čtvrtek 5. června 2014

When nothing goes right...go left!

Ahoj,
předevčírem jsem měla takový ten den, kdy se mi prostě od rána nic nedařilo...No dobře, zas tak špatný den to nebyl, ale stejně. Všechno to začalo už dopoledne...

  • I přesto, že jsem si na krk pověsila můj vlastnoručně vyrobený amulet pro štěstí, zvládly jsme ještě v ranních hodinách úspěšně projet volejbalový turnaj, pořádaný v rámci místních sportovních her. Počkat, vlastně jsme ho neprojely - byly jsme přeci předposlední.
  • Cestou domů v autobuse nebylo jediné volné místo. Chápu, že to může vypadat jako prkotina, ale věřte, že to vážně dokáže naštvat...(Zvláště, když jste zrovna v polovině napínavé kapitoly čtvrtého dílu Pokrevních pout...)
  • Vzápětí se potvrdilo moje přesvědčení o tom, že si opravdu potřebuji osladit život, když se mi v naší malé samoobsluze utrhl ten dlouhý popruh u tašky...Já vím, nemám v ní nosit těžké věci, jako bych to snad předevčírem neslyšela snad stokrát...
  • Doma jsem si sedla za klavír a úspěšně se rozloučila s nadějí, že to na postupovkách v ZUŠ zahraji alespoň trochu důstojně, když jsem tu pitomou stupnici nebyla ani potřetí schopná zahrát bez notových chyb až do konce...
  • Uvařila jsem si čaj a hned vzápětí se jím opařila, když jsem si dovolila se ještě jednou kouknout, co že se to všechno mám naučit na pololetní písemku z matematiky (O tom, že jsme ještě psali slohovku z francouzštiny ani nemluvě...)
  • Aby ten večer nebyl zas tak moc poklidný, těsně před tím, než jsem chtěla jít spát, jsem si vzpomněla, že jsem vlastně ještě měla napsat a poslat protokol z chemie z minulého úterka, který už vážně netuším, kdy jsem vlastně měla odevzdat...
  • A protože se mi ten den vesmír rozhodl ukázat, že vždycky může být ještě hůř, sotva jsem zmáčkla vypínač, praskla mi žárovka...Ale to aspoň nenosí sedm let smůly :).
Nakonec jsem ale matematiku napsala docela dobře, postupovky jsem udělala a tašku si opravila...
Takže kdo ví, třeba prasklá žárovka znamená naopak jeden den štěstí ;).


Taky máte občas dny, kdy už nevíte, jestli se máte smát nebo plakat? A co se vám naposledy stalo tak nepříjemného, že vám to dokázalo otrávit celý den? :)
Matty :).

6 komentářů:

  1. Vidíš, a nakonec si na postupovkách dostala s přehledem jedničku... víš, co je to regrese ke středu? Můžeš to vzít jako - zase bude líp než je teď, ale vcelku to znamená... ať už je ti hrozně nebo nádherně, vždycky se stane něco, co to vrátí na polohu mezi... :D

    OdpovědětVymazat
  2. Ježiš, chudáku, takovej den jsem teda neměla už dlouho, klep klep. :D Ale dobře to dopadlo a to je hlavní!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak! :) Každý špatný den má stejně vždycky jenom 24 hodin :).

      Vymazat
  3. Nepříjemnosti, to bylo snad heslo poslední doby :D za některé si můžu sama, třeba ne moc povedené dvě závěrečné pisemky a další problémy se vždycky najdou, aby tu ten první nebyl sám ;D ale teď je to snad za mnou, tak už mě to nebude stresovat. Taky mám na škole horu francouzštiny a teď ty pisemky, na který se nestíhám vždy učit. A hrála jsem na klavír :)
    A jak píšeš v závěru, ne všechno dopadne tak špatně, jak se to zdá :)
    Jinak tvůj komentář mi udělal radost, přišla jsem na to, jak byt plus minus v utajení (:D), ale stejně je super vidět, že to někoho zajímá) a jak jsem pročítala tvůj článek, našla jsem další společné věci :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsem ráda, že jsem ti udělala radost, tvůj komentář zase zpříjemnil den mně ;) :). My toho předminulý týden ve škole před uzavíráním známek taky měli hodně, ale tenhle týden jsme byli na škole v přírodě a ty další se (doufám) ponesou v podobném duchu, takže zbývá se těšit (nebo netěšit) na prázdniny :).
      A jsem moc ráda, že máme něco společného :).
      A doufám, že se ti zbývající písemky povedou ;).

      Vymazat

Veškeré komentáře mi dělají obrovskou radost a snažím se na všechny odpovídat. :)