pondělí 18. srpna 2014

TAG: Liebster Award

Ahojte,
tak už taky taguju. :D Upřímně jsem nečekala, že by mě někdo vůbec někdy do čehokoli nominoval, ale jsem za to moc ráda. A tímto také děkuji Ivcce z blogu Obsessed with books za nominaci. :)
 Myslím, že tenhle tag už nějakou dobu v české knižní i neknižní blogosféře strávil, takže většina už asi ví, o co jde. Kdyby se ale našel někdo, kdo tento tag (který je také mimo jiné dost podobný Blogger tagu) ještě nikdy neviděl, uvedu pravidla. :)

Pravidla:
1. Poděkuj blogerovi, který vás nominoval.

2. Napiš 11 faktů o sobě.
3. Odpověz na 11 otázek, které si dostal/a.
4. Nominuj 11 blogerů, kteří mají méně než 200 pravidelných čtenářů, aby odpověděli na tvých 11 otázek.


No a můžeme se do toho pustit! :)


11 faktů o mně
1. Jsem sobecký člověk a proto mě baví psát o sobě jedenáct věcí. :D
2. Měřím asi 178 centimetrů a nenávidím to.
3. Sbírám hranaté krabičky od lentilek, knoflíky a růže (a taky další spoustu blbostí).



4. Bez brýlí vidím ostře na vzdálenost asi 20-ti centimetrů.
5. Mým nejoblíbenějším obdobím je a vždycky bude podzim, už teď se na něj těším!
6. Mám hodně ráda kočky a vůbec zvířata, ale nikdy jsem žádné kvůli rodičům neměla.
7. Vždycky jsem chtěla být "ta trochu ujetá", nikdy mi to nevyšlo.
8. Ráda vyrábím šperky a nerada je nosím (krom věcí na krk).
9. Chci si ušít šaty do tanečních na maškarní ples (i když si moje mamka myslí, že je to nereálný...).
10. Jsem rekordman ve ztrácení klíčů na naší škole.
11. Když jsem se zeptala kamarádky, jaká je moje první špatná vlastnost, řekla: Bordelářka. (Mimochodem, pravda...:D)

Odpovědi na otázky

1. Proč bloguješ?
- Protože jsem sobecký člověk a hrozně mě baví psát o mém životě. A taky o knížkách, seriálech a úplně o všem. Baví mě psát. :)
2. Pamatuješ si svou první přečtenou knihu?
- Jednoduše - ne, nepamatuji. Byla jsem asi hodně malá a tam se ve vzpomínkách ztrácím mezi tím, co už jsem četla sama a tím, co mi četla mamka, nebo co jsme četly spolu. :)


3. Kdyby jsi mohla prožít jeden knižní příběh, který by to byl?

- Ach, jak neoriginální teď budu. Harry Potter! Jak já bych chtěla umět kouzlit. A ty jejich snídaně/obědy/večeře (jo, toužím po Bradavicích jenom kvůli tomu jídlu). A hroozně bych chtěla potkat (Stře)Lenku Láskorádovou. :)
4. Víš, kolik jsi za svůj život přečetla knih?
- Nikdy jsem to přesně nepočítala (nikdy jsem nepočítala ty, co jsem četla jako menší), ale odhadem tak...150?
5. Jaký je tvůj nejoblíbenější film?
- Jednoduchá otázka! 10 důvodů, proč tě nenávidím vždy a všude! Úža film. :) A ten Heath Ledger s dlouhými kudrnatými vlasy. Ááách!
6. Máš nějaké oblíbené knižní blogery? Které?
- Pár jo - všichni jsou vlevo v kolonce Oblíbené blogy. ;)
7. Jaké je tvé nejoblíbenější jídlo?
- Maminčina "Čína", co vůbec není Čína. A potom Kuře na kari a kečupu (zní to divně, ale je to fakt dobrý). A zelenina a ovoce. :)
8. Máš nějaké netradiční koníčky?
- Ani ne. Jsem vcelku nudná. I když...chodíváme s holkama hrát ve škole o polední přestávce Ringo. ;)
9. Máš nějaký oblíbený citát?
Námořnická modrá
s červenou + kotva
= Jééé. :)
- Skoro každý se rodí jako génius a pohřben je jako idiot. Charles Bukowski. (A dvacet dalších citátů a hlášek ;))
10. Nejoblíbenější barva?
- Barva, od které se mi líbí všechny odstíny je modrá. Konkrétně mám ale z barev nejradši vínovou, cihlovou, petrolejovou, námořnickou modrou, červenou nebo béžovou. :)
11. Co tě v životě nejvíc rozčílilo/naštvalo?
- Tak to nevím. Nejsem na světě ještě tak dlouho, aby mě někdo stihl "nejvíc rozčílit". :)

Mých 11 otázek
  1.  Říkáš lidem vždycky to, co si opravdu myslíš?
  2. Jaké bylo nejhorší zranění, které jsi kdy měl?
  3. Myslíš, že zažijeme apokalypsu? 
  4. Jaká podle tebe bude?
  5. Viděl/a jsi někdy živou srnku?
  6. Jaké jsou tvé zlozvyky?
  7. Tvé nejoblíbenější období?
  8. Kde jsi většinou na Silvestra?
  9. Jak dlouho ti trvá přečíst jednu stránku knížky?
  10. Chodíš do knihovny?
  11. Čeho si na lidech všimneš jako první?
Jsem líná a taky si myslím, že většina bloggerů, které znám už tenhle tag dělala, a tak nominuji pouze: 


+ všechny, kteří se nezapojili, protože je nikdo nenominoval, ale chtějí se zapojit, jenom je jim to přijde trapné, psát tag sám za sebe. Napište, že jsem vás nominovala já, ;) (a hoďte mi odkaz do komentářů).

Tak zase zatím ahoj,
Matty :).

4 komentáře:

  1. taky mam nejradeji podzim. leto nesnasim. uz aby skoncilo. a me vsichni nesnasi, ze nesnasim leto a porad na nej nadavam :-D lentilky mam moc rada, krabicky teda nesbiram, ale lentilky ty muzu. krabicky vyhazuju. mam ti je sbirat? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, léto, fuj! :D Já letntilky zbožňuju :3 A jsi hrozně moc hodná, ale nevím, jak bychom je transportovaly :/ I tak ale moc děkuju. :)

      Vymazat
  2. Já zase podzim moc nemusím :D Nejraději mám jaro a léto :)
    Modrou mám taky moc ráda ( a pak ještě červenou :) )

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nojo, každý má rád něco, aspoň, že nejsme všichni stejní. ;) Léto má taky něco do sebe, třeba to letošní není tak zlé, protože není takový vedro. Ale zase se moc nedá koupat. :/
      Modrá je prostě dobrá. :) A červená taky. ;)

      Vymazat

Veškeré komentáře mi dělají obrovskou radost a snažím se na všechny odpovídat. :)