úterý 1. července 2014

Summer playlist

Ahojte,
původně jsem měla v plánu udělat článek o tom, na co se budu koukat a co budu číst v létě, jenže mám pocit, že to je právě skoro na každém blogu a já nechci být další v řadě, protože pokud jste to všechno (jako já) pročetli, tipů na knížky, filmy a seriály na léto máte určitě plnou hlavu.
Takže Matty to vezme z druhé strany.
A sestaví si letní playlist :).

Začnu velice "originálně" písničkou, kterou už mám vlastně docela přeposlouchanou a většina populace už asi taky, ale má přece v názvu to kouzelné slovo - takže...
Jo a taky z ní optimismus přímo čiší ;).

 1. Summer paradise - Simple Plan



Na rozdíl od první písničky, bude ta druhá technicky naprosto neletní, ale já ji budu tyhle dva měsíce určitě poslouchat, takže proto. A abyste to pochopili - hodně teď koukám na Glee a jejich zpracování se mi líbí víc, než originál :).
2. Lady Gaga (Glee) - Applause


Na třetí písničku mě přivedla Narciska  a už to bude nějakou tu dobu, ale pořád se mi líbí. Je krásně pohodová a přijde mi jako stvořená pro cestování :).

3. Edward Sharpe & The Magnetic Zeros - Home


Další písnička zase není moc letní a jedná se o soundtrack k Hunger Games: Catching Fire. Tahle písnička asi nesedne každému, ale já se do ní zamilovala na první poslech :).

4. Imagine Dragons - Who we are


Pátá písnička vlastně není písnička, ale skladba. Znovu se jedná o filmový soundtrack, tentokrát k filmu Amélie z Montmartru, což je jeden mých nejoblíbenějších filmů :). Dlouho jsem se rozhodovala, kterou písničku ze soundtracku vybrat a nakonec jsem se rozhodla pro jednu méně známou, ale stejně krásnou jako ty ostatní :).
A upozornění: Hudba Yanna Tiersena je značně návyková! Já, když začnu poslouchat soundtrack k Amélii, tak už celý den neposlouchám nic jiného :D.

5. Yann Tiersen - La noyée


Následující písnička bude zase úplně jiná. Jedna povzbuzující :).

6. The Script - Hall of Fame


Sedmá písnička je od zpěvačky, kterou úplně běžně neposlouchám, ale tahle písnička se mi líbí názvem i melodií.
7. Demi Lovato - Really don´t care


Další písničku sem dát prostě musím - pravděpodobně moje nejoblíbenější písnička, i když je to relativní pojem. Každopádně tuhle písničku poslouchám už pár let, vcelku obstojně ji zahraji na klavír i na kytaru a stejně mě neomrzela :).
8. OneRepublic - All the right moves


Na předposlední písničku jsem narazila teprve včera, ale jsem z ní unešená :). Musím říct, že takovouhle písničku bych od Disney-holky nečekala :).

9. Bridgit Mendler - Top of the world


No a svůj letní playlist zakončím pravděpodobně nejprofláknutější písničkou od Bon Jovi, která ale pořád zůstává skvělá :).
10. Bon Jovi - Livin' On A Prayer


No a co máte s mým playlistem dělat vy? No, z těch pozitivních písniček si do léta pustit trochu toho optimismu (když už je to léto), možná se inspirovat nebo něco zhodnotit ;).
A určitě mi napište, jaké písničky jsou vašimi favority na léto a nebo třeba  které rádi posloucháte při čtení (tedy pokud při čtení posloucháte hudbu) ;).
Matty :).

8 komentářů:

  1. Tak Summer Paradise je letní klasika :) + Žijeme len raz.. Některé písničky z tvého seznamu mě sice až tak neberou, ale třeba Hall Of Fame, All The Right Moves a taky Who We Are jsou skvělé písničky - tyhle kapely jsou prostě i tak skvělé..
    Julča → www.fantasy-maniak.blog.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, to je pravda - jsou to skvělé kapely :).
      No, já se snažila vytvořit takovou směs, aby si tam každý našel třeba alespoň něco :).

      Vymazat
  2. Jé, Bon Jovi! :) Já tohle léto znovuobjevuju svou starou lásku ke "klasickému" rocku ze 70. a 80. let... Guns N' Roses, Alice Cooper, L. A. Guns... Jinak při čtení moc hudbu neposlouchám. A když už, musí to být něco klidnýho, třeba Lana del Rey nebo Adele a podobně.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já tak nějak napůl :D Guns N' Roses mám ráda, ale ty ostatní neznám - určitě si něco z toho pustím :)
      A jinak, já u čtení klidně hudbu mít můžu, ale nikdy to potom moc nevnímám, takže chápu :)

      Vymazat
  3. Jé, konečně někdo, kdo zná Bridgit Mendler) já mám od ní ráda skoro všechno, zkus si od ní poslechnout i ostatní písně, hlavně akustické verze, ty jsou podle mě lepší a zní přirozeněji..
    já se poslední dobou zaposlouchala do tohohle remixu https://www.youtube.com/watch?v=cFf85n-Im8Q a taky do G.U.Y od Lady Gaga, docela letní je Surfboard od Codyho Simpsona a Marylin Monroe od Pharella Williamse))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem o Bridgit právě tak nějak věděla, ale neposlouchala jsem ji. A pak jsem našla tuhle písničku a zjistila, že se mi to fakt líbí :)
      A potom děkuji za inspiraci! :)

      Vymazat
  4. Všechno to jsou skvělé písničky! :) Mám ráda jak Demi Lovato, tak se mi moc líbí upravené písničky od Glee. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak upravené verze od Glee jsou prostě boží :) A Demi Lovato mám docela ráda, protože je mi tak celkově sympatická :).

      Vymazat

Veškeré komentáře mi dělají obrovskou radost a snažím se na všechny odpovídat. :)