pondělí 14. dubna 2014

Když myšlenky házím na papír a potom je vybarvuji.

Ahojky,
tak dnes si z blogu pro jednou udělám svou skromnou soukromou galerii a ukážu vám, co jsem za poslední asi čtyři dny vytvořila. Já totiž malovala - a poslední dobou maluji vážně často :). Je to úžasný způsob, jak myšlenky převést na papír a vůbec všechno si v hlavě krásně srovnat :).
A budu ráda, když vás třeba něco z toho inspiruje a také něco namalujete :).
P.S.: Není to nic překvapivě originálního ani profesionálního, jsou to prostě jenom amatérské patlanice jedný ulítlý holky :D.

Cosi jako levandule za úplňku :)


To šedý měla být pírka, ale teď mi přijde, že to tak vůbec nevypadá...
Každopádně, když si domyslíte, že to jsou pírka, uhádnete o jakou řeckou báji se jedná? :)


Upřímně, občas by bylo fajn, kdyby pršela duha :).
(A ne, vážně to není reklama na Skittles :D.)


Bublinky :)


Cupcakes - neumím je upéct, tak jsem si je aspoň namalovala :D.


Měl to být vlk, ale pár lidí už mi řeklo, že to je pes, tak nevím... :D


A nakonec - Velká Británie, nemám, co dodat :).

Tak se mějte krásně a pište, čtěte, tvořte ;).
Matty :).

5 komentářů:

  1. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  2. Íkaros, haha! :D
    Na vlka to má podle mne příliš krátký čumák a tlustý krk, tak proto to spíš působí dojmem psa :)
    Jinak není nad to, se krásně odreagovat a některé tvé "patlanice" jsou povedené a já bych je rozhodně líp nenamalovala :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :), Správně - Ikaros ;), s tím vlkem máš asi pravdu - nejsi první, kdo mi řekl, že má moc krátký čumák :)

      Vymazat

Veškeré komentáře mi dělají obrovskou radost a snažím se na všechny odpovídat. :)