neděle 22. června 2014

Červen 2014 aneb vykecávačka.

Ahoj,
musím přiznat, že poslední měsíce jsem se s aktivitou zrovna nepřetrhla, ale na druhou stranu je to hlavně kvůli tomu, že jsem pořád někde na cestách nebo se učím (haha) nebo se chystám na různé akce. I když teda čas na článek jsem si najít mohla...
No, a tak jsem tady! A abych se tak nějak omluvila (a protože nemám žádný nápad na jiný článek), dozvíte se, co jsem vlastně celý červen dělala :). Snad mi tu sebestřednost odpustíte.


 Byla jsem v Praze
S Anee jsme se vypravily na úžasnou výstavu tvorby Tima Burtona, která byla opravdu nezapomenutelná, ale bohužel se zde nesmí fotit, takže fotky máme jenom u vchodu :D. Ale pokud hledáte nějaký tip na víkend, tak Tim za to rozhodně stojí! - Větší info o výstavě naleznete ZDE.
Balónový kluk před vchodem & já, když neohrabaně pózuji před proužky


A samotný vchod :)
A když už jsme tam byly, tak jsme se stavily v muzeu voskových figurín, které je doslova za rohem :). Výstavu Tima to sice nepřekonalo, ale i tak se některé postavy povedly :).

Salvador Dalí & Albert Einstein
Anee s Georgem Clooneym :)

Byla jsem na škole v přírodě
Nojo, jsem (a ještě dlouho budu) dítko školou povinné a i když do školy chodím ráda (nojo, vážně...), na tyhle hromadné akce moc nejsem. Naštěstí ale Nebákov, kam jsme už podruhé vyrazili, překonal má očekávání a když celý týden shrnu, bylo to hodně fajn. Fakt jo :). Klíďo bych jela znova :).

Výhledy byly krásné & Nezapomínáme se muzikálně obohacovat ani v přírodě ;)
Nikča s labutí & Nikča se "oplauje" na podlaze v chatce :D
Dovoluji si vám představit - Frogo the Frog
Anee - "Aliens or heaven?"

Moje sbírka západů a východů slunce

A knížky?
V pátek jsem se byla podívat v knihovně a naštěstí, díky tomu, že jsem neměla moc času, jsem si zvládla půjčit jenom čtyři knížky. I když by se asi hodilo dodat, že další čtyři jsem ještě měla doma :D. 

Knížky z knihovny
Taky jsem se v týdnu stavila v Levných knihách a zjistila, že jim přišla spousta nových knížek a mezi nimi i Ready Player One, což právě čtu :).
Ready Player One (Ernest Cline)
Tak nějak celkově knížky, které jsem tenhle týden z nějakého
důvodu měla v ruce (což neznamená, že jsem je přečetla).
Ve čtvrtek jsme také jakožto sbor našeho gymnázia zpívali na svém vlastním koncertě, což byl úžasný zážitek, ale o tom asi až v příštím kratším článku i s nahrávkou z koncertu (pokud se mi ji podaří někde sehnat). 

Zatím se mějte krásně, 
Matty :).
Follow my blog with Bloglovin

4 komentáře:

  1. Ty jsi v té knihovně teda nezahálela :D Ulovila jsem tam, ale moc pěkné knížky - Proroctví si chci moooc přečíst a Ve stínu černých ptáků už mám doma, takže to bude přečtené snad brzy :)
    Ta výstava tvorby Tima Burtona vypadá vážně zajímavě. Už jen díky velikánovi na fotce bych se tam chtěla jít podívat :) Pokud pojedu v červenci do Prahy, tak to bude jedna ze zastávek :) Vůbec jsem nevěděla, že se ta výstava koná! Takže děkuju za upozornění :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Není za co, určitě se tam zastav, opravdu to stojí za to! :)

      Vymazat
  2. pěkný výběr :-) Ready Player One jsem v Levných knihách taky ukořistila a jsem na to dost zvědavá. no a Všechny barvy země - podle mě byl tento 3. díl nejlepším z celé série :-) no a ty západy slunce jsou opravdu překrásné! wau!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsem ráda, že V3chny barvy země nezklamaly, dost se na ně těším :). Děkuji :).

      Vymazat

Veškeré komentáře mi dělají obrovskou radost a snažím se na všechny odpovídat. :)