhého dílu uvědomila, že je to vlastně celkem zajímavé.


3) Andělé a démoni: Dan Brown
Proč? Protože si chci přečíst první příběh Roberta Langdona a zjistit, jestli mě to bude bavit. 


4) Řekni vlkům, že jsem doma: Carol Rifka Brunt 
Proč? Protože mě uchvátila nejdřív obálka, potom název a nakonec téma.


5) Stoletý stařík, který vylezl z okna a zmizel: Jonas Jonasson 
Proč? Protože o tom celý svět tvrdí, že je to skvělé.


6) Saturnin: Zdeněk Jirotka
Proč? Protože jsem ho o prázdninách četla a potřebuji ho mít doma.


7) Škola dobra a zla: Soman Chainani 
Proč? Protože námět je geniální, odehrává se to ve škole a je to správná bichle.


8) Ten, kdo stojí v koutě: Stephen Chbosky 
Proč? Protože jsem viděla film, tak abych nebyla barbar, že jsem to ještě nečetla. :D


9) Jednou ano, dvakrát ne: Cylin Busby
Proč? Protože autorka má super jméno a potřebuju mít k tomu vůbec důvod? :D


10) Svůdné nebezpečí: Wendy Higgins 
Proč? Protože se mi moc líbil první díl.


11) Jsem zlomená & Jsem rozohněná: Tahereh Mafi
Proč? Protože první díl mám doma, druhý jsem měla půjčený z knihovny a nebavil mě tolik, jako ten první, ale ten třetí má být skvělý. A bylo by divné mít doma jenom první a třetí díl. :)


12) Papírová města: John Green
Proč? Protože z Hvězd jsem tolik nadšená nebyla, ale z Aljašky ano, tak Papírová města rozhodnou.


13) Hledání Aljašky: John Green
Proč? Protože, jak jsem psala, se mi to moc líbilo. Ale nemám ráda ten divný těžký formát, takže čekám na paperbackové vydání od Yoli, pokud nějaké bude. 

Třeba tohle slovenské vydání mi přijde strašně krásné. 

14) Statistická pravděpodobnost lásky na první pohled: Jennifer E. Smith
Proč? Protože ten název je boží.


15) Jen si troufni: Katie McGarry
Proč? Protože mám přečtené Překroč svůj stín a jak to bylo/bude s Beth mě vážně zajímá. 


Tak co? Máta některé z těhle také na svém seznamu přání? A pokud ne, jaké tam máte? 
A vybrala jsem si vůbec dobře? Ráda se ještě nechám inspirovat? 

Pro dnešek už to je všechno, 
zatím se mějte krásně, 
Matty. :)

7 komentářů:

  1. Některé jsem četla, jiné mám také na wishlistu. :) Nebylo by od věci si ten svůj taky takhle zminimalizovat a utřídit. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem si právě taky říkala, že by bylo fajn si to i tak nějak odůvodnit. :) Akorát mám pocit, že to nakonec do Vánoc stejně milionkrát změním, až zase vyjde nějaká knížka, kterou taky "nutně potřebuju". :D

      Vymazat
  2. Páni. Docela lituji, že jsem to četla...kvůli tobě mám na seznamu dalších x knížek a opravdu nemám ponětí, kdy to budu číst! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, tak ještě abych přemýšlela o tomhle. :D První bod mého superhrdinského plánu spočívá ve vysvobození všech výše zmíněných knížek z toho "ošklivého" místa jménem knihkupectví, popř. sklad. ;)
      Kdy je budu všechny číst, to budu řešit až potom. :D

      Vymazat
  3. :D A že mi třeba nějaké půjčíš....? :)

    OdpovědětVymazat
  4. Většina knížek vypadá super (ale třeba 10, 11, 15 se mi vůbec nelíbí :D) a ty, které jsem četla, skutečně super jsou :) Líbí se mi, jak jsi tenhle článek napsala – je strašně zajímavé číst si, proč je máš na wihlistu, a ne jako když většina blogerů jen zveřejní fotku knížky a tadá. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nojo, každý má holt trochu odlišný vkus. ;) :D
      Ó, mockrát děkuji. :) :D Já si právě říkala, že to bude zajímavější, když uvedu i proč jsem je vybrala. :) A aspoň i já sama vím, že je nechci jenom proto, že jsem na ně někde narazila, nebo tak... (teda u většiny) :)

      Vymazat

Veškeré komentáře mi dělají obrovskou radost a snažím se na všechny odpovídat. :)