čtvrtek 3. dubna 2014

Spring DIY ideas #1 - Origami Crane.

Ahoj,
poslední dobou jsem byla absolutně bez inspirace, čehož jste si určitě všimli, a to co se týče článků všeho druhu. A do recenzí, které bych měla napsat (Wicca) se mi vůbec nechtělo (a popravdě ani teď se mi do nich moc nechce). A vlastně jsem teď ani moc nečetla.
Takže zaznívá očekávaná otázka. Co jsem vlastně dělala?!
A odpověď? Já sama nevím. Zjevně úspěšně prokrastinovala, přičemž jsme se snažila uspořádat si zmatek v hlavě, abych tím potom neobtěžovala své okolí (jako třeba kamarády a vás).
Což ale vážně nepotřebujete vědět.

Každopádně teď už se to pomalu lepší, chytlo mě jarní bláznovství a taková nová radost ze života :), takže dnešní článek bude takové jarní inspirační DIY. V plánu mám ještě nejméně další tři, které postupně přidám :). Iniciativa toho dnešního vlastně úplně původně vzešla od Anee, která je v tomhle vážně dobrá :).

Jarní DIY #1 - Origami jeřáb 

Přesto, že už je poměrně teplo a sluníčko každým dnem sílí, i tak se kolem nás vznáší spousta virů a bakterií. Takže ani na jaře se někteří z nás neubrání nachlazení (že, Anee? :)).
No, tak proč si nevyrobit pár origami jeřábů, kteří prý nosí zdraví? (To jsem kdysi slyšela, jestli to není pravda, tak je to aspoň moje filozofie a vám určitě neuškodí vyrobit si nějakého milého papírového jeřába :)).
Omlouvám se, že nepřidám můj vlastní originální nafocený postup, ale touha napsat tento článek byla spontánní a na focení je teď už dost špatné světlo :).

Tento návod mi přijde docela dobrý: 


Ale chápu, že pro někoho je to i tak dost složité - tím vás nechci nijak podceňovat, ale já bych to v začátcích z tohohle asi úplně nepochopila :D.

A tudíž přidávám alternativu - video:



Myslím, že z videa to už pochopí i ti, kteří origami v životě neskládali :). Stačí se do toho akorát ze začátku dostat a potom už skládáte jeřáby jako o život :D.
Já jsem si ty svoje pověsila na poličku :).

A tyhle vytvořila Anee: 

Doufám, že jste se alespoň pokusili nějakého toho jeřába vyrobit :)

a tímto se s vámi loučím,
Matty :).

2 komentáře:

Veškeré komentáře mi dělají obrovskou radost a snažím se na všechny odpovídat. :)