sobota 29. března 2014

Ten things I hate about...life.

1) Nesnáším, když se mám dobře a lidi, na kterých mi záleží ne.
2) Nesnáším, když je to přesně naopak a já potom nedokážu mít radost z toho, že se mají dobře.
3) Nesnáším, když se ráno probudím a zjistím, že jsem se večer nestihla osprchovat, protože jsem usnula u učení/čtení.
4) Nesnáším, když mi v pokoji praskne žárovka (nebo rovnou dvě).
5) Nesnáším, když se mi žmolkují mé oblíbené svetry.
6) Nesnáším klavírní koncerty (!!!).
7) Nesnáším, když sleduji ve zprávách, čtu v novinách, na internetu nebo v knížce, jak se náš svět pomalu hroutí pod některými globálními problémy a já s tím nemůžu skoro nic dělat.
8) Nesnáším sama sebe, když se mi něco nelíbí, ale já se neodvážím to říct, abych neměla problémy.
9) Nesnáším, když se mění přesně naplánované věci na poslední chvíli.
10) Nesnáším to, že na sobě tolik věcí nesnáším (mimo jiné i to, že nesnáším tolik věcí).

Co nesnášíte vy? 

Matty :).

6 komentářů:

  1. Tú 3 fakt neskutočne neznášam. A zo 7 mám panický záchvat :/ Ale som na tom podobne. Okrem klavírnych koncertov.. pretože tie mám rada :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. U těch klavírních koncertů - já šílím tři dny dopředu, když mám někde hrát...Ale poslouchat, to jo :).

      Vymazat
  2. Nesnášim, když někdo říká "polifka" nebo "sejr" :-D

    OdpovědětVymazat
  3. Nesnáším, že tě nemůžu ani trošku nenávidět... Nedokážu to... :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně :D, moje každodenní inspirace :D :).

      Vymazat

Veškeré komentáře mi dělají obrovskou radost a snažím se na všechny odpovídat. :)