čtvrtek 15. května 2014

Harry Potter a princ dvojí krve v obrázcích, gifech a hláškách, I. část.

Ahoj,
už vážně dlouho mám předpřipravený tento článek :). Napadlo mě to, když jsem se zrovna na Harryho koukala v televizi a nemůžu si pomoct, ale u šestky se vždycky hrozně zasměju. To jenom na vysvětlenou, proč zrovna Princ dvojí krve a ne jiný díl :).
Tak jsem si říkala, že bych z toho mohla udělat takový napůl gifový článek, protože některé z těch hlášek vážně stojí za to :).
Nakonec z toho byla práce na celé jedno dopoledne a to jsem zvládla ani ne třetinu :D.
Snad se vám to bude aspoň trochu líbit a za pár týdnů nejspíš bude další část :).

Harry Potter a princ dvojí krve

Horacio Křiklan


V Doupěti 


Ron: "Mamka se před týdnem zjančila. Nechtěla mě a Ginny do Bradavic vůbec pouštět. Že je to nebezpečný a tak.."
Harry: "Ale jdi..."
Hermiona: "Není sama. Vždyť i naši vědí, že se děje něco špatnýho."
Ron: "Taťka to vyřešil. Řekl, že se chová jako blázen. Naštěstí už se vzpamatovala."
Harry: "Ale...jsou to Bradavice. A Brumbál. Co může být bezpečnější?"
Hermiona: "No, hodně se mluví o tom, že...Brumbál už stárne..."
Harry: "Nesmysl! Je mu sotva...kolik mu je?"
Ron: "Sto padesát?...Plus mínus pár let."


Neporušitelný slib




Kratochvilné kouzelnické kejkle

Ron: "Kolik to stojí?"
Fred & George: "Pět galeonů."
Ron: "Kolik pro mě?"
Fred & George: "Pět galeonů."
Ron: "Ale vždyť jsem váš bratr!"
Fred &George: "Deset galeonů."



Cesta do Bradavic

Harry leží se zlomeným nosem, spoutaný ve vlaku, přikrytý neviditelným pláštěm. Najde ho Lenka.
Harry: "Jak jsi mě našla?"
Lenka: "Strachopudové. Máš jich plnou hlavu."


U školy

Harry s Lenkou nestihli kočáry, přichází do školy pozdě.
Profesor Kratiknot: "No, už je načase! Všude vás hledám, vy dva! Dobře, jména?"
Harry: "Ale pane profesore, znáte mě už pět let."
Profesor Kratiknot: "Žádné výjimky, Pottere!"

Lenka: "Nechceš, abych ti to spravila (zlomený nos)? Osobně myslím, že takhle vypadáš trochu uvolněnější, ale jak chceš."
Harry: "Už jsi někdy napravovala nos?"
Lenka: "Ne, ale za to několikrát prsty na nohou. To není takový rozdíl."


Harry přichází do Velké síně

Ron: "Neboj, brzy tu bude."
Hermiona: (začne mlátit Rona učebnicí) "Přestaneš se už konečně cpát?! Tvůj kamarád se ztratil!"
Ron: "To bolí! Otoč se, ty cvoku!"
Vejde Harry.
Ginny: "Zas je celý od krve. Proč je pořád zakrvácený?!" 
Ron: "Tentokrát je to jeho krev."

Harry si přisedne.
Hermiona: "Kde jsi byl? A co to máš s obličejem?!"
Harry: "Až pak...co jsem zmeškal?"
Ron: "Moudrý klobouk nás vybízel, abychom byli stateční a silní. To se mu snadno řekne! Je to klobouk!"

Hodina lektvarů

Harry s Ronem stojí na chodbě a smějí se prvákům.
Profesorka McGonagallová si zavolá Harryho a pošle ho na hodinu lektvarů.
Prof. McGonagallová: "A vemte s sebou i pana Weaslyho, tváří se nějak moc spokojeně."





Felix felicis

Prof. Křiklan nad Harryho Odvarem živoucí smrti: "U Merlinových vousů. To je perfektní! Jen jediná kapka by nás všechny zabila!"



U Brumbála



Tak to je prozatím vše, ale jednou se určitě vrátím s pokračováním :),
zatím se mějte krásně,
Matty :).

7 komentářů:

  1. Jediná kapka by nás všechny zabila :D Nemáš gif na tohle?? http://www.youtube.com/watch?v=8COyHsvFDuQ :D
    Ne tak rychle, Pottere :D Strašně miluju jeho hlas v originále i v dabingu :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nevím, myslím, že někde hluboko ve všech těch záložkách to možná uložený mít budu :D Jo, to je skvělý, "Právě jste si vysloužil měsíc školního trestu." :D

      Vymazat
  2. Veru áno, šestka je úplne bombastická! :D A presne tú prvú hlášku milujem ... hoci v češtine sú niektoré veci zábavnejšie! :D Ale aj tak by som to nemohla počúvať. Po česky... bläh! Brumbál, Bradavice ... Zostávam pri Dumbledorovi a Rokforte :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jó no, šestka je ve filmovém zpracování hrozně vtipná :D.
      Pfff...Naopak! Já bych na to nemohla koukat ve slovenštině - Chrabromil, Bifľomor, Bystrohlav, Slizolin, vážně? :D Ale to je asi jenom tím, že to máme zažité :).

      Vymazat
  3. Skvělý článek, já snad už vždycky budu Potterofil :) A jo šestka je opravdu vtipná a i v češtině. Ty Vaše slovenské názvy jsou opravdu zvláštní, kdo je Slizolin? :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :), já taky - Harry je prostě nepřekonatelný :).
      Slizolin je Zmijozel. Všechno jsou to názvy kolejí - Chrabromil = Nebelvír, Biflomor = Mrzimor, Bystrohlav = Havraspár :).

      Vymazat

Veškeré komentáře mi dělají obrovskou radost a snažím se na všechny odpovídat. :)