neděle 27. července 2014

Pár nových informací.

Ahoj,
v sobotu jsem na dva týdny přesídlila do hor. Totiž tenhle týden budeme v Krkonoších a potom přejedeme do Jizerek. Takový menší výlet za lepším ovzduším. :) A taky "trošku se projet na kole" - zahrnuje nošení kola dva kilometry nesjízdnou pěšinou "po žluté". Ale co bychom pro naše těla neudělali. ;)
Ale to není to, o čem jsem chtěla psát.

Možná na tom má trochu podíl i týden, který jsem strávila u babičky a měla tam hafo času, ale už dlouho si myslím, že blog potřebuje nějakou změnu.
A vím, že většinou se o tom články úplně nepíšou, ale jedná se o rozsáhlejší "rekonstrukci", takže jsem se rozhodla, že napíšu alespoň nějaké základní info a ráda bych se s vámi, jakožto čtenáři mého blogu (ačkoli se divím, že tu při mé "aktivitě" ještě někdo zůstal...) poradila. :)


Takže nejdůležitější věc: 
Měnit se bude hlavně název a adresa blogu, od čehož se odvíjí i vzhled blogu.
Ale všechny články a odkazy na blogu zůstanou, jako doteď.

                            Nová adresa blogu: www.sleeping-fox.blogspot.cz 
                            Nový název blogu: Sleeping fox

(Kdyby to někoho zajímalo, tak to nemá žádný zvláštní smysl, jenom mám vcelku ráda lišky a vymýšlela jsem, co by s nimi šlo provést :))

Ráda si přečtu váš názor a ráda se inspiruji, pokud máte někdo nějaké nápady. :)
Zatím přejí krásné slunné dny,
Matty :).

4 komentáře:

  1. krkonose, jizerky, cisty vzduch a kolo zavidim <3 a libi se mi nazev s tou liskou, taky je mam rada :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem ráda, že se líbí :) Lišky jsou bezva :D Jó no, kolo je fajn...jenom jsou tady docela kopce, no :D :D Ale je to potom úžasný pocit, když vyjedu "nějakej šílenej krpál" a nahoře se rozhlédnu a vidím úplně celé údolí :)

      Vymazat
  2. Název i vzhled blogu se mi líbí :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsem moc ráda, zprvu jsem si nebyla moc jistá :).

      Vymazat

Veškeré komentáře mi dělají obrovskou radost a snažím se na všechny odpovídat. :)