neděle 31. srpna 2014

Taneční

Ahojte,
letos jdu do prváku (kvinty), takže se začátkem školy mě čekal také začátek tanečních. Asi trochu neobvykle jsme první lekci měli už včera - sobotu před začátkem školy. Popravdě řečeno, byla jsem docela ráda, že si ten první stres odbudu ještě před začátkem "školního stresu", i když je asi nepravděpodobné, že bych byla na druhé lekci nervózní nějak méně. :D
Každopádně i z téhle první lekce jsem pochytila pár věcí...

1. Na první hodinu do tanečních se vážně nehodí šaty bez ramínek. Za tu nejistotu to myslím nestojí.
2. Naopak se krásně hodí boty s širokým podpatkem.
3. Vážně doporučuji barevné nebo alespoň vzorované šaty. Z nějakého důvodu víc než polovina dívek přišla v černých šatech. Trochu to vypadalo, že jsme se sešli spíš na pohřeb, než do tanečních.
4. Je sice hezké, že partner vždy vede partnerku, ale jak to má provést, když přes ni nevidí?
5. Stačí 45 minut stání naprosto narovnaná a bolí mě záda jako blázen.
6. Je vážně skvělé zjistit, že znáte paní fotografku, která se poté uvolí vás odvézt domů, když jediný vlak jede až v jedenáct a jediná další možnost je jet taxíkem.
7. Je zajímavé zjistit, že vytleskávání základních rytmů očividně ještě není pasé.
8. A ještě zajímavější je zjistit, že některým lidem to zas tak moc nejde.
9. Když jde tanečník pravou dopředu, tanečnice levou dozadu. Prý se to dá uplatnit i v manželství.
10. Je těžké se nesmát. Vážně je.

Pro dnes zatím vše,
brzy, doufám, zveřejním Marry, kiss and cliff TAG s Aničkou,
zatím se mějte krásně,
Matty :).

3 komentáře:

  1. Sice píšu trochu opožděně, ale prostě jsem si to nemohla odpustit. 4. bod (partner nevidí přes partnerku) je docela zásadní-zvlášť u tebe, viď? :D a 5. bod mě taky dost "zaujal"...co záda? Ale i nohy! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nevadí, že píšeš opožděně! ;) :D Jó no...Proč jsou ti kluci tak zatraceně mrňaví? :D No, mě zatím nohy tolik nebolej (naštěstí), ale ty záda!

      Vymazat
  2. Taneční jsou prima, zejména ve chvíli, kdy zjistíš, že ti to jde... :-)
    Černé šaty? Holky asi vsadily na eleganci, ale pokud se černých elegantních šatiček sejde povícero, opravdu to vypadá jako na funusu. Vivat barvy!

    OdpovědětVymazat

Veškeré komentáře mi dělají obrovskou radost a snažím se na všechny odpovídat. :)