čtvrtek 26. června 2014

Vyrábím: Prstýnek se srdíčkem

Ahoj,
možná někdo z vás už zapomněl (nebo to nikdy vlastně nevěděl), že tenhle blog je měl být i kreativní. Ovšem jak to začalo, tak to i skončilo, a to jedním jediným tutoriálem na výrobu lapače snů (ale zase na druhou stranu jsem na něj patřičně hrdá - celá výroba + focení + článek, to všechno dohromady mi zabralo celý den :D ).
Od té doby se tu objevují (v poslední době spíš moc neobjevují, no...) články spíš o knížkách, o tom co dělám a o cestování (heh).
Takže to dneska hodlám trochu napravit. Sice netuším, jestli to někoho bude zajímat, protože většina z vás, kteří se občas zavítají jste spíše z knižní blogosféry, ale za pokus to stojí a hlavě mě to baví :D.
A věřím, že jste všichni knihomolské, ale také kreativní duše ;).



Prstýnek se srdíčkem
Potřebujete:

  • drátek (cca 0,6-0,8mm)
  • štípací kleště
  • ketlovací kleště (kulaté)








1. Uštípneme se kousek drátku a vytvoříme z něj základní kroužek obtočením okolo něčeho válcovitého (třeba víčka od laku na nehty :D).


2.  Uštípneme si druhý kousek drátku (na třetím obrázku) a z něj vytvoříme srdíčko.


3. Uštípneme přebývající drátek.


4. Na jednom konci kroužku, který jsme si předtím vytvořili z drátku uděláme "kličku" - do ní přichytíme jednou strnou srdíčko, poté prostrčíme druhý konec srdíčkem a uděláme druhu kličku.


Hotovo!

To samé se dá ještě udělat s osmičkou jakožto "nekonečnem", myslím ale, že popis postupu by už byl zbytečný :). 
Jinak mi nezbývá, než doufat, že se vám prstýnek bude líbit, že je můj "návod" (ehm, ehm) aspoň trochu srozumitelný a že si prstýnek třeba i vyrobíte :).

Matty :).

4 komentáře:

  1. No to je nádhera. Jako vážně! Takovéhle prstýnky bych dokázala nosit klidně na všech prstech. Hrozně se mi líbí, jak jsou jemné a něžné. Jsi moc šikovná... :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to moc děkuji :), klidně vyrobím na přání :D

      Vymazat
  2. Moc pěkný prstýnek, jestli zakopnu doma o nějaký drátek, taky to zkusím. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě zkus! Je to hrozně jednoduché :)

      Vymazat

Veškeré komentáře mi dělají obrovskou radost a snažím se na všechny odpovídat. :)