středa 5. března 2014

Oznámení spojené s omluvou :).

Ahoj,
úplně nejdřív se musím omluvit, protože už víc než týden jsem nenapsala žádný článek.
A to jsem jich naslibovala pěknou spoustu! Problém je v tom, že jsem momentálně měla období, kdy se mi prostě nechtělo skládat slova do vět, aby dávaly smysl.
Jednoduše - prokrastinace zvítězila. Takže jsem četla (jako blázen), koukala na Glee (sláva webu sledujuserialy.cz), dvakrát se pokoušela vytvořit ucházející přáníčko třídní učitelce, co tenhle pátek odchází na mateřskou dovolenou a dělala spoustu dalších blbin, které jsou k ničemu.
Možná to taky bylo tím, že mám rozepsaných asi pět článků a ani jeden nejsem schopná dopsat a inspirace už vyprchala, ale spíš jenom mojí leností.
Takže, proč vlastně píšu tenhle článek -

Příští týden máme jarní prázdniny a já (už zase) jedu na hory. Jupí!
A jak už asi tušíte - není tam wifi (no, ona tam technicky je, ale platí se 4 eura za 2 hodiny, no nezbláznili se?). A tudíž se tu příští týden neobjeví ani jeden článek. Leda, že bych psala na mobilu v nějaké restauraci nebo u lanovky :D. A psát na mobilu je sakra náročné :D.

Takže se omlouvám (za to, že se tu nic neděje a za to, že se tu nic nebude dít). Tento týden - nebo spíš, ve zbytku tohoto týdne bych ráda ještě něco zveřejnila, ale nevím, jestli to stihnu, takže jsem radši napsala tohle oznámení spojené s omluvou :).

Ale kdybych náhodou měla čas, tak se tu možná objeví něco z tohoto seznamu:

  • Recenze: Wicca - Cate Tiernanová
  • Recenze: Krvavá cesta - Moira Young
  • Harry Potter a princ dvojí krve: v gifech a hláškách.
  • DIY: Filcová závislost, aneb vyrábím brože.
  • Tag: Jedna věc.
  • 25/50 náhodných faktů o mně (ještě pořád nevím, kolik, protože když se rozkecám, dám i těch 50 :D)

No, vím, že tento článek toto oznámení spojené s omluvou není nic světoborného, ale už jsem prostě musela něco napsat :). Takže se ještě jednou omlouvám a třeba ještě stihnu něco napsat ;).
Matty :).

P.S.: Kdybyste chtěli nezávisle poradit, který z výše zmíněných článků bych měla zveřejnit jako první, radu uvítám ;). Ovšem je také možné, že se potom na váš názor stejně nedám, protože se mi ten článek zrovna nebude chtít psát :D. A co by to bylo za článek, kdyby nebyl psán s láskou?

5 komentářů:

  1. Ach! :D Nevadí! Hlavne, že sa budeš baviť! Ale nebudeš jediná, kto nebude dávať články! :D Kiež by ten môj dôvod boli radšej hory, ako učenie! :D
    Uži si to! :D A keď ti bude najlepšie, tak si spomeň na mňa :D Až po krk v knihách :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D Tak dobrá, no, budu se bavit :D. Snad tebe to učení nezabije! A když ano, v nebi jsou přeci také knihovny, ne? :D Vzpomenu ;).

      Vymazat
    2. Keby áno, tak by tam boli milé knihovníčky! :D To som si úplne istá! :D Takže by tam ani neboli žiadne mesačné limity... Fúú! Už sa teším do neba! :D :D Ale chystám sa až o 85 rokov, takže zatiaľ môžeme ešte došpikovať detaily! :D

      Vymazat
  2. Jsem docela zvědavá na Harryho. Vlastně se těším na ty hlášky, kterých je tam nespočet. :D :)
    Tak si hory pořádně užij :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je jich tam strašně moc :D, dostala jsem se zatím jenom do půlky, a to jsem ten článek psala jedno celé dopoledne :D. A je to strašně dlouhé! Tak to možná rozdělím na dvě části :D.

      Vymazat

Veškeré komentáře mi dělají obrovskou radost a snažím se na všechny odpovídat. :)